Gå til innhold

Sunt men ekkelt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som spiser og drikker ting dere ikke kan fordra fordi det er sunt?
Selv spiser jeg mye egg, avocado og drikker grønn te hver eneste dag selvom jeg syntes det er forferdelig ekkelt og smaker fælt.
Har lært meg å like det så mye som det går, men innerst inne syntes jeg fortsatt det er ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett om det er sunt eller usunt så spiser jeg ingenting jeg ikke liker

Anonymous poster hash: 439fb...fc4
  • Liker 1
Skrevet

Nei. Forsøker noen få ganger for å se om jeg kan lære å like det, men blir det ikke godt, så slutter jeg å spise det. Tilsvarende med usunne ting, jeg liker fortsatt ikke alkohol...

Anonymous poster hash: d8fff...836

Skrevet

Hver morgen drikker jeg to ss linfrø som har stått i lunkent vann over natten. Smaker ikke godt og konsistensen er fæl, men effekten er god. :sprettoy: Anonymous poster hash: 3b2e0...3dd

Skrevet

Hver morgen drikker jeg to ss linfrø som har stått i lunkent vann over natten. Smaker ikke godt og konsistensen er fæl, men effekten er god. :sprettoy:

Anonymous poster hash: 3b2e0...3dd

Hvilken effekt? :)

• Liker 1
Skrevet

Lurer jeg også på.

Anonymous poster hash: 30336...cc8

Skrevet

Ta aromat på avocadoen. Jeg syns iallefall den blir GOD da, faktisk.

Skrevet

Jeg er ikke AB som nevnte linfrø, men jeg har tidligere brukt linfrø for fordøyelsen. Fikk fart på systemet i en periode da jeg ikke fikk i meg mye fiber naturlig og var "treg i magen". Fungerte bra for meg.

Anonymous poster hash: 562c4...732

• Liker 1
Skrevet

Jeg knuser/hakker en rå hvitløkskløft og svelger den med vann om morgenen. Elsker hvitløk i mat, men rå om morgenen kan være litt i meste laget. Dropper morgendosen når jeg får i meg minst tilsvarende i maten.

Anonymous poster hash: 562c4...732
Skrevet

Nei. Heldigvis liker jeg det meste, og har derfor ingen problemer med å opprettholde et sunt kosthold der jeg får i meg det jeg trenger ved å spise normalt variert, men kun mat jeg liker. For meg er det å være sunn også å ha et såpass positivt og avslappet forhold til mat at jeg ikke stresser sånn med det at jeg tvinger i meg mat jeg finner ekkel.

Har ikke tro på at man må spise spiru-ditt-og-datt og masse lugubre motegreier som smaker dau bøffel for å være sunn.

Anonymous poster hash: 03c58...98f
  • Liker 3
Gjest BrienneOfTarth
Skrevet

Nei, jeg spiser ikke noe bare fordi det er sunt hvis jeg syns det smaker dritt.

Makrell i tomat og kokt fisk er to ting for eksempel som er sunt, men som jeg ikke klarer å spise. Nå spiser jeg fisk tilberedt på andre måter, men jeg kunne aldri tvunget i meg mat jeg syns er ekkel.

Det fins stort sett alternativer, så da ser jeg ikke helt hvorfor jeg skal gjøre det.

Men noen matvarer er jo slik at de kan være gode hvis de er tilberedt på en annen måte, så jeg kan jo prøve å tilberede noe på en annen måte for å se om jeg liker den da.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Nei, jeg spiser ikke noe bare fordi det er sunt hvis jeg syns det smaker dritt.

Makrell i tomat og kokt fisk er to ting for eksempel som er sunt, men som jeg ikke klarer å spise. Nå spiser jeg fisk tilberedt på andre måter, men jeg kunne aldri tvunget i meg mat jeg syns er ekkel.

Det fins stort sett alternativer, så da ser jeg ikke helt hvorfor jeg skal gjøre det.

Men noen matvarer er jo slik at de kan være gode hvis de er tilberedt på en annen måte, så jeg kan jo prøve å tilberede noe på en annen måte for å se om jeg liker den da.

enig. Jeg spiser makrell i tomat jeg da men så synes jeg at det er kjempegodt i tillegg da
Skrevet

Spiser aldri ting jeg ikke liker, uansett hvor sunt det er. Men ofte velger jeg bort ting jeg har veldig lyst på hvis det er usunt, til fordel for ting jeg har mindre lyst på (men liker) fordi det er sunt.

Gjest paramount
Skrevet

Aldri :P Spiser det jeg synes er godt.

Applaus :) Livet er for kort til å spise ting man ikke liker!.. :danse:

Skrevet

Jeg spiser aldri noe jeg syns er direkte ekkelt, men så liker jeg også det meste og kan egentlig ikke komme på så mye jeg absolutt ikke liker. Jeg digger ikke akkurat brokkoli, men det er supersunt så jeg pleier likevel å kjøpe en brokkoli i uka og snike inn i middagene og lage juice av osv :-) Tenker også at det er viktig å være et godt forbilde for barna, og ikke minst viktig at de får i seg masse god næring.

Anonymous poster hash: 75f53...3f2
Skrevet

Lærte meg å like gulrøtter, epler og appelsiner ved å spise disse regelmessig, så ja, jeg gjorde det.

Anonymous poster hash: d4f0b...df6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...