Gå til innhold

Mine innerste/ytterste...


Mezzo

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig vært i seng for lenge siden, men her sitter jeg altså. Har litt søvnproblemer for tida, og løsningen på det får vel være å sitte foran skjermen til jeg stuper... :Gjesp:

Inspirert som jeg ble av alle dere her inne som skriver dagbok, fikk jeg altså lyst til å komme med min egen. :-)

Skal til legen i morgen...kanskje det er derfor jeg ikke får sove..?

KozmicBlues

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten hilsen i dagboka di.

Håper Jon blund innfant seg med passelig mengde sovestøv etterhvert som natta ble gammel.

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere som har skrevet hilsen i dagboka mi! :) Jeg strever fremdeles med å lage link til denne sida, men har altså ikke fått det til. Lurer på hva jeg gjør galt...det kan da ikke være vanskelig.

Denne helga har jeg tilbragt i senga. Er syk, og da er det lite annet enn å sove som frister. Spyr opp igjen alt jeg har prøvd å få i meg :kvalm: , så nå lever jeg på cola, - det skal visst være bra for magen.

Nå har vi endelig fått litt sommer her på Vestlandet og. På tide, spør du meg. Så kanskje det blir litt bading i år og? Kunne så absolutt tenke meg en sydentur i sommer, men det får nok være til neste år. For bare et par år siden var jeg i syden for første gang. Før det har det aldri fristet, men skal si det ga mersmak ja!

Jammen er det lett å bli avhengig av KG. Jeg prøver å hegde meg litt etter at forrige mnd's telefonregning var skyhøy... :hakeslepp:

KozmicBlue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselige hilsner! :P Har ikke vært så flittig å skrive i dagboka, men det kan jo ta seg opp. Er ærlig talt litt redd for å røpe for mye av hvem jeg er...

Denne uka har jeg brukt til å være barnevakt for tre av mine tantebarn. De er 4, 3 og 1,5 år gamle. Når jeg er sammen med dem er alt bra. Da koser jeg meg virkelig :) Et av mine høyeste ønsker er å få barn selv, men da må jeg først ha en mann å få dem med. Er single for tida, og det er for så vidt greit nok. Men jeg savner noen å dele livet mitt med. Men, jeg har ikke panikk - faktisk så tar jeg det helt med ro. Det er tross alt ganske deilig å være single og...

Det "flotte" været jeg snakka om sist, viste seg å ikke vare i det hele tatt. Jeg er så lei av regn!! :veldigsur: Nå vil jeg ha sommer og sol! Dette er liksom juli, men det er ingenting som tyder på det. I dag måtte jeg faktisk fyre :frustrert:

Håper alle KG-brukere får en god helg!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal jeg lage i morgen:

CURRY-RETT

Ingredienser:

- løk

- kyllingfillèt/biffstrimler

- champignon

- matfløte (1 pk)

- mel/maisena

- curry

Stek løk med curry. Ta kyllingen/biffen opp i stekepanna, + mer curry. Når de er ferdig stekt heller du 2-4 dl fløte opp i gryten/stekepanna + 2 ss mel/maisena oppløst i litt vann først. Rør til sausen er tykk nok. Før servering; ta i litt koriander og mer curry.

Dette er virkelig snaddermat! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og gratulerer med dagbok :blomst_opp: , blir spennende og følge med videre :wink:

Ha en riktig fortreffelig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Mylian og Betty for hilsninger i dagboka mi! :P Må forresten få sagt at maten smakte fortreffelig!

I disse dager går jeg og venter på svar om jeg er kommet inn på skole. Så sent som i forrige uke hadde jeg en god følelse om at jeg ville komme inn, men nå er den gode følelsen erstattet med en dårlig. :-? Vel, det gjenstår å se. Jeg krysser fingrene...

Nå drar jeg snart til Hamar og besøker venninna mi. Har ikke sett henne siden i fjor sommer. Vi ser hverandre kun om sommeren. Har kjent henne i ti år, og hun har ennå ikke besøkt meg. Er litt skuffet over akkurat det...Hun skylder alltid på dårlig råd, - men hun har da ihvertfall bedre råd enn meg. Vel, hun får gjøre som hun vil. Har hun ikke lyst å besøke meg, er det vel lite poeng i å mase på henne. Sist jeg besøkte henne merket jeg for første gang hvor mye vi virkelig hadde sklidd fra hverandre. Vi har forandret oss i forskjellige retninger. Det blir spennende å se hvordan det blir å møte henne igjen...klarer ikke helt å glede meg. Hun gjør meg faktisk usikker. :sjenert:

Til alle dere på KG; Bare fortsett å komme med hilsninger, svada, babbel osv. Syns det er kjempekoselig, og blir like glad hver gang jeg åpner dagboka og ser de koselige hilsningene deres! En :klem2: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom en aldri så liten tur for å si at jeg kom inn på skole :hoppe:, så til høsten begynner jeg altså på musikklinja på Høgskolen her.

Får besøk, så jeg må vaske litt. Husarbeid er ikke akkurat det jeg er mest glad i, så det blir ofte til at jeg utsetter alt til siste liten - men nå blir det ihvertfall reint her. :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På lørdag drar jeg til Hamar. Har familie der i tillegg til venninna mi som bor der. Skal bli så godt å komme seg bort for en stund. Er ganske tappet for energi for tida, så jeg håper litt miljøforandring kan forandre på det.

Må køye snart. I morra skal jeg møte en venninne jeg ikke har sett på flere år. Har knapt snakket med henne desse åra. Vi var gode venninner på barne - og ungdomsskolen. Gleder meg til å se henne :P

Ellers har vi endelig fått fint vær. På tide :roll: Hele to dager med sol har vi hatt... Har ikke blitt noe bading ennå, men det tar jeg igjen.

Må forresten si at jeg gleder meg veldig til å begynne på skole. :hoppe: Det tror jeg ikke har hendt før.... Kommer helt sikkert til å bli kjempenervøs like før skolestart, og ganske sikkert får jeg kalde føtter, men sånn er det alltid. Har overlevd det før og gjør det nok igjen. Dette er ihvertfall noe jeg virkelig vil :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk Arkana og Fisken for dropping by :P

I dag har jeg en av deppedagene mine. :cry: I sommer har det vært ofte, uten at jeg skjønner helt hvorfor....

Ho venninna jeg skulle møte i dag kom jo aldri. Ikke ringte hun heller. Det ble til at jeg ringte henne. "Jeg kan ikke møte deg allikavel"...Neivel, men var det for mye forlangt å få en tlf hvor hun informerte meg om nettopp det?? :sinna: Jeg måtte takke nei til å bli med på noe jeg veldig godt kunne tenkt meg pga at jeg allerede hadde avtalt å møte henne! Men vet du, dette er akkurat som jeg husker henne. På alle desse åra har hun ikke forandra seg at all. Hun har fremdeles til gode å holde en avtale....

Dette er altså ikke grunnen til humørsvingningene mine, men jeg tåler lite på sånne dager - det skal liksom ingenting til for å vippe meg av pinnen :(

Vel, i morgen drar jeg ihvertfall til Hamar.

God helg folkens! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i Hamar. Slapper av og koser meg. Det var godt å se søstra mi igjen. Ser henne så altfor sjelden. For det meste blir det bare om sommer'n. I dag fikk jeg handla litt. Kjøpte litt nye klær, fire CD'er og en DVD. Klærne var på salg. Kunne gått amok, og hadde nok også gjort det hvis jeg hadde hatt penger nok...

I morra skal jeg ringe venninna mi. Gleder meg til å se henne. Blir spennende å se hvordan det går...Neida, jeg er helt sikker på at det går bra. :) Hun er god som gull, og jeg tror nok vi kommer til å være venner for resten av livet. :P Vil prøve å få tatt meg en tur til Oslo og. Har en venninne der og som jeg har lyst til å se. Har ikke sett henne på nesten to år, og da var det bare et kort møte.

På fredag drar jeg til Gjøvik. Har en søster der, to tantebarn og en kusine.

Denne sommeren har gått så fort! Snart er det skole igjen.... Høsten kommer til å bli hektisk for min del. Mye å gjøre ang skolen, og et av kora jeg er med i skal ha en gedigen oppsetning. Det blir øving nesten hver dag f.o.m. slutten av august. Billettene er allerede utsolgt, så nå er det snakk om ekstraforestillinger. Hektisk ja, men utrolig gøy!

Må komme meg i seng. Men ihvertfall, - jeg koser meg og har det bra. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag er det hjemreise. Er på Gjøvik nå. Har kost meg kjempemasse, og det var godt å se både søsken og tantebarn igjen. Det ble ikke til at jeg tok turen til Oslo. Får heller ta det igjen senere.

Været har vært kjempefint hele den tida jeg har vært her, bortsett fra de to siste dagene. Snakka med mamma i går. Hun kunne fortelle at det er fint vær hjemme, men det bruker faktisk å bli litt fint i august - og ihvertfall når skolene starter opp igjen. :roll:

Nå gleder jeg meg til å begynne på musikklinja. Tenk at det er bare to uker til... Hvor er det blitt av denne sommeren?! Det er jo ikke lenge siden vi satt og pugga til eksamen. :o

Gleder meg til å flytte inn på hybel og. Som jeg har sagt før så liker jeg å innrede. I fjor delte jeg hus med ei venninne og hennes sønn på tre år. Det fungerte stort sett fint, men til tider kunne det bli litt masete. Det var ikke så lett å få ro til å lese når sønnen hennes sprang rundt der og hele tida ville ha meg med og leke.

Møtte kusina mi i går. Det ble et kort møte på ca en halvtime. Hadde ikke sett henne på to år. Vi satte oss på kafé og fikk prata litt. Får ta oss bedre tid neste gang jeg er på Gjøvik - og det blir vel ikke før neste sommer... :-?

:P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jeg hjemme igjen. Selv om det var godt å komme bort litt, er det alltid godt å komme hjem igjen. Har ikke gjort så mye fornuftig siden jeg kom hjem. Vel, jeg er da ihvertfall begynt å flytte inn på hybelen. Jeg kommer til å få det så fint :Nikke: Har heldigvis eget bad på rommet. Hadde ikke orket å bo der hvis jeg skulle dele med andre, - og det er ikke fordi jeg er fisefin, men rett og slett fordi jeg liker å ta den tiden jeg trenger til å fikse meg om morgenen uten å måtte skynde meg fordi andre står i kø og venter.

Lurer på om det blir noe av den Londonturen vi snakka om da jeg var i Oslo. Egentlig tviler jeg sterkt på det. Det er typisk sånn ting man prater om og har veldig lyst til, men som ikke kommer til å skje. :( Vi snakket om å dra før jul, etter dette halvårets undervisningsslutt. Altså juleshopping i London.... :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...