Gå til innhold

Ville du dumpet daten din for dette....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville du dumpet en date du hadde datet i 7-8 uker for dette:

1. Han har nær kontakt med sin eks. Hun bor en annen plass, men han og hun har kjempegod kontakt. Hele facebookveggen viser hvor god kontakt de har, akkurat som et par. Flørting osv. Hun ser ut som en fotomodell, og er skikkelig vakker.

2. Han er litt tung å prate med. Vi gjør mye annet enn sex sammen, men han virker ekstremt opptatt av det sexuelle.

3. Han kommer og går som han vil. Plutselig hører jeg fra han, og så kan jeg risikere at vi avtaler å chatte men så har han plutselig ikke tid fordi han er opptatt av å maile sier han. Når han ikke har tid så ser jeg gjerne at han poster noe på eksen sin facebookvegg. Og hun flørter i kommentarer til han.

4. Han har kun jobb her i 2 måneder til. Han kunne ha jobbet her lengre, men han vil gi det litt tid før han sier ja. Men samtidig så sier han at han vil være her videre. Dersom han ikke tar på seg mer jobb her, så blir han arbeidsledig. Og da regner jeg med at han drar tilbake til der eksen befinner seg.

5. Eksen sin familie låner leiligheten hans på det opprinnelige bostedet hans.

Ellers er han kjempepen! Jeg er utrolig tiltrukket av han, og tenker at jeg aldri kan finne en så pen mann. Er bare helt herlig å være nær han. Kyssene er så lidenskapelig, men.... denne situasjonen gjør meg så trist og....Jeg har rett og slett ikke godt av den...

Noen tips og råd i en sånn situasjon? Noen som har opplevd noe lignende?



Anonymous poster hash: b6461...8cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han behandler deg ikke med respekt, på ingen måte i det du beskriver her. Dersom du synest det er ok, så får du dure på som før. Dersom du ikke synes det er ok, så burde du fjerne deg fra han. Han der kommer neppe til å forandre seg...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han behandler deg ikke med respekt, på ingen måte i det du beskriver her. Dersom du synest det er ok, så får du dure på som før. Dersom du ikke synes det er ok, så burde du fjerne deg fra han. Han der kommer neppe til å forandre seg...

Trådstarter: Han er høflig og dannet, men ... han har sine negative sider som her. Jeg har prøvd å la ordene hans komme han til gode. Han sier at han er ferdig med eksen, osv,, men han viser noe helt annet i form av facebookveggene deres. Der er det for tett kontakt mellom dem. Eksen skriver at ingenting gjør henne mer lykkelig i verden enn daten min. Jeg vurderer nå å bare komme meg vekk! ;)

Anonymous poster hash: b6461...8cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er friends with benefits. Dersom du vil ha et reellt forhold, så kutter du ham ut.



Anonymous poster hash: 6bd8f...2cf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er friends with benefits. Dersom du vil ha et reellt forhold, så kutter du ham ut.

Anonymous poster hash: 6bd8f...2cf

Tråstarter: jeg er fornøyd med å bare ha han som en fast elsker, fordi jeg er så tiltrukket til hans utseende og kropp, men jeg blir ikke lykkelig av at han er så ustabil i forbindelse med meg. Jeg ønsker sikkerheten på at han vil være der for meg, og ikke forsvinne, så jeg tror at jeg må slutte å kontakte han, og så får han vise litt mer interesse for meg for at jeg skal klare å få tro på dette. Jeg orker ikke å ha det sånn lenger.

Anonymous poster hash: b6461...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare sex for han. Sikker på at eksen er en eks og ikke nåværende kjæreste? Kanskje han er utro med deg.



Anonymous poster hash: d06ff...cea
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk for flere år siden selv inn i et forhold med åpne øyne der jeg visste det var en 3. part. Ikke som i eks eller elskerinne, men der han fremdeles hadde følelser for en annen som aldri ble gjengjeldt. Følelsene for henne bleknet naturlig nok med tiden, men jeg følte meg alltid som nummer 2 eller den han faktisk kunne få om du vil. Det er aldri hverken godt eller smart å gå inn i et forhold med en dårlig magefølelse liggende i bunn. Den er der for en grunn og jeg lover deg at denne følelsen ikke kommer til å bli bedre med tiden. Jeg har også selv vært en gjenganger som eks hos en tidligere samboer som aldri kom over at jeg gikk fra han. Han snakket med meg åpenhjertig om dette da forhold nummer 2 gikk til grunne pga av alle konfliktene og det var helt merkelig å høre hvor mange konflikter og såre følelser jeg var grobunn for i flere av forholdene hans, selv om jeg knapt nok hadde kontakt med han i det hele tatt på det stadie.

Jeg har ikke noe i mot at man fremdeles har et vennskapelig forhold til ekser, tvert om. Men det fordrer at forholdet som var mellom dem er oppe og avgjort før en ny kommer inn i bilde og det er det helt klart ikke i dette tilfelle. Jeg ville latt han gå...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

, men.... denne situasjonen gjør meg så trist og....Jeg har rett og slett ikke godt av den...

Anonymous poster hash: b6461...8cd

Der har du svaret ditt. Du er veldig tiltrukket så hjernen din forteller deg kanskje at du bør takle måten han forholder seg til eksen på. Men hør på hjertet. Dette blir VONDT. Og husk, ikke fall for fristelsen til å tenke at det er eksen som ikke lar ham i fred. Det er like mye omvendt.

Klem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du svaret ditt. Du er veldig tiltrukket så hjernen din forteller deg kanskje at du bør takle måten han forholder seg til eksen på. Men hør på hjertet. Dette blir VONDT. Og husk, ikke fall for fristelsen til å tenke at det er eksen som ikke lar ham i fred. Det er like mye omvendt.

Klem

Trådstarter: Det er jeg helt enig med. Det er ikke eksen som ikke lar han være i fred. Han er like mye med på det. Og hvis han elsker eksen på rett måte, så burde han aldri holdt på med meg mens hun flørter på facebooken hans. Han viser seg til å være en uredelig mann. Så jeg holder meg unna. Orker det ikke mer. Føler at jeg har havnet i en situasjon jeg aldri har hatt ønske om å være i. En situasjon der det er en mann og to kvinner.

Skjønner ikke tankegangen hans. Men pen er han. Vannvittig pen. Har kun øyne for hans utseende akkurat nå, men en dag så møter jeg gjerne en som jeg synes er like kjekk å se på, og en som holder seg til kun en kvinne om gangen. :)

Anonymous poster hash: b6461...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Støtter dere meg i å ikke kontakte han mer? Han må kontakte meg hvis han har noe å si nå, men jeg føler for å bare trekke meg unna. Det er som regel meg som kontakter han på nettet,mens i virkeligheten er det han som tar intiativ til fysisk kontakt.



Anonymous poster hash: b6461...8cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk for flere år siden selv inn i et forhold med åpne øyne der jeg visste det var en 3. part. Ikke som i eks eller elskerinne, men der han fremdeles hadde følelser for en annen som aldri ble gjengjeldt. Følelsene for henne bleknet naturlig nok med tiden, men jeg følte meg alltid som nummer 2 eller den han faktisk kunne få om du vil. Det er aldri hverken godt eller smart å gå inn i et forhold med en dårlig magefølelse liggende i bunn. Den er der for en grunn og jeg lover deg at denne følelsen ikke kommer til å bli bedre med tiden. Jeg har også selv vært en gjenganger som eks hos en tidligere samboer som aldri kom over at jeg gikk fra han. Han snakket med meg åpenhjertig om dette da forhold nummer 2 gikk til grunne pga av alle konfliktene og det var helt merkelig å høre hvor mange konflikter og såre følelser jeg var grobunn for i flere av forholdene hans, selv om jeg knapt nok hadde kontakt med han i det hele tatt på det stadie.

Jeg har ikke noe i mot at man fremdeles har et vennskapelig forhold til ekser, tvert om. Men det fordrer at forholdet som var mellom dem er oppe og avgjort før en ny kommer inn i bilde og det er det helt klart ikke i dette tilfelle. Jeg ville latt han gå...

Hadde ikke villet være den jenten jeg heller. En fyr jeg holdt på med har nå ny dame, men sender meg fremdeles sånne "du er den beste og vakreste jeg har møtt, ingenting blir like bra som det vi to hadde, skulle ønske det ble deg og meg" eller "kanskje en vakker dag..." blabla.

Hun vet at jeg eksisterer, men neppe at han fremdeles sier sånne ting til meg. Jeg opplever det som at hun blir latterliggjort, på sett og vis. Jeg kan jo bare knipse, og så dumper han henne. Sirkus-tilstander på han der.

Skulle ikke forundre meg om trådstarer holder på med en lignende fyr.

Hadde skygget banen, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke villet være den jenten jeg heller. En fyr jeg holdt på med har nå ny dame, men sender meg fremdeles sånne "du er den beste og vakreste jeg har møtt, ingenting blir like bra som det vi to hadde, skulle ønske det ble deg og meg" eller "kanskje en vakker dag..." blabla.

Hun vet at jeg eksisterer, men neppe at han fremdeles sier sånne ting til meg. Jeg opplever det som at hun blir latterliggjort, på sett og vis. Jeg kan jo bare knipse, og så dumper han henne. Sirkus-tilstander på han der.

Skulle ikke forundre meg om trådstarer holder på med en lignende fyr.

Hadde skygget banen, ja.

Trådstarter: jeg synes at man bør holde seg til en date om gangen inntil det er avsluttet, og synes ikke akkurat positivt om å se facebooken hans full av flørtende innlegg fra eksen hans. Når jeg går innpå hans side er det lett å finne ut hvem som han har eller har hatt et forhold til. Og det virker som om hun har sterke følelser for han ennå. Virker ut som om han er mer forsiktig med å skrive følelsesmessige ting for henne. Han skriver mer vanlige ting, men jeg er fullt klar over at han fyrer opp under.

Jeg kan ikke for det, men mener at det er fint med vennskap med eks men dette går over alle høyder for meg. Det blir rett og slett for mye.

Jeg tenker på å ikke kontakte han i kveld. Han skrev: vi snakkes i kveld, men jeg tror at det beste for meg er å ikke kontakte han, for dette blir jeg bare dårlig av. Jeg er forelsket i utseende hans, men jeg blir dårlig av at det ser ut til at han holder på med flere samtidig.

Anonymous poster hash: b6461...8cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongsdatteren

.... denne situasjonen gjør meg så trist og....Jeg har rett og slett ikke godt av den...

Ville tatt det grundig opp med han og fått han til å se situasjonen fra din side.

Hvis ikke så har du svaret ditt her. Du har ikke godt av det og fortjener det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trådstarter: Du vet at man skriver sånn (navn/nick:) når man henvender seg til noen i tråden, for at de skal se hvem man henvender seg til? Det er utrolig forvirrende når du snakker til deg selv.



Anonymous poster hash: 84507...2b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo lenger du fortsetter med denne mannen, jo flere følelser blir involvert og jo verre blir det når du innser at forholdet ikke vil føre til noe mer...

Du må ha et realistisk syn på dette forholdet.... klarer du ikke det så er det best å avslutte det før du blir såret

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts.

Her må du bare bryte for dette kan bli rene helvete for deg. Du kan risikere å kaste bort ÅR på å vente på noe som aldri vil skje.

Jeg har nettop kvinnet meg opp til å kutte ut en mann som ga meg falske forhåpninger og nå har jeg det SÅ MYE BEDRE. og best av alt: Jeg er følelsesmessig klar til å finne en ny. Som en annen skriver her: pene menn finnes det mange av. Han her er nok ikke såååå spesiell som du tror.



Anonymous poster hash: 03bfd...ec4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 er absolutt en dealbreaker for meg. Greit å ha litt kontakt med eksen, men ikke så mye som du beskriver, og flørting er absolutt utelukket.

Nr. 3 synes jeg beviser at han ikke respekterer deg. Han lyver, og driter i at du vet det.

Nr 2, viser på toppen av det hele at han ikke er interessert i å bli bedre kjent med deg.

Som en annen bruker sier; det er nok av pene menn som i tillegg vil behandle deg pent. Du sier det selv at situasjonen gjør det trist, og at du ikke har godt av det. Dating-perioden burde være fylt av sommerfugler, ikke tristhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...