Gå til innhold

Kyssing etter oralsex


kms92

Anbefalte innlegg

Med en gang jeg har vært ned på han og kanskje svelga så vil han ikke kysse meg. Etter en liten stund så går det helt fint. Ærlig talt så plager det meg ikke. Vil han ikke så vil han ikke :) Kommer aldri til å innføre et suge-forbud bare fordi han ikke vil kline når jeg har munnen full av sæd.

Endret av Lollipops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig at så mange misliker det. Vi har jo oral, klining og sex om hverandre. Å måtte springe og pusse tenna for hver gang etter jeg hadde smakt på pikken hans hadde vært turn off....

Akkurat,,, om hverandre hele tiden,,,

Og mange ganger når jeg leser her inne, om ONS med kondom,,,

eller i det hele tatt om sex med kondom, tenker jeg på hvor kjiiiip slik sex må være,,,

Da bortfaller jo det deilige med å hele tiden veksle mellom munn og kjønnsorganer.

En av grunnene til at jeg aldri kunne ha tenkt meg et ONS, uansett hvor lekker hun måtte være.

Og selvfølgelig det at sex, som regel blir bedre og bedre, etter hvert som en lærer hverandre å kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Haha, såpass ja! Nei, jeg synes det hår helt greit jeg. Han er ikke så glad i å kysse, så da skal ikke jeg tvinge han til å kysse meg med sæd i munnen :P men synes det er litt vel drøyt at det ikke spiller noen rolle hvor lang tid det har gått. Jeg kan suge han når vi legger oss, og han synes fortsatt kyssing er ekkelt når vi står opp :P

Hahaha...artig kar du er sammen med :) antimunn mann? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Haha, såpass ja! Nei, jeg synes det hår helt greit jeg. Han er ikke så glad i å kysse, så da skal ikke jeg tvinge han til å kysse meg med sæd i munnen :P men synes det er litt vel drøyt at det ikke spiller noen rolle hvor lang tid det har gått. Jeg kan suge han når vi legger oss, og han synes fortsatt kyssing er ekkelt når vi står opp :P

**dobbelpost** Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at de fleste av dere jenter suger typen deres?Trodde det var mange som ikke likte det.

Anonymous poster hash: 54883...05d

Aldri hatt sex uten oralsex. Det er en del av pakken for folk flest.

Anonymous poster hash: 52a57...142

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg skjønner ikke det, eller dvs jeg skjønner det, men jeg skjønner ikke at folk finner seg i det. Jeg må ha kinky sex ellers går jeg av skaftet (pun intended).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært et stusselig sex liv, synes jeg, hvis man ikke kunne kline etter oralsex. Her i huset er oralsex en VELDIG viktig del av sexen, og det brukes mye tid på det. Hvis man skulle drevet og skylt munnen, pusset tennene eller annet slikt flåseri for hver gang man har slikket eller sugd, så ville det vært patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hæ er det virkelig så mange som ikke gjør det??? Hvorfor skal jeg la han kyssse meg hvis han syntes det er ekkelt at jeg kysser han?! ALDRI hørt om en jente som har bedt mannen sin om å skylle munnen eller pusse tenna sine under er vorspil fordi han har slikket henne. Gjør menn virkelig det?? Fy fader så respektløst og ego!!!!

Jeg var med 1 som ikke likte det noe særlig, men med et vannglass ved sengekanten som jeg kunne ta en skvulp av før vi fortsatte gikk det ok. Jeg ville nok stussa litt om hele munnen og ansiktet til gutten rant av kjønnssaft når han skulle kysse meg, men har man så mye safter kan man heller bare tørke hånda fort over munnen eller gjøre som alle andre enn han éne har gjort som jeg har vært med at man går fra slikkinga, til å kysse magen litt og puppene før man når munnen. Dermed blir saftene smittet av på huden og forsvinner. Samme gjør jeg med menn, etter å ha sugd de kysser jeg han på halsen før jeg går rett på munnen . Det har vært veldig greit for alle jeg har vært med i hvertfall, untatt han ene, og han hadde jeg ikke sex med spesielt mange ganger til for når en gutt syntes sånt er ekkelt så føler man seg jo ekkel , jeg prioriterer de som syntes jeg er fantastisk uansett!

Anonymous poster hash: 5e664...d6e

Syntes du tenker svært fornuftig. Man bør da ikke syntes at kroppsvæsker er ekkelt når man skal pule :fnise: ...Da har man fort endel problemstillinger å ta hensyn til...og det kan vel fort ødelegge litt tenker jeg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns absolutt ikke det er ekkelt, er jo bare en del av hele pakka.

Men hadde en kjæreste i tia som ikke likte det og synes tanken på egen sæd i munnen sin var ekkel(men han glemte nesten alltid at han egentlig ikke likte det da^^)

Skjønte jo at det handlet mer om han selv enn at jeg var ekkel og kunne ikke falt meg inn å si til han "hvis du elsker meg, så kyss meg" det virker litt unødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt meg på menn som er redd for egen sæd. Det er greit at en annen jente tar det i munnen, men seg selv? Merkelig. Her i huset kysses og klines og suges det omhverandre ;)



Anonymous poster hash: 6b7a3...dd9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri støtt på det som noe problem. Kjæresten kysser meg villig vekk når jeg har sugd henne, og omvendt. Men hun liker ikke smaken av sæd, så hun tar ikke sæd i munnen. Etter å ha tatt en smaksprøve skjønner jeg henne godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at de fleste av dere jenter suger typen deres?Trodde det var mange som ikke likte det.

Anonymous poster hash: 54883...05d

Å suge er fantastisk deilig, så ja, både når vi har sex og innimellom ellers også :)

Jeg skjønner ikke helt avesjonen mot å kysse og dele safter. Sex skal være litt grisete, skal det ikke det da ?, og jeg har ingenting i mot hverken sæd eller smaken av meg selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Å suge er fantastisk deilig, så ja, både når vi har sex og innimellom ellers også :)

Jeg skjønner ikke helt avesjonen mot å kysse og dele safter. Sex skal være litt grisete, skal det ikke det da ?, og jeg har ingenting i mot hverken sæd eller smaken av meg selv

Ikke jeg heller. Har elsket å dele siden jeg var 15 år :fnise::fnise: Digg med menn som tør å slikke opp etter seg når de har sølt også :) Nei litt gris er bare deilig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd mye ser jeg, haha! Godt å se at folk flest mener at det å kysse etter oralsex er helt normalt. Samboeren syntes fortsatt det er dritekkelt, selv om jeg startet denne tråden for å kunne vise han svarene. Likevel syntes han ikke noe om det.

Dessverre så er det ikke bare det at han ikke vil kysse meg etter at jeg har hatt sæd i munnen, DET forstår jeg at han ikke vil. Og da pusher jeg ikke på med kyssing. Men vi snakker type: jeg putter pikken hans inn i munnen en gang, så må jeg vaske lepper og pusse tenner + tunge før han vil kysse meg. Syntes det blir litt ekstremt. Han har også helt ekstremt noia for alt som kommer ut av meg, mens vi har sex. Føler meg dritekkel hele tiden. Må nesten starte en egen tråd om det tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange gutter som liker å kline etter at jenta har fått spruten i munnen nei. Har vel bare opplevd det én gang. Av en eller annen grunn tente jeg veldig på det :D Men at han ikke vil kline hvis du bare har sugd litt virker jo litt sært.

Endret av Emina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Ikke mange gutter som liker å kline etter at jenta har fått spruten i munnen nei. Har vel bare opplevd det én gang. Av en eller annen grunn tente jeg veldig på det :D Men at han ikke vil kline hvis du bare har sugd litt virker jo litt sært.

Kan jo forstå at menn ikke liker å kysse dersom hele ladningen fortsatt er i munnen hennes....vil vel ikke svelge hele sin egen ladning. Men dersom hun har svelget eller spyttet ut bør det ikke være noe problem vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Akkurat,,, om hverandre hele tiden,,,

Og mange ganger når jeg leser her inne, om ONS med kondom,,,

eller i det hele tatt om sex med kondom, tenker jeg på hvor kjiiiip slik sex må være,,,

Da bortfaller jo det deilige med å hele tiden veksle mellom munn og kjønnsorganer.

En av grunnene til at jeg aldri kunne ha tenkt meg et ONS, uansett hvor lekker hun måtte være.

Og selvfølgelig det at sex, som regel blir bedre og bedre, etter hvert som en lærer hverandre å kjenne.

Er det ikke en selvfølge? Er jo bare deilig med litt søl! :vin:

Nettopp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...