Gjest Badabing Skrevet 12. september 2014 #81 Skrevet 12. september 2014 Jeg ville helt klart valgt to ulike navn.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #82 Skrevet 12. september 2014 Jeg tror det er en fordel om ikke navnene er alt for like! Det må jo være litt kjedelig å bli forcekslet hele tiden Mine forslag ; Nina - Nora Marion - Mona Vilde - Vibeke Hege - Heidi Anja - Anita Tone - Terese Filippa - Fanny Sonja - Stine Erica - Elise Mille - Madelen Kamilla - Karen Linda - Lise Er de eneggede? Anonymous poster hash: 9017b...712
Sola de Skrevet 15. september 2014 #83 Skrevet 15. september 2014 Termin er 4. November navnene det står i mellom nå er: -Eline og Erika -Tiril og Tuva -Kaja og Tuva -Lykke og Louise Som dere ser har vi kommet på noen flere nav Tiril og Tuva er bare kjempepene navn
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #85 Skrevet 15. september 2014 Emma og AliceAnonymous poster hash: a0b38...824
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #86 Skrevet 15. september 2014 Åh, tvillinger Hvis jeg fikk tvillingjenter NÅ så ville de hett *tenketenke* Karin og Ebba Ville ikke tenkt at det skulle vært noen sammenheng mellom navnene, ville tenkt ett og ett individ. Karin er oppkalling, Ebba fordi jeg synes det er et fint navn. Hva med å kalle opp etter 1 person fra din side av familien og 1 person fra mannens side av familien? Anonymous poster hash: 9cb47...7ad
Lillemåltrost Skrevet 15. september 2014 Forfatter #87 Skrevet 15. september 2014 Hei:) TS her. Nå har vi funnet navn til prinsessene våre det blir Tora og Tale. Tale er oppkalling etter min søster, og Tora er oppkalling etter BF's tante vi fant disse navnene for noen dager siden...
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #88 Skrevet 15. september 2014 Fine navn, men jeg kjenner to som heter Tora, og begge har slitt mye med at navnet rimer VELDIG på et stygt ord. Jeg er generelt veldig redd for å gi mine barn mobbenavn da, så kan være jeg overreagerer en smule. Anonymous poster hash: 74241...a9b 1
Chloe- Skrevet 15. september 2014 #89 Skrevet 15. september 2014 Hei:) TS her. Nå har vi funnet navn til prinsessene våre det blir Tora og Tale. Tale er oppkalling etter min søster, og Tora er oppkalling etter BF's tante vi fant disse navnene for noen dager siden... Kjempefine navn! 1
mirama Skrevet 17. september 2014 #90 Skrevet 17. september 2014 Hadde jeg fått tvillinger nå ville jeg kalt dem Hedda og Tuva
mulberrygal Skrevet 17. september 2014 #91 Skrevet 17. september 2014 Sol og Vår var faktisk litt kult syns jeg! Eller Juni og Juli. Nei, det var å dra det litt for langt. men Sol og Vår var kult. Mitt forslag med like forbokstaver: Anne og Amalie.Anonymous poster hash: dd1ca...c6a Jeg synes det hadde vært utrolig fint med Solveig og Våril.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #92 Skrevet 17. september 2014 Kan si meg enig med andre her, kanskje greit å vurdere forskjellige bokstaver? Vet at når man går gravid kan det være vanskelig å se så langt framover.. Er det eneggede tvillinger? Ofte vanskelig for folk å se forskjell på eneggede for de som ikke kjenner de så godt, kan være greit å hvertfall ha sin egen bokstav. Men det er jo deres valg. Men vil sterkt anbefale å passe på at navnene ikke ligner for mye! Navn man ikke nødvendigvis synes ligner kan ligne når det ropes. Jeg roper Silje, og Mille svarer... Hehe.. Lykke til!Anonymous poster hash: 8405b...c57
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #93 Skrevet 17. september 2014 Hei:) TS her. Nå har vi funnet navn til prinsessene våre det blir Tora og Tale. Tale er oppkalling etter min søster, og Tora er oppkalling etter BF's tante vi fant disse navnene for noen dager siden... Så ikke dette først. Fine navn! Men de ligner ganske.. Tora blir fort Tor, eller værre.Anonymous poster hash: 8405b...c57
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #94 Skrevet 17. september 2014 Styr unna samme forbokstav. Er jentene dine eneggede blir det enda vanskeligere å skille dem for omverdenen. Hilsen nok en tvillingmamma Anonymous poster hash: d30c1...137
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #95 Skrevet 17. september 2014 Styr unna navn som ligner eller som begynner på samme forbokstav. Anonymous poster hash: beada...018
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå