Gå til innhold

Sleeve - nedverdigende for menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke dette VELDIG patetisk?

Hvordan sitter den fast? Har menn egentlig nytelse av denne?

Anonymous poster hash: d446a...9c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Er ikke sleeve tatovering på armen?

• Liker 5
Skrevet

Nei.. Penisforlenger

Skrevet

Hva er sleeve?

Anonymous poster hash: 4e5d5...cb8
Skrevet

Sorry, AB over, så ikke svaret før etter jeg postet. Hvordan funker det? Drar den tissen utover liksom?

Anonymous poster hash: 4e5d5...cb8
Gjest Jon blund
Skrevet

Hvor mange sleeve emner det kommer opp for tiden da. Aldri vist hva det var før jeg så disse trådene.

• Liker 7
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja, det er nedverdigende for menn. Dette er for damer som liker å skrike til mannen at han ikke finnes god nok for henne og at han er en ynkelig liten fyr.

• Liker 2
Skrevet

Tja...det kommer vel an på hvordan man tenker.

Bør en man skamme seg over å ha en normal penis? Bør en kvinne skamme seg over å ha en vagina med plass til mye?

Alt er relativt. Hvis en mann er normal, bør han ikke føle seg mindreverdig uansett. Så kan det jo være at hun trenger noe som er større en normalt og hvor ligger i så fall det mindreverdige? Ingen steder, spør du meg.

Men da ligger det forsåvidt tilrette for at en slik sleeve kan betraktes som hvilket som helst leketøy. Forutsatt at begge kan ha seksuell glede av det. Motstanden av sleeve skyldes nok at det tradisjonelt er slik at "skylden" for en mismatch plasseres hos mannen. Har begge glede av det, hvorfor skulle det være nedverdigende?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Dobbeltpost

Endret av Jalp
Skrevet

Ja, det er nedverdigende for menn. Dette er for damer som liker å skrike til mannen at han ikke finnes god nok for henne og at han er en ynkelig liten fyr.

Nå ja. Slik jeg ser det er det mange menn som frivillig kjøper dette og som bruker dette. Noen sikkert pga mindreverdighetskomplekser(høhø)men jeg nekter å tro at alle disse mennene som har kjøpt en sleeve tenker at de ikke er bra nok. Det er nok mer nysgjerrighet. Og dessuten kan det være bra for de med mindre peniser som ønsker å tilfredstille dama mer, er kjedelig å ha sex og ikke føle noenting(jada,sikkert fordi dama er suuuuupervid)

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange sleeve emner det kommer opp for tiden da. Aldri vist hva det var før jeg så disse trådene.

Ser ut som sleeve-pusherne prøver å skape et marked for utstyret sitt!

• Liker 2
Skrevet

Ja det er nedverdigende. Det nedsetter jo mannens følsomhet enormt og dermed hans nytelse av sexen. Dette er kun an latterlig konsekvens av noen kvinners kravmentalitet og ekstreme mangel på empati.

Anonymous poster hash: 64669...4b0
  • Liker 1
Skrevet

Ja det er nedverdigende. Det nedsetter jo mannens følsomhet enormt og dermed hans nytelse av sexen. Dette er kun an latterlig konsekvens av noen kvinners kravmentalitet og ekstreme mangel på empati. Anonymous poster hash: 64669...4b0

Jabbajabbajabba...vi må jo få nyte sexen vi og;)

• Liker 4
Skrevet

Nei.. Penisforlenger

Da må du si det, for 99% vil forbinde sleeve med tatovering som dekker armen.

Anonymous poster hash: 20faa...020

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jabbajabbajabba...vi må jo få nyte sexen vi og;)

Ja, og det r kvinnens ansvar å få til dette uten å være avhengig av eksterne hjelpemidler. Du har selv ansvar for din egen orgasme!

Skrevet

Ja, og det r kvinnens ansvar å få til dette uten å være avhengig av eksterne hjelpemidler. Du har selv ansvar for din egen orgasme!

Så hva er da poenget med å ligge med en mann? Du vet vel at mange kvinner ikke får orgasme av vaginalsex og trenger fingre/tunge? Såklart kan man ta på seg selv mens man har sex,men det blir jo ganske kjedelig i lengden at mannen aldri vil gi litt nytelse. Da kan man like gjerne være singel og onanere.

• Liker 2
Skrevet

Så hva er da poenget med å ligge med en mann? Du vet vel at mange kvinner ikke får orgasme av vaginalsex og trenger fingre/tunge? Såklart kan man ta på seg selv mens man har sex,men det blir jo ganske kjedelig i lengden at mannen aldri vil gi litt nytelse. Da kan man like gjerne være singel og onanere.

Det er vanskelig å slikke seg selv, så vidt jeg vet.

Anonymous poster hash: 778c1...9ea

• Liker 2
Skrevet

Etter alt vi kvinner har måttet tålt, så er det nå på tide å trykke mannen ned...

Wohooo ;)

Anonymous poster hash: 57216...f52
  • Liker 2
Skrevet

Det er vanskelig å slikke seg selv, så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: 778c1...9ea

Ja,menn vil aldri forstå dette(menn som ikke kjenner kvinnelig anatomi) for dem så er det bare litt inn-ut som gjelder men de fatter ikke at det er slik at kvinner som regel trenger klitoris stimuli. De gidder ikke engang å prøve å yte litt ved å slikke/fingre og mener "ta ansvar selv"er løsningen. Ok,jeg tar ansvar ved å ikke ligge med menn jeg da eller? Hvorfor skal jeg ha sex når jeg aldri får noe ut av det,når jeg bare blir et tømmehull for mannen?

• Liker 3
Skrevet

Etter alt vi kvinner har måttet tålt, så er det nå på tide å trykke mannen ned... Wohooo ;)Anonymous poster hash: 57216...f52

Slik som de trykker oss ned med krav om silikonpupper.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...