Gå til innhold

Beyoncé er gravid:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er hun gravid igjen og kan ikke annet enn gratulere de :)

Dattera de har nå er jo bare helt nydelig. .

Anonymous poster hash: c9741...cc6

Ops. Det var ikke meningen :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Santa Barbara

Har du gått gravid? Det er tilfellet hos veldig mange (selv de slanke) at magen absolutt ikke alltid er hard og stram..

Anonymous poster hash: e8d36...fc8

Ja. Og dette snakker du om har jeg aldri hørt om. Ungen da? Hvor blir den av? Legger seg plutselig helt paddeflat?

En ting er at den ikke alltid er helt hard, men den kollapser hvert fall ikke.

Endret av Santa Barbara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvordan forklarer dere at magen ble helt flat og deformert når hun satt seg?

Det var jo stort sett kjolen som gjorde det, hun hadde jo på seg en stor og løs kjole med mye stoff foran. Tror dere virkelig hun gikk rundt med en falsk mage? Det er jo helt latterlig. Under den felles konserten til beyonce og jay z viser de dessuten masse klipp fra hjemmevideoer, blant annet der hun står naken og høygravid, og der hun ligger i sykehussengen med nyfødte blue ivy i armene. Bare søk det opp på youtube.

Jeg tror heller ikke på at hun er gravid, det kan jo hende selvfølgelig, men verken de eller noen nær dem har gått ut med noe slikt vel?

Anonymous poster hash: 6a522...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og dette snakker du om har jeg aldri hørt om. Ungen da? Hvor blir den av? Legger seg plutselig helt paddeflat?

En ting er at den ikke alltid er helt hard, men den kollapser hvert fall ikke.

Da vet ikke jeg hvem du omgås med av gravide. Dette har vært diskutert i venninnegjengen hver gang en blir gravid. Magen ser rund ut så lenge man står, men når man bøyer seg blir den pølsete. Barnets stilling, gass, toalett besøk osv forårsaker dette.

Anonymous poster hash: e8d36...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og dette snakker du om har jeg aldri hørt om. Ungen da? Hvor blir den av? Legger seg plutselig helt paddeflat?

En ting er at den ikke alltid er helt hard, men den kollapser hvert fall ikke.

Herregud, at folk faktisk kan tro på slike tåpelige rykter. Men ok, la oss bare si da, at hun faktisk ikke var gravid. Hva tror du det var for noe da? Tror du virkelig, dersom der faktisk var snakk om en fake mage, at hun på tv hadde på seg en som plutselig bare ble flattrykt? Neppe.

Anonymous poster hash: 6a522...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Santa Barbara

Herregud, at folk faktisk kan tro på slike tåpelige rykter. Men ok, la oss bare si da, at hun faktisk ikke var gravid. Hva tror du det var for noe da? Tror du virkelig, dersom der faktisk var snakk om en fake mage, at hun på tv hadde på seg en som plutselig bare ble flattrykt? Neppe.

Anonymous poster hash: 6a522...bad

Ja, hun har sikkert prøvd å fjerne de bildene fra nettet også. Hun hadde ikke regnet med at det skulle skje når hun bøyde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Santa Barbara

Da vet ikke jeg hvem du omgås med av gravide. Dette har vært diskutert i venninnegjengen hver gang en blir gravid. Magen ser rund ut så lenge man står, men når man bøyer seg blir den pølsete. Barnets stilling, gass, toalett besøk osv forårsaker dette.

Anonymous poster hash: e8d36...fc8

Så rart da. Min venninnegjeng opplever det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg fullstendig uenig i. En gravidmage er ganske hard og fast. Hvert fall om man er slank. Om man er tjukk kan det være fett som henger rundt, men det er ikke tilfelle med Beyoncé.

Stor forskjell på begynnelsen av svangerskap og når man er kommet ett godt stykke ut i da. Istarten er det jo en del som bare ser ut som de har fått litt ekstra på magen. Da er det ofte sånn at man kanskje ikke ser gravid ut om morgen, men om kvelden er magen synlig. Men etter at man har passert ett visst stadie er jo magen stor, hard og kule rund.

Det er jo sikkert bare oppspinn - men jeg blir liksom likevel litt nysgjerrig siden det aldri går slike rykter om andre. I hvert fall ikke mer enn i 2 uker også er de over liksom. Her har det jo pågått i flere år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...