AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #41 Del Skrevet 21. september 2014 vanlige mennesker synes bare det er søt når spebarn gråter... Ehh, hæ? Hvor i alle dager har du det fra? You wish Anonymous poster hash: 5ab48...b10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #42 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg synes ikke det er søtt med gråt og er mor til 2.Anonymous poster hash: f41a5...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #43 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg prøvde bare å få frem at ikke alle aktiviteter utenfor huset krever så mye. Men det kan være mer enn nok om man er på felgen av søvnmangel Anonymous poster hash: 62d60...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #44 Del Skrevet 21. september 2014 Tror ikke jeg kjenner noen som synes det er søtt når babyer gråter. Det er jo kjent for å være en slitsom lyd! Men de aller, aller fleste tolererer det helt fint, og skjønner at det ikke er noe å gjøre med Anonymous poster hash: b1947...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3.gangsgravid Skrevet 22. september 2014 #45 Del Skrevet 22. september 2014 Tror ikke jeg kjenner noen som synes det er søtt når babyer gråter. Det er jo kjent for å være en slitsom lyd! Men de aller, aller fleste tolererer det helt fint, og skjønner at det ikke er noe å gjøre med Anonymous poster hash: b1947...0c7 Det var dette jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #46 Del Skrevet 22. september 2014 Det var dette jeg mente. Det er stor forskjell på å TOLERERE og å synes det er søtt, som du sa men....Anonymous poster hash: 5ab48...b10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #47 Del Skrevet 22. september 2014 Det er stor forskjell på å TOLERERE og å synes det er søtt, som du sa men....Anonymous poster hash: 5ab48...b10 hvorfor henge seg opp i den forskjellen? har lagt merke til at mange som skriver her henger seg oppi filleting. Anonymous poster hash: b455d...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #48 Del Skrevet 22. september 2014 hvorfor henge seg opp i den forskjellen? har lagt merke til at mange som skriver her henger seg oppi filleting.Anonymous poster hash: b455d...cbc Fordi det er en vesentlig forskjell. Derfor.Anonymous poster hash: 5ab48...b10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå