Gå til innhold

Kyssing etter oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig ikke noe i mot det dersom kjæresten ønsker å kline litt etter en real runde oral. Hva gjør det meg, er jo mine egne safter uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri vært noe vi har snakket om her. vi kysser som regel etterpå. Har aldri falt meg inn at det kunne være ubehagelig, samme for mannen ...

Skrevet

Hvis jeg kysser han etter jeg har vært nede på han så nekter han meg ikke, men han kvier seg og det blir ett ekstra stramt kyss fordi(tror jeg) han frykter å være i kontakt med spermen sin. Haha ikke vet jeg hvorfor fordi når han har vært nede på meg har det aldri vært noe problem, men han må tørke skjegget sitt først! :)

• Liker 1
Skrevet

Ukjent problemstilling. Jeg har (i voksen alder i hvert fall) aldri ansett det for å være problematisk.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hvis jeg kysser han etter jeg har vært nede på han så nekter han meg ikke, men han kvier seg og det blir ett ekstra stramt kyss fordi(tror jeg) han frykter å være i kontakt med spermen sin. Haha ikke vet jeg hvorfor fordi når han har vært nede på meg har det aldri vært noe problem, men han må tørke skjegget sitt først! :)

lol.gif

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min hater det. Jeg må pusse tennene først. Kan heller ikke drikke av samme glass osv.

Herregud, du må dra kosteskaftet ut av ræva hans snarest.

• Liker 2
Skrevet

lol.gif

Haha ja men det er sant da fordi DET blir klissete det! :P:fnise:

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Haha ja men det er sant da fordi DET blir klissete det! :P:fnise:

hahahaha ja......I know....har sånn 4 ukers skjegg selv :fnise: ...

Endret av HarryDotter
Gjest daisydaisy
Skrevet

Mannen min synes det er ekkelt. Jeg synes det er godt.

Skrevet

hahahaha ja......I know....har sånn 4 ukers skjegg selv :fnise: ...

Ja og han har sånn.... kjempelangt i midten, og langt på sidene. Ducktail! :P Så er viktig å tørke seg litt da! haha :fnise:

Skrevet

Vi kysser etter at han har vært nede på meg, men ikke om jeg har vært nede på han - det liker han ikke. Om jeg ikke har sæd i munnen så kan han gi meg et raskt nuss, men helst ikke.

Sånn er det her og

Skrevet

Hvis mannen vil suges så får han tåle å kysses !

Jeg vil slikkes og kysser uten problemer. Syns det er deilig jeg. Jeg suger ren fingrene hans når han har fingret meg også. Han tenner på det ;)

Anonymous poster hash: ae431...fe9

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker det, men han liker det ikke. Hehe.

Anonymous poster hash: c021b...700
Skrevet

Hæ er det virkelig så mange som ikke gjør det??? Hvorfor skal jeg la han kyssse meg hvis han syntes det er ekkelt at jeg kysser han?! ALDRI hørt om en jente som har bedt mannen sin om å skylle munnen eller pusse tenna sine under er vorspil fordi han har slikket henne. Gjør menn virkelig det?? Fy fader så respektløst og ego!!!!
Jeg var med 1 som ikke likte det noe særlig, men med et vannglass ved sengekanten som jeg kunne ta en skvulp av før vi fortsatte gikk det ok. Jeg ville nok stussa litt om hele munnen og ansiktet til gutten rant av kjønnssaft når han skulle kysse meg, men har man så mye safter kan man heller bare tørke hånda fort over munnen eller gjøre som alle andre enn han éne har gjort som jeg har vært med at man går fra slikkinga, til å kysse magen litt og puppene før man når munnen. Dermed blir saftene smittet av på huden og forsvinner. Samme gjør jeg med menn, etter å ha sugd de kysser jeg han på halsen før jeg går rett på munnen . Det har vært veldig greit for alle jeg har vært med i hvertfall, untatt han ene, og han hadde jeg ikke sex med spesielt mange ganger til for når en gutt syntes sånt er ekkelt så føler man seg jo ekkel , jeg prioriterer de som syntes jeg er fantastisk uansett!

Anonymous poster hash: 5e664...d6e
Skrevet

En jeg var sammen med før taklet ikke at vi kysset etter at han hadde kommet i munnen min, da måtte jeg skylle munnen godt og pusse tenner.. Omvendt har jeg null problem med å kysse en som har vært nede på meg.

Anonymous poster hash: 57984...06f

Gjest supernova_87
Skrevet

Kyssing er digg, og oralsex er digg, ja takk begge deler om hverandre!

Skrevet

Det er jo bare herlig med kyss etter oralsex :sjokkert: Det er jo liksom en del av "pakken" på en måte..
Jatakk begge deler! :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Er det slik at de fleste av dere jenter suger typen deres?Trodde det var mange som ikke likte det.

Anonymous poster hash: 54883...05d
Skrevet

Ukjent problemstilling. Jeg har (i voksen alder i hvert fall) aldri ansett det for å være problematisk.

Helt enig.

Skrevet

Herregud, du må dra kosteskaftet ut av ræva hans snarest.

Haha, såpass ja! Nei, jeg synes det hår helt greit jeg. Han er ikke så glad i å kysse, så da skal ikke jeg tvinge han til å kysse meg med sæd i munnen :P men synes det er litt vel drøyt at det ikke spiller noen rolle hvor lang tid det har gått. Jeg kan suge han når vi legger oss, og han synes fortsatt kyssing er ekkelt når vi står opp :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...