Gå til innhold

Når skal bloggetrenden falle i fisk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne vite hva dere tror! Jeg gir det 2-3 år til før "glansen" begynner å falme..

Håper virkelig ungdommen har fått sunnere forbilder enn rosabloggere innen min datter er tenåring om 10 år!!

Anonymous poster hash: b34ae...e41
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sådetså

Har aldri forstått greia.

Ser daglig "nyheter" i dagbladet/vg angående disse rosabloggerne, bortkastet plass rett å slett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir de jo erstattet med noe annet? Syns ikke akkurat at disse treningsinspo-profilene det florerer av på instagram med millioner av følgere er noe bedre..

Anonymous poster hash: fdb6a...df1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som synes det er spennende å følge med på bloggprofilene? Jeg håper det aldri slutter. Jeg blir faktisk litt lei meg når enkelte slutter å blogge.

Anonymous poster hash: 0adcc...222
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blogger er dessverre kommet for å bli, i følge alle forelesningene om markedsføring og sosiale medier jeg har vært på. Takker Gud for at jeg ikke er tenåring eller har døtre.

Anonymous poster hash: 7878d...dfd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at enkelte bloggere graver sin egen grav...gjennom oppførsel på blogg.... :fnise:

Anonymous poster hash: 06db9...000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som synes det er spennende å følge med på bloggprofilene? Jeg håper det aldri slutter. Jeg blir faktisk litt lei meg når enkelte slutter å blogge. Anonymous poster hash: 0adcc...222

Jeg er kanskje ufin nå, men kan jeg foreslå at du kommer deg en tur ut i det virkelige liv?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En er jo ikke nødt til å lese blogger da. Det er mye jeg ikke bryr meg om, men da lar jeg være å lese og å høre om det. Jeg lager ikke tråd etter tråd der jeg forteller hvor ille det som jeg ikke bryr meg om, er...

Anonymous poster hash: cf882...a4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som synes det er spennende å følge med på bloggprofilene? Jeg håper det aldri slutter. Jeg blir faktisk litt lei meg når enkelte slutter å blogge.

Forslag; gå ut og få med deg litt av livet. Det du bruker tid på er søppel

Anonymous poster hash: 92db6...b7e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Big brother og paradise hotell fortsatt sendes, så tror jag bloggen vil holde seg også...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er du ikke. Jeg har mange blogger som jeg følger og jeg blogger selv også (kremt...)

Anonymous poster hash: cf882...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forslag; gå ut og få med deg litt av livet. Det du bruker tid på er søppel

Anonymous poster hash: 92db6...b7e

Ja, men alle bruker vel tiden sin på litt "søppel" innimellom? For eksempel det å sitte på rampelyset på KG er jo ikke akkurat den beste måten å bruke tiden sin på?

Anonymous poster hash: 60b60...43b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Big brother og paradise hotell fortsatt sendes, så tror jag bloggen vil holde seg også...

Ja, det tror jeg også.

Reality er et konsept som fungerer bra fordi det er såpass lett og enkel underholdning, det samme gjelder blogger, i tillegg til at det fenger fordi vi liker å enten drømme oss bort i andres liv og/eller godte oss over andres motgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange bra blogger der ute, nasjonalt og internasjonalt. Som er skrevet av folk med vett i skallen og viktige ting å formidle. De må gjerne bestå!

Rosabloggerne derimot, håper jeg forsvinner sooner than later. De skaper absolutt ingenting nyttig til samfunnet, bidrar kun til (over)forbruk, har dårlig innflytelse på leserne, og ikke minst fordummer disse jentene/damene seg selv ved å ha bloggen som sitt levebrød.

Anonymous poster hash: 6ff31...451

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det tror jeg også.

Reality er et konsept som fungerer bra fordi det er såpass lett og enkel underholdning, det samme gjelder blogger, i tillegg til at det fenger fordi vi liker å enten drømme oss bort i andres liv og/eller godte oss over andres motgang.

For ikke snakke om billig produksjon! Både doku-såpe og blogg er ekstremt billig. Blog til og med gratis, koster jo bare produktene for de som sponser.... behøver ikke betale for modell, fotograf, trykksaker, etc da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...