Gå til innhold

Bodybuilding

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne godt ha tenkt meg litt mer definerte muskler, jeg. Men det der er laaaaangt over streken for hvordan jeg ville ha sett ut.

Ikke gidder jeg å trene så mye heller.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lompa
Veit' date= puppene er jo praktisk talt borte vekk! :o

Er det slemt av meg å undres om kattungen syns dette er pent....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fytti katta for noen monster-madammer det der var da. :o Kan vel ikke være andre enn bodybuildere som synes det er fint, vel?

Vel, de er jo moteriktige mhp puppestr. Men så var det det med at det skulle se naturlig ut... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tusjen

Slike muskler er ikke i min smak.. Verken på damer eller menn.. Får litt frysninger av det.. :sjokk: .. (TEnker på hvor mye trening som liker bak en slik kropp.. Det er beundringsverdig synes jeg..)

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Slike muskler er ikke i min smak.. Verken på damer eller menn.. Får litt frysninger av det.. :sjokk: .. (TEnker på hvor mye trening som liker bak en slik kropp.. Det er beundringsverdig synes jeg..)

tusjen

.. og desverre ikke alltid bare trening heller...

Men uansett .. jeg synes ikke det er pent jeg heller..

(og det mannfolk med "kaktus" både mellom bena og under armene sprade på stranden er vel så langt fra pent jeg kan komme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå skal det nevnes at de damene er på deff, og ikke ser riktig slik ut hele året (det vil si at de har mer normal fettprosent utenom konkurranse-sesongen).

Men ja, de har jo muskler. Jeg synes det er pent med muskler på jenter, selv om jeg ikke synes de best trente (som de på bildene) er penest.

Men de får masse respekt for peiling på trening, viljestyrke og målrettet arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Jeg synes en del kroppsyggere en pene, mange jenter klarer å holde på femininiteten. Men noen blir nok litt for gorve. Disse som det var linket til her er jo ikke spesielt store, disse kunne gått under kategorien fitness her i Europa og Usa. Her har vi bilde av noen skikkelig byggerdamer! Ikke spesielt pent kanskje, men veldig fasinerende synes jeg!

Her er noen bilder av vår egen Lena Johannesen som er norges beste fitness utøver, hun er proff i USA. Dette synes jeg er pent og det står stor respekt av hennes resultater. Det har hun jobbet hardt for.

Lena

Lena2

Lena3

Nå er jo alle kroppsbyggere og fitnessutøvere deffet under konkurranser og ser mer normale ut til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...