Gå til innhold

Er dette normalt gutter? Suging

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Nå, du sliter vel med stor pondus og kort tiss du som oss andre :)

:fnise: ....ikke pondus som stopper meg æssæ....Har rygg som en stolpe!...Nei det får holde med fingre og (tær) :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel kanskje sjokkerende først å se det, men når det hadde sunket inn.. kanskje pirrende å tenke på? Men det kan jo ikke jeg svare på :fnise:

Ja, kanskje det.

Omtrent slik jeg ser det for meg å kunne suge meg selv også....Men beklager...Dæven døtte hvor morsomt og gøy det ville vært å se kjæresten gjøre det på seg selv :fnise: ...blir annerledes da

Et eget privat freak show. :)

Skrevet

Siden du spør, TS: NEI, det er ikke normalt for menn å suge seg selv.

Anonymous poster hash: ecf46...27f
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja, kanskje det.

Et eget privat freak show. :)

:fnise: ...jeg ville bare fjernet "freak" :danse: ....myk damekropp.....helt greit det ;)

Skrevet

Jeg vet om en som pleier å gjøre det :)

Anonymous poster hash: 1115e...fa7
Gjest Heartbeat
Skrevet

Autofellation er da ikke så uvanlig...Flere menn som greier det, må ha vært deilig å sett på ;)

• Liker 1
Skrevet

Haha, det holdt jeg meg fornuftig nok til ikke å spørre om. Han blir forbannet av mindre ting enn om jeg skulle fornærmet han og spurt om det! men uff, nå ga du meg andre ekle tanker.. :)

Anonymous poster hash: 5fb1e...f51

Beklager den. Bare måtte :wow:

Det virker jo sem dere begge har større sperrer sammen enn hver for dere. Jeg vil forslå at dere jobber litt med kommunikajonen. Hvis hans erfaring er at din umiddelbare reaksjon er avsky skjønner jeg at han sliter med å åpne seg. Dette kan der fikse hvis dere vil, og får garantert enorm belønning i form av et bedre forhld og sexliv.

just my 2 c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...