Tusseline Skrevet 24. juni 2002 #1 Del Skrevet 24. juni 2002 Hei alle! Jeg har vudert å sveise på øyenvipper pga. at noen av vippene faller ofte av Er det noen som vet hvor jeg får dette gjort og hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 24. juni 2002 #2 Del Skrevet 24. juni 2002 Har aldri hørt om at det går an en gang, jeg... Sorry... Sikker på at du ikke har hørt feil? Du kan nemlig legge permanent farge på vippene, men har aldri hørt om at man kan sveise på ekstra vipper... Ellers skulle jeg gjerne hjulpet deg, men... Sorry... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 24. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 24. juni 2002 Joda, det er fullt mulig Har hørt om flere som har tatt i bruk denne "metoden". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 28. juni 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 28. juni 2002 Virkelig ingen som vet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. juli 2002 #5 Del Skrevet 3. juli 2002 Hei :D Her i Bergen koster det ca 500,- kr å få sveiset på øyenvipper. I Oslo vet jeg at man kan få gjort det på et sted som heter velvære klinikken. leste om det i bladet I Form. Dit kan du ringe og høre om de vet et sted i nærheten av deg som driver med dette. Sommerklem fra charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #6 Del Skrevet 4. juli 2002 Takk for svar, Charmina Jeg bor i Stavanger og har til nå tatt kontakt med en hudpleie salong. De sa at de ikke utførte den slags behandling, og visste heller ikke hvor jeg kunne få dette gjort. Det er sikker også velvære klinikk her i Stavanger. Jeg skal snarest mulig ta kontakt og se hva de har å tilby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 4. juli 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 4. juli 2002 Hm.. merkelig Jeg som alltid er innlogget. Uansett, det var altså meg i innlegget ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #8 Del Skrevet 19. juli 2002 Charmina! Hvor i Bergen gjør de dette? Hvor lenge holder det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. juli 2002 #9 Del Skrevet 24. juli 2002 Clinic-It som ligger i Strandgaten driver med dette! Har ikke prøvd det selv så jeg har ikke anelse om hvor lenge det varer?? -Charmina :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidi Skrevet 26. juli 2002 #10 Del Skrevet 26. juli 2002 Oi!! Sveise på vipper, det vil jeg også prøve.. Noen som vet om en klinikk i moss?? Takker for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 27. juli 2002 #11 Del Skrevet 27. juli 2002 Eller noen som vet hvor man kan få gjort det i Trondheim?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå