Gå til innhold

Hvite bukser og mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så du har med sukkerpiller da eller? De jeg går på gjør at jeg ikke får mensen i det hele tatt.. Kanskje blødninger i 2-3 dager noen mnd i året.. Med mindre jeg glemmer pillen i ett par dager da, da blir det jo regne blodbadet :rolleyes:

Jeg har sukkerpiller. De jeg har har ganske lavt innhold av hormoner, så det funka veldig dårlig første gang jeg skulle prøve å utsette mensen. Det høres jo herlig ut å bare ha et par blødninger i året da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.jpg

Anonymous poster hash: 36a65...d8d
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har sukkerpiller. De jeg har har ganske lavt innhold av hormoner, så det funka veldig dårlig første gang jeg skulle prøve å utsette mensen. Det høres jo herlig ut å bare ha et par blødninger i året da.

Jeg har ikke sukkerpiller :)

Skrevet

Hadde du tenkt på dette litt tidligere kunne du fått Primolut-N og forskjøvet mensen noen dager. Det kan du jo tenke på som en mulighet til senere.

Anonymous poster hash: 249de...62f

Men Primolut fungerer ikke alltid så veldig bra. Man bør vite eksakt hvilken dag man får mensen på (dvs ha en veldig stabil syklus) for å kunne begynne på tablettene på riktig dag slik at mensen utsettes.

TS bør heller kjøpe seg en menskopp, så er det null stress å om så gå med den en hel dag selv om hun ikke har mensen! Tørker jo ikke ut skjeden på samme måte som tamponger.

..men siden TS går på p-piller, så er vel det letteste å bare utsette/hoppe over mensen med disse...

Anonymous poster hash: c3b0e...bf5

Skrevet

Tusen takk! :D

Jeg stiller dressur. Men betyr det at jeg eventuelt kunne ha brukt brune bukser om jeg stilte sprang?

Jepp, jeg har brukt blå og svart bukse i sprang på D-stevne. Skiller seg ikke så veldig ut heller, siden de fargene går igjen på hjelm/jakke/støvler/shabrack :)

Anonymous poster hash: a8e2b...4de

Skrevet

Men Primolut fungerer ikke alltid så veldig bra. Man bør vite eksakt hvilken dag man får mensen på (dvs ha en veldig stabil syklus) for å kunne begynne på tablettene på riktig dag slik at mensen utsettes.

TS bør heller kjøpe seg en menskopp, så er det null stress å om så gå med den en hel dag selv om hun ikke har mensen! Tørker jo ikke ut skjeden på samme måte som tamponger.

..men siden TS går på p-piller, så er vel det letteste å bare utsette/hoppe over mensen med disse...

Anonymous poster hash: c3b0e...bf5

Jeg har en menskopp, men jeg har nettopp kjøpt den og ikke fått brukt den før så jeg var litt skeptisk. Det funka greit med tampong da, og jeg er glad for at jeg tok den forhåndsregelen selv om jeg ikke fikk mensen.

Jepp, jeg har brukt blå og svart bukse i sprang på D-stevne. Skiller seg ikke så veldig ut heller, siden de fargene går igjen på hjelm/jakke/støvler/shabrack :)

Anonymous poster hash: a8e2b...4de

Å? Der jeg pleier stiller alle i hvitt. Det er ei som har grønn jakke da, men det er det mest vågale.

Skrevet

Hvordan gikk det?

Hun tulla litt i den ene galloppen, men ellers gikk hun kjempefint. Jeg var veldig fornøyd med resultatet, men det ble ingen plassering.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...