Djungelvrål Skrevet 14. september 2014 #21 Skrevet 14. september 2014 Det finnes de som godtar betalingsplaner, så du må nesten sjekke selv. Men ellers er min erfaring at de mest profesjonelle kun godtar full betaling (jeg har tatt silikon selv og betalte 45.000 up front). Ellers vil jeg si at jeg ikke synes man skal ta silikon når det er såpass "knapt". Du kan ha mer komplikasjoner og/eller plager i etterkant så du er ute av stand til å jobbe lenger enn planlagt. Du kan ende opp med et resultat du ikke liker, og måtte operere på nytt (hvilket ikke er dekket med mindre det er noe "galt"). De beste implantatene koster ekstra, og de beste klinikkene har bedre service i etterkant av operasjonen. I det hele tatt er kosmetisk kirurgi en slik luksus man skal ha god råd for å foreta. I den grad at pris ikke er en bekymring overhodet når man velger klinikk. Jeg ser altfor mange jenter skrive på forumet om sin opplevelse der de ikke har jevnlig kontakt med kirgurgen i etterkant av operasjon, ikke har fått de rette smertestillende på resept, spesialpute, etter nummer å ringe osv. Anonymous poster hash: afab0...3e2 Hvor mye kontakt skal man ha med kirurg etterpå og hvorfor trenger man spesialpute?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #22 Skrevet 14. september 2014 Husk og på at inplantatene må skiftes regelmessig resten av livet. Dette er ikke som mange synes å tro, en engangsinvistering.Anonymous poster hash: 3e5b2...39a Jeg fikk beskjed på Colosseum klinikken at jeg ikke trengte å skifte med mindre jeg fikk plager. Har har hatt silikon i 20 år nå og ikke byttet. Anonymous poster hash: 96962...a97 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #23 Skrevet 14. september 2014 Det vil jeg faktisk ikke. Dette skal være mine pupper betalt av kun meg selv. Vil ikke føle at jeg har fått de av noen andre, men at jeg har spart og jobbet for å få råd til de, og virkelig fortjent dem. Sikkert korny as fuck, men ja. Jeg har en rar tankegang Men du har jo spart med penger du har fått fra NAV og fra stipend? Det er penger som kommer fra akkurat det samme stedet, som du ville fått om du søkte om støtte fra det offentlige -nemlig det offentlige. Uansett tar det ikke så lang tid å spare opp de resterende 15k, finn deg småjobber så er det gjort fort. Og du har tjent pengene helt på egenhånd Anonymous poster hash: 9d26a...4df 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #24 Skrevet 14. september 2014 Det er typisk meg at det er noe som kommer i vegen, at jeg må vente enda lengre. Mener at jeg må gjøre det nå mens jeg vet jeg kan og har midler til det. Vil ikke risikere at det dukker opp noe tullball i januar feks. Men du har jo ikke midler til det! Og hvis det dukker opp noe tullball i januar, hvordan skal du da betale resten av beløpet? Jeg støtter absolutt avgjørelsen om operasjon, men akkurat nå har du ikke råd, og du har en usikker økonomisk fremtid. Vent til januar og begynn året med et smell Anonymous poster hash: 655cf...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #25 Skrevet 14. september 2014 TS, du virker virkelig ikke moden nok til å ta slike avgjørelser, og høres ut som en sutrende unge. Jeg tipper du akkurat har bikket 18 år? Vent noen år, og se om du føler det samme da. Selv om alle bloggere er idioter og skaffer seg falske pupper, trenger ikke du gjøre det samme.Anonymous poster hash: 0ac99...dbf 7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #26 Skrevet 14. september 2014 Skole / studier skal du ha fravær i forbindelse med operasjon? Det er jo ikke bare inn med inplantatene og tilbake på skole og i jobb dagen etter?Anonymous poster hash: 3e5b2...39a 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #27 Skrevet 14. september 2014 Å kjøpe seg pupper på kreditt er en dårlig ide. vil du risikere å sette deg i gjeld pga pupper? Du har jo ikke engang en sikker inntekt? Hva hvis vaskemaskina plutselig ryker, eller du ikke får flere vakter? Silikonpupper er en luksusvare man kan ta hvis man har penger "til overs". Har du ventet siden du var 16, så kan du vente til du har en sikker inntekt. Anonymous poster hash: cc082...36a 3
Alja Skrevet 14. september 2014 Forfatter #28 Skrevet 14. september 2014 TS, du virker virkelig ikke moden nok til å ta slike avgjørelser, og høres ut som en sutrende unge. Jeg tipper du akkurat har bikket 18 år? Vent noen år, og se om du føler det samme da. Selv om alle bloggere er idioter og skaffer seg falske pupper, trenger ikke du gjøre det samme.Anonymous poster hash: 0ac99...dbf Kjære vene... *face palm*
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #29 Skrevet 14. september 2014 Så planen din er å betale silikonpuppene dine med penger du får fra NAV og stipend? Og du vil ikke ha en operasjon fra det offentlige siden du vil at det skal være dine penger som betaler for puppene... Og så forsåtr du ikke hvorfor noen tror du troller...? Anonymous poster hash: 65e58...2fd 6
Claptrap Skrevet 15. september 2014 #30 Skrevet 15. september 2014 Vent til du har råd, ikke gå for lån eller lignende. Det føles mye bedre og du slipper tull med lånet
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #31 Skrevet 15. september 2014 Må jo være bedre å spare til silikonpupper enn å kjøpe pupper på kreditt?? Har du ventet så lenge så klarer du noen få måneder til.. Anonymous poster hash: 36981...773 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #32 Skrevet 15. september 2014 Hvor mye kontakt skal man ha med kirurg etterpå og hvorfor trenger man spesialpute? Det er ikke noe "skal", bortsett fra et par obligatorisk check ups. Poenget er at du skal kunne kontakte kirurgen når du vil i etterkant og i tillegg ha et telefonnummer til sykepleier du kan ringe 24/7 om det er noe. Jeg har lest tråder her der noen har vondt og ikke vet hvor de skal henvende seg (annet enn KG). Spesialpute hjelper deg å sove i starten. Anonymous poster hash: afab0...3e2
99699 Skrevet 17. september 2014 #33 Skrevet 17. september 2014 Kjære vene... *face palm* Nå var utgangspunktet ditt spørsmål om den økonomiske delen, men jeg tenkte bare at der er folk som har gjort silikoninngrep og som er veldig fornøyde, så jeg ville bare støtte deg i ditt valg. Hun her har tatt tatt brystforstørring og er veldig fornøyd http://ptcnerland.wordpress.com/2014/04/21/my-boobs-are-ok/
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #34 Skrevet 17. september 2014 Opererte meg på Fornebu, fikk tilbud om en nedbetalingsplan og et lån, om jeg ikke husker helt feil. Men valgte å ikke benytte meg av det Husk og på at inplantatene må skiftes regelmessig resten av livet. Dette er ikke som mange synes å tro, en engangsinvistering.Anonymous poster hash: 3e5b2...39a Dagens implantater har livtidsgaranti, og holder livet ut, med mindre det oppstår en kapseldannelse. Anonymous poster hash: fe22d...3c7
Wilma- Skrevet 17. september 2014 #35 Skrevet 17. september 2014 Artig at du sier du betaler for puppene helt selv, når det egentlig er staten og skattebetalere som finansierer de! Hurra for velferdsstaten! 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #36 Skrevet 18. september 2014 At skoleelever kan ha mulighet til å bruke så mye penger fra stipend og NAV på pupper sier meg at noe er veldig veldig galg med dagens støtteordninger. Provoserende rett og slett. Anonymous poster hash: 4781b...011 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #37 Skrevet 18. september 2014 Hvor tror du egentlig at pengene fra NAV og stipendet kommer fra? Er dette virkelig penger du selv har jobbet for og fortjent? Anonymous poster hash: ffc6e...dc6 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #38 Skrevet 18. september 2014 Artig at du sier du betaler for puppene helt selv, når det egentlig er staten og skattebetalere som finansierer de! Hurra for velferdsstaten! Hvis dette var noe hun hadde fått spesifikt støtte av fra staten som andre ikke fikk er det en sak, men iom. at betingelsene er de samme for alle studenter er det jo egentlig ikke noe å sutre over. Noen vil sitte på cafe, spare opp til leilighet eller reise - andre vil betale for en kosmetisk operasjon og heller spise nudler noen måneder. Anonymous poster hash: afab0...3e2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #39 Skrevet 18. september 2014 Hvis dette var noe hun hadde fått spesifikt støtte av fra staten som andre ikke fikk er det en sak, men iom. at betingelsene er de samme for alle studenter er det jo egentlig ikke noe å sutre over. Noen vil sitte på cafe, spare opp til leilighet eller reise - andre vil betale for en kosmetisk operasjon og heller spise nudler noen måneder. Anonymous poster hash: afab0...3e2 Ja, men det er jo ikke det som poenget. Poenget er at hun sier at hun vil betale det med egne penger og ikke få det dekket av staten, og de pengene hun skal bruke på silikon er jo da nettopp fra det offentlige... Og ærlig talt... De færreste studenter får støtteordninger fra NAV. Anonymous poster hash: ffc6e...dc6 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #40 Skrevet 18. september 2014 Så frustrerende å se at du får penger fra NAV til å klare deg - og bruker dette på silikonpupper... som om det er en menneskerett å ha perfekte pupper Få deg en deltidsjobb og spar opp dine egne penger, det trenger ikke ta mer enn et halvt år. Så kan du kjøpe deg nye pupper med god samvittighet. Anonymous poster hash: bd39a...5ec 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå