Gå til innhold

Sleeve - nedverdigende for menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja,menn vil aldri forstå dette(menn som ikke kjenner kvinnelig anatomi) for dem så er det bare litt inn-ut som gjelder men de fatter ikke at det er slik at kvinner som regel trenger klitoris stimuli. De gidder ikke engang å prøve å yte litt ved å slikke/fingre og mener "ta ansvar selv"er løsningen. Ok,jeg tar ansvar ved å ikke ligge med menn jeg da eller? Hvorfor skal jeg ha sex når jeg aldri får noe ut av det,når jeg bare blir et tømmehull for mannen?

Da lurer jeg på hvilke menn du har hatt. Mange menn, inkludert meg selv, digger oralsex, både å gi og få. Skulle da bare mangle at det går begge veier.

Når det gjelder sleeve så er vel bare det et leketøy. Men ville nok mye heller prøvd pumpe/bathmate for å få den større/tykkere midlertidig. Høres mer gøy ut enn en plastdings man fester på spør du meg.

Anonymous poster hash: 8e476...666

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Så hva er da poenget med å ligge med en mann? Du vet vel at mange kvinner ikke får orgasme av vaginalsex og trenger fingre/tunge? Såklart kan man ta på seg selv mens man har sex,men det blir jo ganske kjedelig i lengden at mannen aldri vil gi litt nytelse. Da kan man like gjerne være singel og onanere.

Å dele noe? Og, mennen gir glatt kvinnens nytelse, men det er hennes ansvar å få formidlet hva som skal til. Det er hennes ansvar å være mentalt tilstede.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Slik som de trykker oss ned med krav om silikonpupper.

De hankjønn som krever silikonpupper er ikke Menn! Og følger du med så er verden besatt av en absolutt og stor majoritet av menn som liker at kvinner liekr seg slik de selv er, uten å løpe til plastkirurger for fettsuging og plaspupper, for ikke å snakke om botox-hysteriet. Menn liker kvinner som eldes med verdiget, ikke kvinner som i sykelig desperasjon holder fast på sin ungdom.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja,menn vil aldri forstå dette(menn som ikke kjenner kvinnelig anatomi) for dem så er det bare litt inn-ut som gjelder men de fatter ikke at det er slik at kvinner som regel trenger klitoris stimuli. De gidder ikke engang å prøve å yte litt ved å slikke/fingre og mener "ta ansvar selv"er løsningen. Ok,jeg tar ansvar ved å ikke ligge med menn jeg da eller? Hvorfor skal jeg ha sex når jeg aldri får noe ut av det,når jeg bare blir et tømmehull for mannen?

Du har alrdi hat sex med skikkelig menn mao. Menn som vet at sex er samspill og kommunikasjon.

Av de kvinner jeg har hatt den høyst varierte gleden av å feie over har en hele spekteret. fra de som ikke skjemtes av sin seksualitet og som nøyt uhemmet til de som lå som potetsekker og mente jeg var ræva siden de ikke kom... Prøv å gjett hvilken av de to gruppene som består av kvinner som vet å fortelle og formidle hva som tenner dem og hva som gir dem nytelse? Forøvrig er det jammen samme kvinner som havner i gruppen av kvinner som har tatt ansvar for sin egen seksualitet og nytelse.

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke hva slags menn du har vært borti jeg, jeg har aldri hørt om noen menn som oppfører seg sånn.

Men det er mulig at personligheten din er så frastøtende at menn ikke orker å gi deg noen slags tilfredstillelse.

Anonymous poster hash: 778c1...9ea

• Liker 1
Skrevet

Dette skjønner jeg ingenting av. Er det ikke like greit å bruke en dildo i stedet? Hadde blitt kvinnehater av mindre.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hæ? Er ikke sleeve tatovering på armen?

det trodde jeg og hehe
Skrevet

Aner ikke hva slags menn du har vært borti jeg, jeg har aldri hørt om noen menn som oppfører seg sånn. Men det er mulig at personligheten din er så frastøtende at menn ikke orker å gi deg noen slags tilfredstillelse. Anonymous poster hash: 778c1...9ea

Nei du har vel sikkert ikke det;)

• Liker 1
Skrevet

Kjeresten min liker at jeg bruker sleeve.Hun liker at den blir så mye større og tykkere, så bruker den for å tilfredsstille dama. Skal det bli noe fitte, så må man jo gjøre dama fornøyd.:) Regner med at om 50 år vil de fleste menn bruke hjelpemidler når de har sex.

Anonymous poster hash: 0dad0...9bc

Gjest BettyBoop
Skrevet

Kjeresten min liker at jeg bruker sleeve.Hun liker at den blir så mye større og tykkere, så bruker den for å tilfredsstille dama. Skal det bli noe fitte, så må man jo gjøre dama fornøyd.:) Regner med at om 50 år vil de fleste menn bruke hjelpemidler når de har sex.

men kjenner du like mye med den på? Jeg syns leketly under sex er gøy men trist om det må brukes som hjelpemiddel fordi det ikke blir tilfredsstillelse uten.
Skrevet

Både og. Vil ikke akkurat si at nedverdigende er rett ord, men det er litt ufølsomt å komme med forslag som kan antyde at noen ikke er bra nok uten å sjekke hva personen tenker om temaet først.

Syns det er stor forskjell på slikt om det er den som skal bruke det som tar initiativ til det eller om det er noen andre.

Å ta initiativ til at en annen person skal ha dette syns jeg er ufølsomt.

Å spørre om hva en anne person syns om dette produktet syns jeg er greit fordi man ikke ber personen om å bruke noe men heller har en saklig diskusjon der man får frem tankene rundt dette.

At den andre personen selv tar initiativ til å selv bruke produktet syns jeg ikke er nedverdigende.

Hadde blitt såret om min kjæreste hadde sagt at jeg burde få meg silikonpupper. Men om han hadde spurt meg om hva jeg syns om silikonpupper så hadde jeg ikke reagert noe negativt. (er kanskje litt annerledes siden silikonpupper er permanente, men hvis den man er sammen foretrekker store pupper så blir begge deler noe som kan øke den andres nytelse og jeg mener derfor at det er litt likt)

Skrevet

Jeg synes vi trenger flere tråder om dette viktige emnet. Dessuten synes jeg at vi bør gjøre mer for å fremme fisting. Fisting er noe av det fineste og mest intime menn og kvinner kan dele med hverandre.

Anonymous poster hash: 175d0...267
  • Liker 2
Skrevet

men kjenner du like mye med den på? Jeg syns leketly under sex er gøy men trist om det må brukes som hjelpemiddel fordi det ikke blir tilfredsstillelse uten.

Ja kjenner mere siden kjeresten min er vid og jeg "bare har" gjennomsnittlig størrelse på penis, så hvis dama vil bli fylt opp som hun liker, så bruker vi sleeve.:) Får orgasme hver gang når jeg bruker den også.:)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja kjenner mere siden kjeresten min er vid og jeg "bare har" gjennomsnittlig størrelse på penis, så hvis dama vil bli fylt opp som hun liker, så bruker vi sleeve. :) Får orgasme hver gang når jeg bruker den også. :)

Hun burde begynne med knipeøvelser for det første.

Og igjen. Trist at sexen bare blir bra når dere bruker hjelpemidler.

Skrevet

Føler det er alt for mye fokus på sex her inne.

Anonymous poster hash: 0caeb...845
Gjest BettyBoop
Skrevet

Føler det er alt for mye fokus på sex her inne.

Anonymous poster hash: 0caeb...845

denne tråden handler jo om sex

Gjest BrienneOfTarth
Skrevet

Ja,på en måte er det jo nedverdigende. Hadde aldri krevd det av en mann,og han har jo den størrelsen han har. Samme som at jeg har den puppestørrelsen jeg har,og hadde blitt litt sur hvis han krevde at jeg skulle få meg silikonpupper.

Penetrering tenker jeg egentlig at er mest for hans del,selv om jeg også får glede av det, men har aldri opplevd at menn jeg har vært i forhold med ikke har ønsket at jeg også skulle få orgasme. (selv om det ikke alltid er et krav for god sex)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kjeresten min liker at jeg bruker sleeve.Hun liker at den blir så mye større og tykkere, så bruker den for å tilfredsstille dama. Skal det bli noe fitte, så må man jo gjøre dama fornøyd. :) Regner med at om 50 år vil de fleste menn bruke hjelpemidler når de har sex.

Aldri om du ser meg krype for å få fitte.

Skrevet

Hadde ikke hørt om dette før jeg så en tråd om dette her på forumet. Måtte jo vise det til mannen min, og han ble nysgjerrig. Utstyret hans har vi ikke noe å klage over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...