Gå til innhold

Hvorfor er silikon turn on/off for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer fordi folk aldri har en begrunnelse for hvorfor de (ikke) liker det. Hadde vært interessant å høre litt meninger :)

Anonymous poster hash: 8b46a...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som synes det er turn off mener det vel enten fordi de kjennes og ser annerledes ut og/eller fordi det er visse stereotyper knyttet til det.

Når det er sagt er det mer dritt som kommer fra heterofile kvinner som uansett ikke vil bruke mye tid med dem, så det sier jo sitt...



Anonymous poster hash: eb147...569
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er turn-off, er den tydelige mangelen på aksept for de nesten 100% garantert deilige puppene hun ble utdelt fra naturens side. Det handler om innstilling, og tyder på overfladiskhet istedenfor å ville jobbe med å akseptere egen kropp.



Anonymous poster hash: c0db9...3b3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er turn off fordi hun har latt seg lure til å tro at hun ikke var verdt nok i utgangspunktet, en lettlurt kvinne som har overfladiske verdier. Så er silikon pupper ikke akkurat det beste å ta på og kose med. Så er det også mange som ender med å se fryktelig stygge ut etter operasjonen, som er synd siden de aller fleste ser deilige ut før.

Anonymous poster hash: ed010...564

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå egentlig det er ganske turnoff med menn som er i mot silikon, som dømmer damene som tar eller fordommer generelt.



Anonymous poster hash: f9b3a...571
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er turn off fordi hun har latt seg lure til å tro at hun ikke var verdt nok i utgangspunktet, en lettlurt kvinne som har overfladiske verdier. Så er silikon pupper ikke akkurat det beste å ta på og kose med. Så er det også mange som ender med å se fryktelig stygge ut etter operasjonen, som er synd siden de aller fleste ser deilige ut før.

Anonymous poster hash: ed010...564

Enig med deg. Så er det turn off for det er uekte pupper. Vil liksom ha ekte varer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer fordi folk aldri har en begrunnelse for hvorfor de (ikke) liker det. Hadde vært interessant å høre litt meninger :)

Anonymous poster hash: 8b46a...d60

Fordi hele greia er unaturlig. Silikon i lepper og personen ser ut som Donald!

Endret av extra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Er ikke like myke og gode å ta på. Men har opplevd at jeg faktisk ikke har kjent at jenter har silikon noen ganger før de sier det. Dog skal det sies jeg var litt full

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg har sett silikonpupper jeg ikke kunne se var det.....Det var bare "akkurat passe" størrelse i fohold til kroppen hennes...

Jeg har aldri kjent på silikonpupper da, så kan ikke uttale meg om det....Har liksom ikke noe imot det....bare syntes det er litt trist dersom en dame velger det fordi hun ikke føler seg verdt nok med små bryster....

Det er leit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kjæresten min var aldri noe spesielt puppe type, men sa han likte mine osv. Når jeg først tok silikon etter å ha fått to barn, så innrømmet han fint at han helst likte silikon. Nå MÅ han bare ta på de minst en gang om dagen, det er første plassen han tar og første plassen han ser.



Anonymous poster hash: 95783...3fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryr meg ikke så mye om pupper. Så verken eller.

Homo?

Anonymous poster hash: d69ef...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er nedlatende sagt.

Ja, jeg stusser også over 18- åringer som tar silikon fordi de vil se ut som en glamourmodell, når de har helt fine pupper i utgangspunktet.

Men noen av oss har faktisk legitime grunner til å være misfornøyd med puppene våre. Og dermed ønske å gjøre noe med det.

Jeg fikk utdelt fine bryster fra naturens side, ikke store, men har vært fornøyd med form og fasthet.

Nå har jeg fått de barna jeg skal ha, og vurderer silikon. For de brystene jeg en gang hadde, er borte. Etter to graviditeter, hvor puppene vokste flere BH- strls, med påfølgende amming, er puppene nå HELT tomme. Det er hud med brystvorte på, alt fyllet er borte, og jeg føler meg ikke vel. Nå har jeg en liten kropp, og ville aldri hatt noen svære ballonger, men jeg har et ønske om å fylle opp så jeg hvertfall har noe inni huden som henger der..

Men jeg gjør det isåfall for meg selv, og ingen andre.

Det som er turn-off, er den tydelige mangelen på aksept for de nesten 100% garantert deilige puppene hun ble utdelt fra naturens side. Det handler om innstilling, og tyder på overfladiskhet istedenfor å ville jobbe med å akseptere egen kropp.

Anonymous poster hash: c0db9...3b3

Anonymous poster hash: 7d908...149

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er noe galt psykisk som vil ha noe sånt i kroppen.

Anonymous poster hash: 7503a...91c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og tydelig tegn for mindre intelligens blant de som utfører dette.

Anonymous poster hash: 7503a...91c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt ann på for min del. Jeg elsker store pupper, da helst runde og faste. Men om man veier 40kg og bruker 70F i bh-størrelse blir proporsjonene helt feil. Det er nok mange flere med et naturlig resultat enn hva vi tror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om noen som faktisk tenner på silikon. Folk som tenner på store pupper, derimot, det finnes det nok av. Og folk som ikke bryr seg om de naturlige eller "fake" er det nok også nok av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker middels store pupper som er faste. Om det er silikon eller ikke bryr jeg meg ikke så mye om.

Hva er egentlig forskjellen på sminke og silikon? Eneste jeg kan tenke på er at silikon er permanent, og jeg skjønner ikke hvorfor den forskjellen skal ha så mye å si.



Anonymous poster hash: 6aaae...66b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...