AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #21 Skrevet 9. september 2014 Kondomer kan sprekke eller man kan som i mitt tilfelle få konstatert fra legen at man ikke er i stand til å få barn.. fortsatte likevel på p pillen av andre årsaker og ble gravid.Anonymous poster hash: 310a8...83b
kari2 Skrevet 10. september 2014 #22 Skrevet 10. september 2014 Nummer 1- ta en test! Nummer 2- bruk prevensjon, så du ikke havner i samme situasjon igjen.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2014 #23 Skrevet 10. september 2014 Selvfølgelig skal jeg ta abort hvis jeg er gravid. Dette er med tanke på økonomi og at jeg går på skole nå. Men spørsmålet var om jeg eventuelt måtte snakke med den eventuelle barnefaren om at jeg tar abort? Om jeg liksom er pliktig til det Anonymous poster hash: 49689...df1 Du skal snakke med de alle sammen da eller???
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #24 Skrevet 10. september 2014 Nummer 1- ta en test! Nummer 2- bruk prevensjon, så du ikke havner i samme situasjon igjen. Skal starte på prevensjon, har vært på helsestasjonen og hentet resept Anonymous poster hash: 49689...df1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #25 Skrevet 10. september 2014 Den beskyttelsen du trenger finnes nok ikke på resept dessverre. Anonymous poster hash: 9c23a...b5f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #26 Skrevet 10. september 2014 Den beskyttelsen du trenger finnes nok ikke på resept dessverre. Anonymous poster hash: 9c23a...b5f Skal starte på p-piller jeg da, er ikke så veldig glad i kondomer.. Anonymous poster hash: 49689...df1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #27 Skrevet 10. september 2014 Du skriver omlag 7-8 partnere. Men du vet vel nøyaktig antall sexpartnere når det gjelder de siste to mnd'ene? Eller har du ruset deg over gjennomsnittet mye? Ellers har du vel fått svar på det du lurte på i innleggene over. Jeg vil bare råde deg til å bruke både p- piller e.l i tillegg til kondom når du har sex med mange forskjellige. Abort er ikke prevansjon. Og det er risikoer ved å ta abort. (Når det er sagt, håper jeg virkelig at hovedinnlegget er tull.) Hei! Har et spørsmål her. De to siste månedene har jeg hatt sex med omlag 7-8 forskjellige stykker. Har nå ikke hatt mensen på over 1 måned og skulle egentlig få det for 13 dager siden. Er nå redd for at jeg er gravid. HVIS jeg er gravid har jeg plikt til å melde om til barnefaren at jeg er det og om jeg skal ta abort? og spørsmål nummer 2 er hvordan kan man finne ut hvem den eventuelle faren er?Anonymous poster hash: 49689...df1 Anonymous poster hash: 9abb3...59b 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #28 Skrevet 10. september 2014 Den beskyttelsen du trenger finnes nok ikke på resept dessverre. Anonymous poster hash: 9c23a...b5f Anonymous poster hash: e8618...7c6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #29 Skrevet 10. september 2014 Du skriver omlag 7-8 partnere. Men du vet vel nøyaktig antall sexpartnere når det gjelder de siste to mnd'ene? Eller har du ruset deg over gjennomsnittet mye? Ellers har du vel fått svar på det du lurte på i innleggene over. Jeg vil bare råde deg til å bruke både p- piller e.l i tillegg til kondom når du har sex med mange forskjellige. Abort er ikke prevansjon. Og det er risikoer ved å ta abort. (Når det er sagt, håper jeg virkelig at hovedinnlegget er tull.)Anonymous poster hash: 9abb3...59b Er nok ikke tull nei! Men ja, har fått svar på spørsmålet så da er det greit Anonymous poster hash: 49689...df1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå