Gå til innhold

Ville du dumpet daten din for dette....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jo lenger du fortsetter med denne mannen, jo flere følelser blir involvert og jo verre blir det når du innser at forholdet ikke vil føre til noe mer...

Du må ha et realistisk syn på dette forholdet.... klarer du ikke det så er det best å avslutte det før du blir såret

Trådstarter: Jeg kjenner en som vet hvem daten min er. Han ber meg passe meg. For han sier at daten min er en rolig fløtepus, som sier ja til alt. Og at han tror at han kan komme til å såre meg.

Anonymous poster hash: b6461...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære ts.

Her må du bare bryte for dette kan bli rene helvete for deg. Du kan risikere å kaste bort ÅR på å vente på noe som aldri vil skje.

Jeg har nettop kvinnet meg opp til å kutte ut en mann som ga meg falske forhåpninger og nå har jeg det SÅ MYE BEDRE. og best av alt: Jeg er følelsesmessig klar til å finne en ny. Som en annen skriver her: pene menn finnes det mange av. Han her er nok ikke såååå spesiell som du tror.

Anonymous poster hash: 03bfd...ec4

Trådstarter. En bekjent av oss begge sier at han er en mann som er svært godt likt av alle damer generellt. Han er en type som sier ja til alt man sier til han. Og er svært aktiv av seg. Han er overalt. Elsker å gå ut på byen, full fart på han hele tiden. Dette poengterer eksen på facebooken hans og. Hun skriver: jeg tenker at du løper rundt overalt på byen.. og det får jeg inntrykk av at han gjør. Virker ut som om han ikke har helt roen til å sitte hjemme og slappe av. Så han er vel en rundbrenner tenker jeg ;)

Anonymous poster hash: b6461...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Jeg har fælt lyst til å bare løpe på nye dater med nye menn... men jeg venter. Jeg pleier meg selv nå, og har nok med det. Har lært at det er lurt å komme over dette før jeg går over på noe nytt. Så jeg har lært litt ihvertfall :)



Anonymous poster hash: b6461...8cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh......... nei... tom for ord! Ferdig snakka! - som ungdommen sier!

Lykke til med galskapen din!

trådstarter: ja takk! haha... Jeg prøver å ta til fornuft, og alle kan bli litt gal av og til. Ihvertfall hvis man blir forelsket i et menneske en ikke burde bli forelsket i ;)

Anonymous poster hash: b6461...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trådstarter: ja takk! haha... Jeg prøver å ta til fornuft, og alle kan bli litt gal av og til. Ihvertfall hvis man blir forelsket i et menneske en ikke burde bli forelsket i ;)

Anonymous poster hash: b6461...8cd

Du er ikke forelsket i en person du ikke burde blitt forelsket i, du er forelsket i en illusjon om hvem en person du har sex med kunne vært, hvis han ikke hadde vært den han er.. For dyp for deg? Jeg skal gi deg den med t-skje:

Du treffer en fyr som har et utseende du faller for med en gang. Han sier de rette tingene til deg og du elsker det. Tankene begynner å fly om hvor flotte barna deres ville vært og hvor stolt du hadde vært av at han var din. Du lager scener i hodet ditt med han og deg som du har fått ideer til ved å ha sett på romantiske filmer, serier, lest magasier osv.. Du drømmer deg vekk og når han kysser deg lidenskapelig mens dere har sex tar du det som et tegn om at han må føle det du føler.

Men hva er det egentlig du føler og hvem er det du føler det for?

bli voksen, fjern illusjonene og bli kjent med menn du treffer. Slik de er og sånn som de kommer til å være. Illusjonene og tankene dine er ikke noe mer enn det. Illusjoner og tanker.

Det som er ekte er kanskje ikke like spennende, men det gir den tryggheten du aldri får nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke forelsket i en person du ikke burde blitt forelsket i, du er forelsket i en illusjon om hvem en person du har sex med kunne vært, hvis han ikke hadde vært den han er.. For dyp for deg? Jeg skal gi deg den med t-skje:

Du treffer en fyr som har et utseende du faller for med en gang. Han sier de rette tingene til deg og du elsker det. Tankene begynner å fly om hvor flotte barna deres ville vært og hvor stolt du hadde vært av at han var din. Du lager scener i hodet ditt med han og deg som du har fått ideer til ved å ha sett på romantiske filmer, serier, lest magasier osv.. Du drømmer deg vekk og når han kysser deg lidenskapelig mens dere har sex tar du det som et tegn om at han må føle det du føler.

Men hva er det egentlig du føler og hvem er det du føler det for?

bli voksen, fjern illusjonene og bli kjent med menn du treffer. Slik de er og sånn som de kommer til å være. Illusjonene og tankene dine er ikke noe mer enn det. Illusjoner og tanker.

Det som er ekte er kanskje ikke like spennende, men det gir den tryggheten du aldri får nå.

trådstarter: Ja, min date er som å hente ut fra den mest romantiske kjærlighetssfilm. Han ser vannvittig bra ut. Og da er det lett å lage sin egen eventyrverden. Når han kysser meg så sier hode at jeg er alt for han. Men når jeg er alene igjen så kommer usikkerheten. Og man innser at han gjerne ikke oppfører seg akkurat som den prinsen en vil tro han er.

Nå når jeg ignorerte han begynte han å fortelle meg at han tenkte på meg osv. Men jeg får se på han som en venn. Men vet godt at han sikkert ikke er seriøs med meg.

Anonymous poster hash: b6461...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så forventer jeg at min partner skal være ferdig med sin fortid når han faller for meg. Jeg hadde aldri orket en kar som hele tiden "flørtet" og kontaktet eksen. Spesielt siden du sier at de flørter? Virker jo utrolig useriøst. Og han kommer ikke frivillig til å kvitte seg med henne tenker jeg. Så da er jeg "bitchen" som vil kutte ut kontakten han har med sine "venner": Nei takk,det gidder jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...