Gå til innhold

Gravi med ons?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har et spørsmål her. De to siste månedene har jeg hatt sex med omlag 7-8 forskjellige stykker. Har nå ikke hatt mensen på over 1 måned og skulle egentlig få det for 13 dager siden. Er nå redd for at jeg er gravid. HVIS jeg er gravid har jeg plikt til å melde om til barnefaren at jeg er det og om jeg skal ta abort? og spørsmål nummer 2 er hvordan kan man finne ut hvem den eventuelle faren er?

Anonymous poster hash: 49689...df1
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær grei, ta abort og ikke nevn noe til barnefaren.

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig skal jeg ta abort hvis jeg er gravid. Dette er med tanke på økonomi og at jeg går på skole nå. Men spørsmålet var om jeg eventuelt måtte snakke med den eventuelle barnefaren om at jeg tar abort? Om jeg liksom er pliktig til det

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg ta abort hvis jeg er gravid. Dette er med tanke på økonomi og at jeg går på skole nå. Men spørsmålet var om jeg eventuelt måtte snakke med den eventuelle barnefaren om at jeg tar abort? Om jeg liksom er pliktig til det

Din kropp, ditt valg. Du trenger KUN å informere faren hvis du bærer frem barnet.

Ellers er det din kropp og ditt valg. :)

Anonymous poster hash: 840f6...791

Skrevet

Din kropp, ditt valg. Du trenger KUN å informere faren hvis du bærer frem barnet.

Ellers er det din kropp og ditt valg. :)

Anonymous poster hash: 840f6...791

Okei, tusen takk! Det hjalp mye :)

Skrevet

Hei!

Har et spørsmål her. De to siste månedene har jeg hatt sex med omlag 7-8 forskjellige stykker. Har nå ikke hatt mensen på over 1 måned og skulle egentlig få det for 13 dager siden. Er nå redd for at jeg er gravid. HVIS jeg er gravid har jeg plikt til å melde om til barnefaren at jeg er det og om jeg skal ta abort? og spørsmål nummer 2 er hvordan kan man finne ut hvem den eventuelle faren er?

Nei, du har ikke plikt til å melde fra til barnefaren. Dessuten er det jo ikke mulig for deg å vite hvem barnefaren er?

Som svar på spørsmål nummer to: det er kun DNA-test som 100% kan bevise hvem som er barnefar, men ikke tenk på det: dersom du er gravid, så ta abort, så er problemet borte.

Virker som du er en jente som vet å kose deg, så fortsett med det! Vil dog anbefale prevensjon fremover. Det kan være slitsomt å måtte ta abort hele tiden, dessuten er kjønnssykdommer kjedelig.

Bortsett fra det: knull deg gjennom livet. Det er gøy!

Anonymous poster hash: aaf78...60b

• Liker 2
Skrevet

Og hvem som er faren går ikke an å finne ut av uten DNA-test.

Anonymous poster hash: 4300f...ae8
Skrevet

Du trenger ikke snakke med barnefaren om det. Det er ditt valg. Selv om barnefaren hadde ønsket å beholde barnet så kan han ikke nekte deg abort.

Ikke mulig å finne ut hvem som er far til et barn før det er født.

Skrevet

DNA test må tas etter barnet er født og..

Anonymous poster hash: b6d31...f3a
Skrevet

Takk for hjelp:) Krysser fingrene for at mensen kommer snart for puppene mine er sinnsykt ømme nå

Skrevet

Hei!

Ah, den er kjip. Håper det ordner seg. Hadde selv en vill periode for noen år siden. Sånn er det når man er student og lever livet. Tror jeg økte antall sexpartnere fra 4 til 20... jadda.. Har væt rolig siden da, og fant til slutt drømmemannen.

Anonymous poster hash: 6bf89...2e9

Skrevet

Her var det mye rare svar.. okei. Jo man kan finne ut om far under graviditeten det kalles fostervanns prøve. DNA'et ligger jo der. Men dette er potensielt farlig for barnet.

Du har ungen plikt til å informere far om du tar abort og hvis du hadde beholdt og du har en del å velge mellom kan du jo ikke advare alle sammen ? Venninna mi er på nr FEM mann som hun har ringt for DNA test nå.. så i såfall ville det kanskje vært greiest å ikke fortalt noe til faren og bare fått bidrag av staten istedet. Det er jo hvis du hadde beholdt barnet da.

Ingen far til barnet har noe å si på å beholde et barn eller fjerne et barn.

Det er kvinnen som bærer barnet og gir liv til barnet så kvinnen kan velge dette alene.

Selvom jeg visste hvem bf var fikk jeg en del tips utenfor møterommet av barnevernet å skrive ukjent far..

Lykke til videre med knullinga

Anonymous poster hash: 310a8...83b

Skrevet

Ah, den er kjip. Håper det ordner seg. Hadde selv en vill periode for noen år siden. Sånn er det når man er student og lever livet. Tror jeg økte antall sexpartnere fra 4 til 20... jadda.. Har væt rolig siden da, og fant til slutt drømmemannen.

Anonymous poster hash: 6bf89...2e9

Godt å høre at det ikke bare er meg som har hatt en vill persiode..

Skrevet (endret)

Jeg blir litt uvel av dette.

Endret av EnFyr
Skrevet

Her var det mye rare svar.. okei. Jo man kan finne ut om far under graviditeten det kalles fostervanns prøve. DNA'et ligger jo der. Men dette er potensielt farlig for barnet.

Du har ungen plikt til å informere far om du tar abort og hvis du hadde beholdt og du har en del å velge mellom kan du jo ikke advare alle sammen ? Venninna mi er på nr FEM mann som hun har ringt for DNA test nå.. så i såfall ville det kanskje vært greiest å ikke fortalt noe til faren og bare fått bidrag av staten istedet. Det er jo hvis du hadde beholdt barnet da.

Ingen far til barnet har noe å si på å beholde et barn eller fjerne et barn.

Det er kvinnen som bærer barnet og gir liv til barnet så kvinnen kan velge dette alene.

Selvom jeg visste hvem bf var fikk jeg en del tips utenfor møterommet av barnevernet å skrive ukjent far..

Lykke til videre med knullinga

:kvalm:

Skrevet

:kvalm:

Aw, god bedring :/

• Liker 1
Skrevet (endret)

Aw, god bedring :/

Beklager, men jeg blir litt satt ut når folk puler og får unger og tar abort. Eller får unger uten far. Det er bare slik jeg er, og alltid kommer til å være. For øvrig er jeg en 22 år gammel etnisk norsk mann, som ikke puler og om det skulle komme på banen. Bruker jeg kondom uansett.

Endret av EnFyr
Skrevet

Beklager, men jeg blir litt satt ut når folk puler og får unger og tar abort. Eller får unger uten far. Det er bare slik jeg er, og alltid kommer til å være. For øvrig er jeg en 22 år gammel etnisk norsk mann, som ikke puler og om det skulle komme på banen. Bruker jeg kondom uansett.

Bra det finnes ansvarlige menn da, her på kg virker det som nesten ingen har hørt om kondom :P er enig i det med abort da p pillen feilet på meg "burde" jeg tatt abort men klarte ikke tanken på å ta fra noe inni meg muligheten til et liv.

Men innlegget mitt hadde jo ikkeno med abort å gjøre da?

Uansett har jeg full forståelse for at noen velger abort. Det er tross alt opp til hver enkelt og bare den. Men at det er sånn "selvfølgelig skal jeg ta abort" klarer jeg ikke tenke meg hvordan går ann. Tenker at det er bedre om ei jente tar abort enn å få ungen og ikke gi den tilstrekkelig med omsorg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...