Gå til innhold

Er dette normalt gutter? Suging

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at det skal gå an, men jeg trodde det bare var i ekstremtilfeller. Slangemennesker, og folk som har fjernet noen ribbein, liksom.

Trolletråd eller ei, jeg hadde sikkert fått paddesjokk av å se det der selv siden det jo må se helt sprøtt ut. Samtidig så tenker jeg at man SELVSAGT suger seg selv om man kan. Hallo. Første jeg hadde gjort om jeg var en slangemenneske-mann for en dag.

Til alle dere som mener at det må være like spennende som å kile seg selv, eller at man er homofil om man tilfredsstiller seg selv på den måten: runker dere aldri, eller? Helt vanlige heterofile folk har faktisk sex med seg selv stadig vekk.

Anonymous poster hash: 9a7e5...47d
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at det skal gå an, men jeg trodde det bare var i ekstremtilfeller. Slangemennesker, og folk som har fjernet noen ribbein, liksom.

Trolletråd eller ei, jeg hadde sikkert fått paddesjokk av å se det der selv siden det jo må se helt sprøtt ut. Samtidig så tenker jeg at man SELVSAGT suger seg selv om man kan. Hallo. Første jeg hadde gjort om jeg var en slangemenneske-mann for en dag.

Til alle dere som mener at det må være like spennende som å kile seg selv, eller at man er homofil om man tilfredsstiller seg selv på den måten: runker dere aldri, eller? Helt vanlige heterofile folk har faktisk sex med seg selv stadig vekk.

Anonymous poster hash: 9a7e5...47d

Jeg er ekstremt fleksibel og det er like spennende som å kile seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Normalt er det nok ikke, men det er nok helst fordi de fleste menn ikke er myke nok. Evt. ikke har lang nok redskap. :lur:

Sikkert varierende hvor mange som hadde innrømmet det, men jeg tror de aller fleste menn hadde gjort det fra tid til annen hvis de hadde kunnet. Spesielt hvis vi hadde klarte å deep throate... :wow:

Men TS. Jeg lurer på: Hvis du hadde ventet og sett, hadde han avsluttet med satsen i munnen? :sjokkert:

:danse:

Haha, det holdt jeg meg fornuftig nok til ikke å spørre om. Han blir forbannet av mindre ting enn om jeg skulle fornærmet han og spurt om det! men uff, nå ga du meg andre ekle tanker.. :)

Anonymous poster hash: 5fb1e...f51

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Det får ikke jeg til!! :hakeslepp: Han må ha større tiss enn meg!! :(

:fnise::fnise:

TS: Du kan si at du tente på det og vil se han leke med seg selv og gjøre det fremfor deg :) Jeg hadde bare synes det hadde vært spennende om typen fikk til noe slikt.

Han gjør det nok fordi han synes det er deilig, slik vi synes ting er deilige på oss selv.

Skrevet

Se hva yoga gjør med folk!

Skrevet

I så fall tenner han på å suge kuk. Jeg ser heller ikke problemet med det annet enn at den han er sammen med ikke har noen kukk. Kan hande han en dag ser det som et problem.

Anonymous poster hash: ecf46...27f

Han er absolutt ikke homofil! Dette er ikke vits i å diskutere en gang, for jeg har aboslutt aldri vært i tvil om at det er damer han liker :)

Skrevet

:sjokk: :sjokk: :sjokk:

Klarer du ikke å suge deg sjøl? Hva slags dott er du?

Skrevet

:fnise::fnise:

TS: Du kan si at du tente på det og vil se han leke med seg selv og gjøre det fremfor deg :) Jeg hadde bare synes det hadde vært spennende om typen fikk til noe slikt.

Han gjør det nok fordi han synes det er deilig, slik vi synes ting er deilige på oss selv.

Har prøvd å få han til å gjøre ting for meg tidligere, men det er visst en greie han bare vil holde privat! Ville syns det vært kjempe spennende, så litt lei meg for det, men kan jo ikke presse han heller.. jaja, kanskje en vakker dag :)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Har prøvd å få han til å gjøre ting for meg tidligere, men det er visst en greie han bare vil holde privat! Ville syns det vært kjempe spennende, så litt lei meg for det, men kan jo ikke presse han heller.. jaja, kanskje en vakker dag :)

Håper du får han på gli snart :)

Skrevet

Var av den oppfatning av at de færreste faktisk klarte å suge seg selv, og at de færreste overhodet var interessert i å gjøre det, selv om de hadde fått det til!

Selvfølgelig hadde de fleste menn sugd seg selv hvis de var myke nok. Det er ikke akkurat ubehagelig med litt vakuum heller.

Det du burde gjøre nå er å kreve at han slikker deg mens dere puler!

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Klarer du ikke å suge deg sjøl? Hva slags dott er du?

jeg er en stiv Dott! ;) Kommer ikke helt ned til junior :(....selv om han er stiv

Endret av HarryDotter
Skrevet

I de første innleggene skriver du at du synes det er ekkelt, og nå vil du ha ham til å gjøre det foran deg? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig hadde de fleste menn sugd seg selv hvis de var myke nok. Det er ikke akkurat ubehagelig med litt vakuum heller.

Det du burde gjøre nå er å kreve at han slikker deg mens dere puler!

:hoppe:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg er ekstremt fleksibel og det er like spennende som å kile seg selv.

1150595.jpg

Klarer du å ...................(*SENSURERT*) på deg selv??

Skrevet

Sakens kjerne er vel egentlig om det er noe automatikk i at man blir bifil hvis man suger sin egen penis.

Skrevet

1150595.jpg

Klarer du å ...................(*SENSURERT*) på deg selv??

Ja, og det er vel omtrent like lite sexy som når ei bikkje slikker seg selv.

Gjest Heartbeat
Skrevet

I de første innleggene skriver du at du synes det er ekkelt, og nå vil du ha ham til å gjøre det foran deg? :klo:

Var vel kanskje sjokkerende først å se det, men når det hadde sunket inn.. kanskje pirrende å tenke på? Men det kan jo ikke jeg svare på :fnise:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja, og det er vel omtrent like lite sexy som når ei bikkje slikker seg selv.

Omtrent slik jeg ser det for meg å kunne suge meg selv også....Men beklager...Dæven døtte hvor morsomt og gøy det ville vært å se kjæresten gjøre det på seg selv :fnise: ...blir annerledes da

Skrevet

Var av den oppfatning av at de færreste faktisk klarte å suge seg selv, og at de færreste overhodet var interessert i å gjøre det, selv om de hadde fått det til!

Haha, særlig. Hvis alle menn kunne sugd seg selv så hadde menneskeheten gått til grunne da ingen babyer ville blitt født!

Skrevet

jeg er en stiv Dott! ;) Kommer ikke helt ned til junior :(....selv om han er stiv

Nå, du sliter vel med stor pondus og kort tiss du som oss andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...