Gå til innhold

Beyoncé er gravid:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er hun gravid igjen og kan ikke annet enn gratulere de :)

Dattera de har nå er jo bare helt nydelig. .

Anonymous poster hash: c9741...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til det nydelige paret :D La oss håpe det ikke blir som dette igjen:

De bildene på ca 4:48 er jo sjokkerende!! Greit nok om man ikke har gravidkul (slik som f eks fotballfrua ikke hadde det, hvert fall ikke på sine egne redigerte bloggebilder), men på bildene rundt 4:48 så ser man jo at det er FAKE!!!

Anonymous poster hash: 68eae...e1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene på ca 4:48 er jo sjokkerende!! Greit nok om man ikke har gravidkul (slik som f eks fotballfrua ikke hadde det, hvert fall ikke på sine egne redigerte bloggebilder), men på bildene rundt 4:48 så ser man jo at det er FAKE!!!

Anonymous poster hash: 68eae...e1b

Hvis dere har sett dokumentaren But a dram så ser dere magen hennes som gravid - helt naken.

Endret av Angstkvinnen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i all verden får du det fr? Verken TMZ eller noen av de andre store sladrenettstedene har sluppet nyheten og de er alltid tidlig ute med slikt.

Link hadde vært fint.



Anonymous poster hash: 9289f...b1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i all verden får du det fr? Verken TMZ eller noen av de andre store sladrenettstedene har sluppet nyheten og de er alltid tidlig ute med slikt.

Link hadde vært fint.

Anonymous poster hash: 9289f...b1a

På seher f.eks. Det står at hun sa hun var gravid på scenen under et show :)

Anonymous poster hash: cf79b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til det nydelige paret :D La oss håpe det ikke blir som dette igjen:

Dummeste jeg har sett. Den som har laget denne videoen har tydligvis ikke vært gravid selv.

Anonymous poster hash: fec99...48b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har sett. Den som har laget denne videoen har tydligvis ikke vært gravid selv.

Anonymous poster hash: fec99...48b

Helt enig. Vet om flere som har hatt flat mage til langt ut i svangerskapet. Min stemor var slik at hun kunne se kjempegravid en uke og neste uken kunne man ikke se antydning en gang.. "forfatteren" her ser også ut til å tro at en gravidmage alltid vil være stor, sprengt og hard. Nope, den kan se temmelig pølsete ut til tider!

Anonymous poster hash: e8d36...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Vet om flere som har hatt flat mage til langt ut i svangerskapet. Min stemor var slik at hun kunne se kjempegravid en uke og neste uken kunne man ikke se antydning en gang.. "forfatteren" her ser også ut til å tro at en gravidmage alltid vil være stor, sprengt og hard. Nope, den kan se temmelig pølsete ut til tider!

Anonymous poster hash: e8d36...fc8

Selvsagt kan den det. Om jeg plutselig fikk til å gå ordentlig på toalettet fikk jeg plutselig en bitteliten mage. Forstoppelse gjør merkelige ting med en gravid kropp :fnise:

Anonymous poster hash: a8344...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På seher f.eks. Det står at hun sa hun var gravid på scenen under et show :)

Anonymous poster hash: cf79b...73e

Ekstremt rart at ingen av de amerikanske nettstedene har rapportert om det i såfall.

Anonymous poster hash: 9289f...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Vet om flere som har hatt flat mage til langt ut i svangerskapet. Min stemor var slik at hun kunne se kjempegravid en uke og neste uken kunne man ikke se antydning en gang.. "forfatteren" her ser også ut til å tro at en gravidmage alltid vil være stor, sprengt og hard. Nope, den kan se temmelig pølsete ut til tider!

Anonymous poster hash: e8d36...fc8

Jeg hadde også liten mage. Når de skriver "hvor er magen?", når hun var tre måneder på vei liksom...... "Babyen" er vel bare noen veldig veldig få cm lang når man er 3 mnd på vei. Jeg fikk ikke gravidmage før jeg var ihvertfall 6 mnd, og da var den fortsatt veldig liten, og kunne enkelt skjules om jeg ville det. Jeg er heller ikke noe godt trent, men om man er i god form og har litt magemuskler holdes jo magen tilbake enda lengre. Så noe sier meg at denne personen ikke aning om hva den snakker om ja, hehe.

Anonymous poster hash: fec99...48b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også liten mage. Når de skriver "hvor er magen?", når hun var tre måneder på vei liksom...... "Babyen" er vel bare noen veldig veldig få cm lang når man er 3 mnd på vei. Jeg fikk ikke gravidmage før jeg var ihvertfall 6 mnd, og da var den fortsatt veldig liten, og kunne enkelt skjules om jeg ville det. Jeg er heller ikke noe godt trent, men om man er i god form og har litt magemuskler holdes jo magen tilbake enda lengre. Så noe sier meg at denne personen ikke aning om hva den snakker om ja, hehe.

Anonymous poster hash: fec99...48b

Haha! Nemlig ;) Hun har nok mer magemuskler enn de fleste av oss og et godt kosthold. Forundrer meg faktisk ikke om flere av bildene med mage faktisk bare er en kombinasjon av graviditet og forstoppelse, mens de uten mage har hun fått til å gå på do og kanskje spist lite. Syns ikke den videoen avslørte a damn thing.

Anonymous poster hash: e8d36...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke har mage tidlig er vel ikke akkurat noen sensasjon, men magen ser litt rar ut på noen av bildene der den liksom er skvist. Det må jeg bare si meg enig i......

Må innrømme at jeg blir litt nysgjerrig på om det kan være noe i det. Det snakkes aldri slik om andre gravide superstjerner.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten tro det var vanskelig for en normal kvinne og bli gravid.

Anonymous poster hash: 1f7f4...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hvordan forklarer dere at magen ble helt flat og deformert når hun satt seg?

En gravidmage vil mange ganger se mer pølsete ut en mange ser ut til å tro. Av og til ser man rett og slett bare tjukk ut og da vil magen ta en slik form når man bøyer seg frem for og sette seg.

Anonymous poster hash: e8d36...fc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Santa Barbara

En gravidmage vil mange ganger se mer pølsete ut en mange ser ut til å tro. Av og til ser man rett og slett bare tjukk ut og da vil magen ta en slik form når man bøyer seg frem for og sette seg.

Anonymous poster hash: e8d36...fc8

Det er jeg fullstendig uenig i. En gravidmage er ganske hard og fast. Hvert fall om man er slank. Om man er tjukk kan det være fett som henger rundt, men det er ikke tilfelle med Beyoncé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg fullstendig uenig i. En gravidmage er ganske hard og fast. Hvert fall om man er slank. Om man er tjukk kan det være fett som henger rundt, men det er ikke tilfelle med Beyoncé.

Har du gått gravid? Det er tilfellet hos veldig mange (selv de slanke) at magen absolutt ikke alltid er hard og stram..

Anonymous poster hash: e8d36...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...