AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Tar denne som anonym. Litt tilbake i tid Chattet jeg med en fyr på nettet. Det er første gang jeg har kontaktet en mann og begynnt sexting,men tenkte at å sitte vente på at han kaaansje tar kontakt så gjorde da jeg det. Slapp meg selv ut av komfort sonen min og merket jeg ikke var spesielt god på flørting og å dele seksuelle tanker osv,men det gikk bedre etter hvert. Uansett så ba han meg til seg,ble på sparket men jeg heiv meg med. Og er den rareste mannen jeg har vært borti. Da vi kom til han lagde han en stor greie av hva jeg ville ha å drikke helt til jeg måtte beroligende han med at ja,øl er greit! Så satte vi oss i sofaen å han sa ingenting bare stirret,og jeg mener virkelig at han stirret,satt seg på tvers på sofaen slik at han kunne holde blikket rett på meg. Jeg smilte og prøvde å få igang en prat,null respons. Ja,vet hva dere tenker,vi hadde sextet og hvorfor skulle vi dra prate. Men det går jo ann å fortsette sexpraten irl. Må påpeke at jeg ikke var ute etter forhold med fyren bare fuck friends om det hadde funket. Så tok han tak i meg voldsomt hardt og kysset meg,jeg trakk meg litt bort for er ikke særlig frigjort av meg og ble litt satt ut av hvor hardhendt han var. Men så klinte vi litt roligere og tok på hverandre utenpå klærne før vi dro opp på soverommet. Der kom litt klær av og han tok mest på meg. Så etter litt må jeg på do og sier jeg kommer fort tilbake med et lurt smil.Nå kommer jeg endelig til poenget. Da jeg kom ut fra doen sto han der og sa at "Vi bare stopper her,så kjører jeg deg hjem". Jeg ble helt satt ut så fikk ikke sagt noe mer en javel,og så kjørte han meg altså hjem. Hva i huleste var det der? Til info så er ser jeg over gjennomsnittlig pen ut,fin kropp.Selfølgelig ikke så hot som jeg var for noen år siden,men mer enn bra enda. Har godt hygiene. Skjønner ikke hva som kan ha "skremt" han eller hva som gjorde at han avbrøt rett får sexen? Ikke noe jeg går å tenker på,men har lurt i etterkant og er nysgjerrig. Kanskje noen her har opplevd lignende eller har avsluttet en sex date FØR det rakk å bli sex?Anonymous poster hash: 0a09f...8a1
Gjest Pop! Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Høres ut som en som ikke takler at kvinner må på toalettet av og til. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Irl lignet du mere på eksen enn han taklet? Anonymous poster hash: de1d8...218
Intiusjon Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Høres ut som en som ikke takler at kvinner må på toalettet av og til. Mener du det seriøst?? :-O
Gjest Lille-pus Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Du sier selv at du ikke er spesielt frigjort, selv om du sier du søker en fuckfriend. Du trakk deg bort da han kysset deg og han han merket jo selvsagt at det var 0 seksuell kjemi mellom dere og så gjorde han det eneste rette. Han avsluttet det hele og tilbød seg å kjøre deg hjem. Om jeg hadde vært ham så hadde jeg nok også parkert hele opplegget og kjørt deg hjem. 7
Ferny Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Du sier selv at du ikke er spesielt frigjort, selv om du sier du søker en fuckfriend. Du trakk deg bort da han kysset deg og han han merket jo selvsagt at det var 0 seksuell kjemi mellom dere og så gjorde han det eneste rette. Han avsluttet det hele og tilbød seg å kjøre deg hjem. Om jeg hadde vært ham så hadde jeg nok også parkert hele opplegget og kjørt deg hjem. Det samme tenkte jeg. Pluss at de tydeligvis hadde dårlig kjemi sånn ellers også, med tanke på hvordan hun opplevde han - både praten og hvordan han oppførte seg. Spørs om de hadde vært særlig kompatible i sengen. Jeg ble nesten pinlig berørt når jeg leste hovedinnlegget. Hele situasjonen virket bare klein. 5
Gjest Lille-pus Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 (endret) Det samme tenkte jeg. Pluss at de tydeligvis hadde dårlig kjemi sånn ellers også, med tanke på hvordan hun opplevde han - både praten og hvordan han oppførte seg. Spørs om de hadde vært særlig kompatible i sengen. Jeg ble nesten pinlig berørt når jeg leste hovedinnlegget. Hele situasjonen virket bare klein. Yepp. Det skal mye mer til enn bare å se bra ut. Endret 12. september 2014 av Lille-pus 1
Chloe- Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Han tok det vel som et tegn på manglende interesse, og ville ikke pushe seg på mer enn det han hadde gjort med kysset. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Det samme tenkte jeg. Pluss at de tydeligvis hadde dårlig kjemi sånn ellers også, med tanke på hvordan hun opplevde han - både praten og hvordan han oppførte seg. Spørs om de hadde vært særlig kompatible i sengen. Jeg ble nesten pinlig berørt når jeg leste hovedinnlegget. Hele situasjonen virket bare klein. Ja,det var så kleint som det kan få blitt... Men da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke brøt av FØR vi havnet i senga. Selv tenkte jeg at det var kleint fordi begge var nervøse og at det kunne gått seg til.Anonymous poster hash: 0a09f...8a1
Gjest Herr Heftig Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Du gav ham jo null respons. Han må ha trodd at dette var noe du egenltig ikke ville og han presset deg.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Du gav ham jo null respons. Han må ha trodd at dette var noe du egenltig ikke ville og han presset deg. Skriver jo at jeg ga han respons etter hvert og enda mer når vi kom til sengs. Han var hard og så han kunne jo bare kjørt på.Anonymous poster hash: 0a09f...8a1
Gjest Herr Heftig Skrevet 12. september 2014 #12 Skrevet 12. september 2014 Skriver jo at jeg ga han respons etter hvert og enda mer når vi kom til sengs. Han var hard og så han kunne jo bare kjørt på.Anonymous poster hash: 0a09f...8a1 Det er ikke det intrykket jeg har etter å ha lest det første inlegget ditt.
super-s Skrevet 12. september 2014 #13 Skrevet 12. september 2014 Han trodde vel du avviste ham da du gikk på do. Han hørtes jo veldig usikker ut, så kanskje han tolket det som at du ikke ville ha sex med ham. Tror jeg da. 1
Gjest Olivia Benson Skrevet 12. september 2014 #14 Skrevet 12. september 2014 Ja, det var en merkelig date, men det var det ikke bare han som bidro til. Dere hadde jo tydeligvis ikke kjemi, så jeg syns det er rart st du var villig til å være med han på soverommet i det hele tatt.
Gjest Lille-pus Skrevet 12. september 2014 #15 Skrevet 12. september 2014 Skriver jo at jeg ga han respons etter hvert og enda mer når vi kom til sengs.Han var hard og så han kunne jo bare kjørt på.Anonymous poster hash: 0a09f...8a1 Det du sier er at 'han tok mest på deg', og så mener du at siden han var hard så kunne han jo bare kjørt på? Unnskyld meg, men jo mer du forteller jo mer forstår jeg ham. Han søkte nok en kvinne som ville ha sex sammen med ham, - ikke noen han kunne ha sex med så fort han var hard og uansett hva hun ville så lenge hun bare lå der. Beklager om du synes jeg er hard i ordbruken nå, men hele historien begynner å virke litt 'underlig' på meg, og som sagt... jeg forstår ham faktisk godt. 1
billcat Skrevet 12. september 2014 #16 Skrevet 12. september 2014 Ja,det var så kleint som det kan få blitt... Men da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke brøt av FØR vi havnet i senga. Selv tenkte jeg at det var kleint fordi begge var nervøse og at det kunne gått seg til.Anonymous poster hash: 0a09f...8a1 Settingen var sex, og det var klart dette ikke funket. Men likevel har jo et sånt opplegg et slags eget moment, føles ennå vanskeligere å steppe inn i den opplagte gangen i det selv om man innerst inne vet det er det man burde. Men idet du gikk på toalettet så lagde du en pause og brøt tråden på et vis, så her var sjansen til å avslutte. 1
Gjest Jon blund Skrevet 12. september 2014 #17 Skrevet 12. september 2014 Tar denne som anonym. Litt tilbake i tid Chattet jeg med en fyr på nettet. Det er første gang jeg har kontaktet en mann og begynnt sexting,men tenkte at å sitte vente på at han kaaansje tar kontakt så gjorde da jeg det. Slapp meg selv ut av komfort sonen min og merket jeg ikke var spesielt god på flørting og å dele seksuelle tanker osv,men det gikk bedre etter hvert. Uansett så ba han meg til seg,ble på sparket men jeg heiv meg med. Og er den rareste mannen jeg har vært borti. Da vi kom til han lagde han en stor greie av hva jeg ville ha å drikke helt til jeg måtte beroligende han med at ja,øl er greit! Så satte vi oss i sofaen å han sa ingenting bare stirret,og jeg mener virkelig at han stirret,satt seg på tvers på sofaen slik at han kunne holde blikket rett på meg. Jeg smilte og prøvde å få igang en prat,null respons. Ja,vet hva dere tenker,vi hadde sextet og hvorfor skulle vi dra prate. Men det går jo ann å fortsette sexpraten irl. Må påpeke at jeg ikke var ute etter forhold med fyren bare fuck friends om det hadde funket. Så tok han tak i meg voldsomt hardt og kysset meg,jeg trakk meg litt bort for er ikke særlig frigjort av meg og ble litt satt ut av hvor hardhendt han var. Men så klinte vi litt roligere og tok på hverandre utenpå klærne før vi dro opp på soverommet. Der kom litt klær av og han tok mest på meg. Så etter litt må jeg på do og sier jeg kommer fort tilbake med et lurt smil.Nå kommer jeg endelig til poenget. Da jeg kom ut fra doen sto han der og sa at "Vi bare stopper her,så kjører jeg deg hjem". Jeg ble helt satt ut så fikk ikke sagt noe mer en javel,og så kjørte han meg altså hjem. Hva i huleste var det der? Til info så er ser jeg over gjennomsnittlig pen ut,fin kropp.Selfølgelig ikke så hot som jeg var for noen år siden,men mer enn bra enda. Har godt hygiene. Skjønner ikke hva som kan ha "skremt" han eller hva som gjorde at han avbrøt rett får sexen? Ikke noe jeg går å tenker på,men har lurt i etterkant og er nysgjerrig. Kanskje noen her har opplevd lignende eller har avsluttet en sex date FØR det rakk å bli sex?Anonymous poster hash: 0a09f...8a1 Han testet deg kanskje og trodde han skulle få litt røff seg med det merket han du ikke var typen til og sendte deg hjem. Over gjennomsnitlig rar man men utifra det jeg skriver sikkert det som skjedde:P
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #18 Skrevet 12. september 2014 Høres mer ut som om han hadde tenkt å overfalle deg, men ombestemte seg i siste liten Anonymous poster hash: 8434e...02b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #19 Skrevet 12. september 2014 Tar denne som anonym. Litt tilbake i tid Chattet jeg med en fyr på nettet. Det er første gang jeg har kontaktet en mann og begynnt sexting,men tenkte at å sitte vente på at han kaaansje tar kontakt så gjorde da jeg det. Slapp meg selv ut av komfort sonen min og merket jeg ikke var spesielt god på flørting og å dele seksuelle tanker osv,men det gikk bedre etter hvert. Uansett så ba han meg til seg,ble på sparket men jeg heiv meg med. Og er den rareste mannen jeg har vært borti. Da vi kom til han lagde han en stor greie av hva jeg ville ha å drikke helt til jeg måtte beroligende han med at ja,øl er greit! Så satte vi oss i sofaen å han sa ingenting bare stirret,og jeg mener virkelig at han stirret,satt seg på tvers på sofaen slik at han kunne holde blikket rett på meg. Jeg smilte og prøvde å få igang en prat,null respons. Ja,vet hva dere tenker,vi hadde sextet og hvorfor skulle vi dra prate. Men det går jo ann å fortsette sexpraten irl. Må påpeke at jeg ikke var ute etter forhold med fyren bare fuck friends om det hadde funket. Så tok han tak i meg voldsomt hardt og kysset meg,jeg trakk meg litt bort for er ikke særlig frigjort av meg og ble litt satt ut av hvor hardhendt han var. Men så klinte vi litt roligere og tok på hverandre utenpå klærne før vi dro opp på soverommet. Der kom litt klær av og han tok mest på meg. Så etter litt må jeg på do og sier jeg kommer fort tilbake med et lurt smil.Nå kommer jeg endelig til poenget. Da jeg kom ut fra doen sto han der og sa at "Vi bare stopper her,så kjører jeg deg hjem". Jeg ble helt satt ut så fikk ikke sagt noe mer en javel,og så kjørte han meg altså hjem. Hva i huleste var det der? Til info så er ser jeg over gjennomsnittlig pen ut,fin kropp.Selfølgelig ikke så hot som jeg var for noen år siden,men mer enn bra enda. Har godt hygiene. Skjønner ikke hva som kan ha "skremt" han eller hva som gjorde at han avbrøt rett får sexen? Ikke noe jeg går å tenker på,men har lurt i etterkant og er nysgjerrig. Kanskje noen her har opplevd lignende eller har avsluttet en sex date FØR det rakk å bli sex?Anonymous poster hash: 0a09f...8a1 Jeg håper du ikke feis? Anonymous poster hash: 09352...80b
Gjest Jon blund Skrevet 12. september 2014 #20 Skrevet 12. september 2014 Høres mer ut som om han hadde tenkt å overfalle deg, men ombestemte seg i siste liten Anonymous poster hash: 8434e...02b Eller dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå