Gå til innhold

Sunt men ekkelt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil heller dø med en sjokolade i hånden når jeg blir 50 enn å leve til jeg blir 90 med et kosthold på selleri. Vonde ting og mat som smaker høg passerer ikke ganen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte laang tid på å lære meg å like brokkoli.

Skrevet

Jeg på min side syns det er merkelig at folk ikke liker sunne og ordinære matvarer som for eksempel egg, appelsin, brokkoli og ymse grønnsaker, fisk, etc. Jeg har aldri trengt å "lære" meg å like det, det er noe jeg har spist så lenge jeg kan huske. Nei, jeg var ikke fan av grønnsaker da jeg var liten, men jeg spiste da litt av det fordi jeg "skulle bli stor og å være frisk".

Anonymous poster hash: 6c603...a96
Gjest BrienneOfTarth
Skrevet

Jeg på min side syns det er merkelig at folk ikke liker sunne og ordinære matvarer som for eksempel egg, appelsin, brokkoli og ymse grønnsaker, fisk, etc. Jeg har aldri trengt å "lære" meg å like det, det er noe jeg har spist så lenge jeg kan huske. Nei, jeg var ikke fan av grønnsaker da jeg var liten, men jeg spiste da litt av det fordi jeg "skulle bli stor og å være frisk".

Anonymous poster hash: 6c603...a96

Vel,og jeg syns det er merkelig at noen kan like alt av mat.

Tror det er mange barn som ikke er så glad i grønnsaker(selv om det også kommer an på hvordan de er tilberedt),men jeg også spiste litt selv om det var noe jeg absolutt ikke likte.

Jeg fant ut da jeg ble litt mer voksen at mat jeg ikke likte før kunne godt være god,hvis jeg bare tilberedte det på en annen måte enn den måten jeg hadde fått i alle år som barn. Men noen ting klarer jeg bare ikke å like uansett hvor hardt jeg prøver :)

Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i fisk, så jeg synes ikke det er godt mer enn et par ganger i måneden. Likevel spiser jeg et par ganger i uka fordi det er sunt og fordi vi har fryseren full.

Jeg kan ikke fordra fiskeboller, men hvis jeg blir servert det når jeg er sammen med barn spiser jeg litt.

Skrevet

TS: prøv avokado med sitronpepper :) eller oppå ei god skive med skinke og cottage cheese, gjerne med ein dæsj sitron :) Og kva med å dele egget i to-tre delar og svelgje det rett ned? Ikkje gjort det sjølv, men sambuaren min svelgte heile, rå egg for å få i seg nok protein, men vil tru det er lettare å få i seg ved å koke det først for oss kresne :P

Heilt einig, grønn te er pyton. Etter at eg slutta å røyke har all te smakt grusomt :P

Er på ein måte litt kresen, ja. Brusk, sener og blodårer og og synleg feitt td. klarer eg ikkje å få i meg. Eg er fullt klar over kva som er i kjøttdeig og pølser, men om eg les på pakken, hender det at eg ikkje klarar å ete det på månadsvis.

Men det som smaker dårleg, men klarar å svelgje, prøver eg å lære meg til å like.

Gjest daisydaisy
Skrevet

Dampet rødbeter i en vending. Ikke verdens største fan.

Nå konsumerer jeg rødbeter i form av juice, og det fungerer.

Skrevet

Nei. Ikke i det hele tatt. Smaker noe stygt, spiser jeg det ikke. Jeg lager kun mat jeg liker å spise. Jeg er veldig glad i mye sunn mat. Ikke bare fordi det er sunt, men jeg liker smaken på det. Gulrøtter, egg, fisk, brokkoli, lett kesam, banan. Synes det er så godt... Omelett med stekt skinke/laks, brokkoli, salt og pepper synes jeg er helt fantastisk f.eks.

Det finnes utrolig mye sunn mat man kan gjøre godt med å blande det i ulike matretter. Man kan få mye god mat av sunne produkter. Men er det noe jeg ikke takler smaken på kutter jeg det ut. Jeg vil nyte maten! :)

• Liker 1
Skrevet

Spiser og drikker kun ting jeg liker. Heldigvis er jeg veldig glad i mye mat som også er (veldig) sunn. Eneste må være tran, men det hjelper med sitronsmak.

Skrevet

Nei, jeg spiser ikke ting jeg ikke liker. Jeg kan ikke fordra fisk, har prøvd i alle varianter, alt smaker vondt i min munn. Så det rører jeg ikke.

Men jeg elsker grønnsaker, kan spise brokkoli og blomkål rått. Nam! Så jeg har ikke noe problem med å få i meg sunn mat.

Anonymous poster hash: ef9fc...b2f
Gjest paramount
Skrevet

Jeg vil heller dø med en sjokolade i hånden når jeg blir 50 enn å leve til jeg blir 90 med et kosthold på selleri. Vonde ting og mat som smaker høg passerer ikke ganen min.

:bolledeig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...