Gå til innhold

Er dette ærekrenkelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Du må ikke høre på den der idioten! Vennene din er ikke flaue over deg, selvsagt ikke! Dette er noe han sier for å heve seg selv. det er HAN og bare han som har et problem med seg selv. En oppegående og moden mann ter seg ikke på det der viset!

Han har nok ikke så god selvtillit og må tråkke på andre for å heve seg selv. Overse han fullstendig. Hev deg over det og gå videre :)

Du må ikke la noen tråkke slik på deg, ikke ta deg nær av det.

Du må være stolt av deg selv, du er fin nok og bra nok som den du er, ikke la noen få deg til å tro noe annet !

Klem til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finner nesten ikke ord :hakeslepp: Som de andre sier, fyren er en drittsekk og du er ikke noe å være flau over. Jeg skulle gjerne gått ved siden av deg på gata :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han kan mene hva han vil om deg. Det endrer ikke det faktum at denne fyren er mentalt handicapet.

Stakkar, han står overfor større utfordninger i livet kan du trøste deg med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æreskrenkelse? Om jeg leste innlegget ditt rett, så er det ikke det, men derimot en helt bedriten oppførsel jeg håper du greier å heve deg over. Han er en drittsekk tvers igjennom, det ville han ha vært uansett hvordan du så ut, gikk, eller oppførte deg.




Anonymous poster hash: eaa72...d38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er en psykopat som av en eller annen grunn fikk lyst til å såre deg? Psykopater er utrolig slue, og kan fremstå helt normale/sjarmerende før de "slår til". Ikke sikkert at vennene hans reagerte i det hele tatt. Kanskje han bare sa det, for å såre deg. (Helt sykt ja, men noen folk er helt syke). Hold deg langt borte fra dette rasshølet, og vær med modne, snille mennesker. Dem er det mange av. Du må ikke la denne drittsekken få ødelegge slik for deg. Da har han jo vunnet. So what om du går litt merkelig?Alle har vi ting vi ikke er fornøyde med. Jeg har aldri i mitt liv hørt noen snakke stygt om noen pga. at de går merkelig, så du har virkelig hatt uflaks med å støte på han. Opp med motet! Du lever bare en gang. Som de sier på nynorsk: work the shit out of what you've got! Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 86ade...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...