Gjest KeyserSoze Skrevet 11. september 2014 #41 Del Skrevet 11. september 2014 Vettu jeg blir litt lei meg når jeg ser folk kommenterer utseendet til folk. Vi kan ikke noe for hvordan vi ser ut. Hadde jeg lest en tråd om hvor stygg jeg eller kjæresten min er og gått på detaljer hva som.er "galt", hadde jeg blitt lei meg. Gjerne si "ikke helt min type" osv men Vær så snill å ikke gå på detaljer hva du synes er stygt med en annen person. Usmakelig. Jeg har diskutert med venninner om hvem som er pen og ikke jeg også men ingen hører det eller tar skade av det. Om jeg har skrevet noe på nett så skal jeg iallefall ta meg selv i nakken og ikke gjøre det mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 12. september 2014 #42 Del Skrevet 12. september 2014 Ryddet for kommentar til moderering. Er det noen spørsmål vedrørende dette så tas det på PM eller på Ris og Ros, ikke i tråder. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 12. september 2014 #43 Del Skrevet 12. september 2014 Å diskutere utseendet på folk er bare lavmål. Anonymous poster hash: 14198...ead Enig her. Han er vel generelt dårlig likt fordi han fremstår som ei oppblåst blære. Det er nok godt mulig han ikke er det, men han har en veldig ovenifra og ned-holdning til tider, og går rundt med den oppfatningen av at han er en levende fasit. Han har sett litt mørk ut under øya noen ganger, men det skyldes kanskje den strikte dietten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #44 Del Skrevet 12. september 2014 Hvis man er hyggelig, sjarmerende og godt likt, så tror jeg ikke folk tenker over utseendet engang. Anonymous poster hash: 2b904...a77 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 12. september 2014 #45 Del Skrevet 12. september 2014 Han er faktisk ekstremt lite tiltrekkende... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #46 Del Skrevet 13. september 2014 Ingen tvil om at der har sneket seg inn litt latinoblod der ja... (Ref, innvandringen til sunnmøre for maange år siden). Anonymous poster hash: a012d...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 13. september 2014 #47 Del Skrevet 13. september 2014 Ryddet for bilder og latterliggjøring. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #48 Del Skrevet 14. september 2014 Det er personligheten som gjør folk, og mye av grunnen til at FF har et så dårlig rykte er pga han. Anonymous poster hash: a012d...5fb Han er altfor høy på seg selv, og kommer med lite gjennomtenkte utsagn gang på gang som rett og slett skader ryktet til fotballfrue. Og seg selv for den slags skyld.. ! Anonymous poster hash: badc6...325 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 14. september 2014 #49 Del Skrevet 14. september 2014 Ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner. 3. gangs rydding, tråden stenges. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg