Gå til innhold

Synes du at du tjener nok og har nok penger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker jo alltid høyere inntekt, men har mer enn nok til å klare alle forpliktelser, gjøre det jeg har lyst til og spare en del tusen i måneden. Er i fast jobb.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, i og for seg, selv om jeg selvsagt kunne tenke meg mer. Har cirka 10 000 igjen etter alt av faste utgifter og sparing, og har råd til både daglig forbruk og litt ekstra. De gangene jeg synes det er lite, minner jeg meg selv på at jeg fortsatt er ganske nyutdannet og uansett kan regne med å gå opp et par hundre tusen innen fem år med normal karriereutvikling.

Anonymous poster hash: a3cf3...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jag tycker jag tjänar bra nog.

Har ny tjänst sen en tid tillbaka med aningen högre lön och mer årsbonus. Jag är nöjd även om jag kanske skulle kunna få lite mer kronor och förmåner på något annat bolag.

Mannen min tjänar betydligt mindre men jag tycker vi klarar oss. Har lån på huset, men inte på bil eller mc, eller studier, eoch inga krediter.

Vi klarar av att leva gott, att renovera större säkert på huset med sparade pengar.

Vi kan inte resa på solsemester/sydenferie varje år men unnar oss andra upplevelser i stället. Så jag anser att vi har det bra nog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjener netto 25 000 pr mnd, og det er ikke nok når man er singel og eier bolig og har bil + gammelt forbrukslån. Da er det ikke mye igjen til sparing eller utbedring av boligen.

Har nylig funnet ut at jeg ligger godt under gjennomsnittet for min yrkesgruppe, og søker nå ny jobb.

Anonymous poster hash: 1dd90...6a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle selvfølgelig gjerne hatt mer, men jeg har nok. Jeg er alene om alle utgifter, men synes fremdeles jeg klarer meg fint. Inntekten kommer fra jobb.

Bruker penger på det jeg ønsker stort sett, samt sparer hver måned.

Endret av Cartina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...