AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #21 Skrevet 12. september 2014 Høres mer ut som om han hadde tenkt å overfalle deg, men ombestemte seg i siste litenAnonymous poster hash: 8434e...02b Nå fikk jeg frysninger. Grunnen er at jeg i etterkant har fått vite fra flere at fyren ikke er "helt god". Fikk sparken i en jobb pga noe han gjorde,ikke seksuelt men noe annet som en oppegående person ikke gjør. Vil ikke røpe for mye av frykt for å bli gjenkjent. Sexting gikk på litt fantasier om røff sex fra min side. Så om han hadde villet slengt meg etter håret og voldtatt meg,hadde jeg trolig ikke kommet noen vei med anmeldelse etterpå. Vet man bør tenke seg om mer enn to ganger før man blir med noen hjem,og er derfor det gikk kaldt nedover ryggen på meg når jeg leste det du skrev. Og oppførselen hans også som jeg beskrev,var,ja vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Det var noe veldig merkelig med hele fyren.Anonymous poster hash: 0a09f...8a1
Gjest Stining Skrevet 13. september 2014 #22 Skrevet 13. september 2014 Hva om det rett og slett gikk for ham uten at han klarte å stoppe det når du var på do?
Ferny Skrevet 13. september 2014 #23 Skrevet 13. september 2014 Nå fikk jeg frysninger. Grunnen er at jeg i etterkant har fått vite fra flere at fyren ikke er "helt god". Fikk sparken i en jobb pga noe han gjorde,ikke seksuelt men noe annet som en oppegående person ikke gjør. Vil ikke røpe for mye av frykt for å bli gjenkjent. Sexting gikk på litt fantasier om røff sex fra min side. Så om han hadde villet slengt meg etter håret og voldtatt meg,hadde jeg trolig ikke kommet noen vei med anmeldelse etterpå. Vet man bør tenke seg om mer enn to ganger før man blir med noen hjem,og er derfor det gikk kaldt nedover ryggen på meg når jeg leste det du skrev. Og oppførselen hans også som jeg beskrev,var,ja vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Det var noe veldig merkelig med hele fyren.Anonymous poster hash: 0a09f...8a1 Tviler på han vurderte å voldta/overfalle deg - får jo mest inntrykk av at dere var på vei til sengs, og at du var villig. Kan jo være noe så enkelt som at han synes omstendigheten omkring sex er en viktig faktor. Bør jo være en stemning der som legger opp til god sex. Og når settingen var så rar/klein som i det tilfellet her, så avbrøt han greien - vel vitende om at sexen neppe hadde blitt særlig bra uansett. Selv om han liker røff sex, så betyr det jo ikke at hodet hans ikke trenger å henge med i svingene. Jeg tror veldig mange mener at den mentale delen av sex er like viktig som den fysiske akten. Men er jo du om sitter på de fleste fakta her, blir bare spekulasjoner fra min side. Hvis du vet ting om fyren som vi ikke vet, så er det sikkert lettere for deg å konkludere med noe fornuftig. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 13. september 2014 #24 Skrevet 13. september 2014 Du sier selv at du ikke er spesielt frigjort, selv om du sier du søker en fuckfriend. Du trakk deg bort da han kysset deg og han han merket jo selvsagt at det var 0 seksuell kjemi mellom dere og så gjorde han det eneste rette. Han avsluttet det hele og tilbød seg å kjøre deg hjem. Om jeg hadde vært ham så hadde jeg nok også parkert hele opplegget og kjørt deg hjem. This
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #25 Skrevet 13. september 2014 Tar denne som anonym. Litt tilbake i tid Chattet jeg med en fyr på nettet. Det er første gang jeg har kontaktet en mann og begynnt sexting,men tenkte at å sitte vente på at han kaaansje tar kontakt så gjorde da jeg det. Slapp meg selv ut av komfort sonen min og merket jeg ikke var spesielt god på flørting og å dele seksuelle tanker osv,men det gikk bedre etter hvert. Uansett så ba han meg til seg,ble på sparket men jeg heiv meg med. Og er den rareste mannen jeg har vært borti. Da vi kom til han lagde han en stor greie av hva jeg ville ha å drikke helt til jeg måtte beroligende han med at ja,øl er greit! Så satte vi oss i sofaen å han sa ingenting bare stirret,og jeg mener virkelig at han stirret,satt seg på tvers på sofaen slik at han kunne holde blikket rett på meg. Jeg smilte og prøvde å få igang en prat,null respons. Ja,vet hva dere tenker,vi hadde sextet og hvorfor skulle vi dra prate. Men det går jo ann å fortsette sexpraten irl. Må påpeke at jeg ikke var ute etter forhold med fyren bare fuck friends om det hadde funket. Så tok han tak i meg voldsomt hardt og kysset meg,jeg trakk meg litt bort for er ikke særlig frigjort av meg og ble litt satt ut av hvor hardhendt han var. Men så klinte vi litt roligere og tok på hverandre utenpå klærne før vi dro opp på soverommet. Der kom litt klær av og han tok mest på meg. Så etter litt må jeg på do og sier jeg kommer fort tilbake med et lurt smil.Nå kommer jeg endelig til poenget. Da jeg kom ut fra doen sto han der og sa at "Vi bare stopper her,så kjører jeg deg hjem". Jeg ble helt satt ut så fikk ikke sagt noe mer en javel,og så kjørte han meg altså hjem. Hva i huleste var det der? Til info så er ser jeg over gjennomsnittlig pen ut,fin kropp.Selfølgelig ikke så hot som jeg var for noen år siden,men mer enn bra enda. Har godt hygiene. Skjønner ikke hva som kan ha "skremt" han eller hva som gjorde at han avbrøt rett får sexen? Ikke noe jeg går å tenker på,men har lurt i etterkant og er nysgjerrig. Kanskje noen her har opplevd lignende eller har avsluttet en sex date FØR det rakk å bli sex?Anonymous poster hash: 0a09f...8a1 Han fikk tenkt seg om og syntes ikke det var en god ide alikevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå