Lillemåltrost Skrevet 9. september 2014 Forfatter #21 Skrevet 9. september 2014 Takk for mange fine svar! Tonje og Tiril var jo veldig fine navn synes jeg og til dere som diskuterer om det burde være samme forbokstav eller ikke, så har meg og barnefaren bestemt at de skal ha samme forbokstav synes dere forresten at Madelene og Michelle var fine sammen? 1
minister-mio Skrevet 9. september 2014 #22 Skrevet 9. september 2014 Ariel på jente blir veldig den lille havfruen. Fungerer bedre på gutt 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #23 Skrevet 9. september 2014 Liker nå den lille havfruen jeg og synes det er søtt og oppkalle (trenger jo ikke å være det heller) etter Disney-prinsesser. Selv synes jeg Ariel er et kjempefint navn på ei jente. Anonymous poster hash: 6999e...c7a 1
dillyduzit Skrevet 9. september 2014 #24 Skrevet 9. september 2014 Ariel føler jeg blir litt.. hipster? Typ "Vi må ha et unikt navn" Men for all del. Jeg ville kanskje ikke ha valgt noe fra Disney. Og som tvilling selv må jeg bare si at jeg er sjeleglad for at jeg og søsteren min ikke har samme forbokstav. 10
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #25 Skrevet 9. september 2014 Hei jeg har snart termin og venter to tvillingjenter, men jeg har ikke noen navn. Vi har endel navn på lista vår, kom gjerne med tips!! Vi vil gjerne at de skal begynne på samme bokstav Navn på lista: Ariel og Alise Tiril og Tuva Leah og Louise Sofie og Sanne Oline og Oleah Eline og Erica Why? Holder ikke Olea Anna og Agnes Hermine og Hennie Edith og Esther Klara og Kornelia Olivia og Oline Nelly og Nanna Fanny og Frida Sofia og Sara Lydia og Lilly Pia og Petra Amalie og Adele Anonymous poster hash: 19541...f39 OMG Anonymous poster hash: e5bca...c07 6
Lou Salome Skrevet 9. september 2014 #26 Skrevet 9. september 2014 Absolutt ikke Madelen og Michelle! Av navn som nesten er de dere liker, ville jeg valgt Synne og Erika. Hvis det MÅ være samme forbokstav, Sofie og Sanne/Synne. 2
Lillemåltrost Skrevet 9. september 2014 Forfatter #27 Skrevet 9. september 2014 Absolutt ikke Madelen og Michelle! Av navn som nesten er de dere liker, ville jeg valgt Synne og Erika. Hvis det MÅ være samme forbokstav, Sofie og Sanne/Synne. Hvorfor ikke madelene og michelle?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #29 Skrevet 9. september 2014 Nora og Nina Vera og Vilde Sara og Synne Anonymous poster hash: acf93...d90
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #30 Skrevet 9. september 2014 Litt på siden av saken, men siden nå "samme forbokstav"-temaet har blitt diskutert her, drister jeg meg til å skrive at jeg håper dere ikke kler ungene opp i identiske antrekk hele tiden. Anonymous poster hash: 08d06...5d8 9
Lillemåltrost Skrevet 9. september 2014 Forfatter #31 Skrevet 9. september 2014 Litt på siden av saken, men siden nå "samme forbokstav"-temaet har blitt diskutert her, drister jeg meg til å skrive at jeg håper dere ikke kler ungene opp i identiske antrekk hele tiden. Anonymous poster hash: 08d06...5d8 Kanskje samme klær men forskjellig farge og mønster hvertfall i barnehage..
Sk57 Skrevet 9. september 2014 #32 Skrevet 9. september 2014 Bettina og Bea Amanda og Anna Thea og Tammy Mina og Monica
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #33 Skrevet 9. september 2014 Jeg er selv tviling og er SÅ glad for at vi ikke har noe i nærheten av samme navn. Dere skulle bare visst. Anonymous poster hash: ada30...49e 13
Lillemåltrost Skrevet 9. september 2014 Forfatter #34 Skrevet 9. september 2014 Nå har jeg snakket med mannen min, og foreldrene mine og hans vi ble enige om at vi kan ha forskjellige forbokstaver 6
Gumman87 Skrevet 9. september 2014 #35 Skrevet 9. september 2014 Maiken, Mina Ida, Iselin Jenny, Josefine Agathe, Amelia Pia, Pernille Therese, Tina
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #36 Skrevet 9. september 2014 Maja og Kaja Trine og Line Olga og LeandraAnonymous poster hash: 8117d...76f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #37 Skrevet 9. september 2014 Iris og Isolde Anonymous poster hash: 3f44c...d31
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #38 Skrevet 9. september 2014 Nå har jeg snakket med mannen min, og foreldrene mine og hans vi ble enige om at vi kan ha forskjellige forbokstaver Hvorfor er de involvert i navnevalget, tør jeg spørre? Anonymous poster hash: 02080...7cf 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #39 Skrevet 9. september 2014 Min datter heter Olea, og hadde hun hatt en tvillingsøster hadde nok hun blitt hetende Ella. Synes Olea og Ella passer bra sammen. Mine forslag er: Ella og Olea. Sofie og Celine. Oline og Elise. Helle og Hermine. Elena og Vanessa. Mari og Maria. Mari og Ida. Amalie og Nora. Sandra og Maria. Thea og Ida. Malin og Maria. Emilie og Celine. Johanne og Nathalie. Julie og Marie. Anonymous poster hash: 2f36c...45a
Gjest _LilleMy Skrevet 9. september 2014 #40 Skrevet 9. september 2014 Thea og Martine synes jeg er fine sammen 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå