AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg måtte gjøre en unnamanøver og endte opp med å kjøre ut i grøfta, fikk hjelp av en forbipasserende og kom meg opp på veien igjen. Ambulansen kjørte like bak og stoppet opp for å snakke med meg, men da alt gikk bra kjørte de videre. Hva nå, skal jeg melde fra til politiet? Var ingen skade på bilen min. Anonymous poster hash: b9662...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 10. september 2014 #2 Del Skrevet 10. september 2014 Nei, man kontakter kun politiet ved personskade. Det gikk jo bra med deg og bilen så dette trenger du ikke å tenke mer på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Del Skrevet 10. september 2014 Nei, man kontakter kun politiet ved personskade. Det gikk jo bra med deg og bilen så dette trenger du ikke å tenke mer på Takk for svar Anonymous poster hash: b9662...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Del Skrevet 10. september 2014 Du går til legen din i morgen og får journalført at du har vært i en ulykke. Ofte kommer smerter i nakke og nakkerelaterte plager etter noen dager eller mer. Da er det viktig å ha vært hos lege innen få timer etter ulykken. Dersom ulykkesstedet f.eks. vender ned i sjøen, og spor på stedet kan få det til å se ut som om bilen har kjørt i sjøen eller ned i et stup, er det viktig å varsle politiet slik at de ikke igangsetter leting mens ulykkesbilen er hjemme hos deg.Anonymous poster hash: c10d8...b0f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 10. september 2014 #5 Del Skrevet 10. september 2014 Du går til legen din i morgen og får journalført at du har vært i en ulykke. Ofte kommer smerter i nakke og nakkerelaterte plager etter noen dager eller mer. Da er det viktig å ha vært hos lege innen få timer etter ulykken. Dersom ulykkesstedet f.eks. vender ned i sjøen, og spor på stedet kan få det til å se ut som om bilen har kjørt i sjøen eller ned i et stup, er det viktig å varsle politiet slik at de ikke igangsetter leting mens ulykkesbilen er hjemme hos deg.Anonymous poster hash: c10d8...b0f Gode poeng! Det hadde jeg ikke tenkt på hvis jeg hadde opplevd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #6 Del Skrevet 10. september 2014 Gode poeng! Det hadde jeg ikke tenkt på hvis jeg hadde opplevd det. Klok av skade Anonymous poster hash: c10d8...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå