AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Har du fått det? Er det mulig? Vil ta en test i dag, men gidder ikke "kaste" bort penger på en test som uansett ikke hadde blitt positiv...Anonymous poster hash: b9ddd...e94
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Det skal godt gjøres, det er ikke mye vits da det nok leder til skuffelse, de færreste får det så tidlig. Vent til ialelfall 10-11 =) Da har evt EL vært tidligere enn du tror... Anonymous poster hash: f3003...8a4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Tror kanskje det jeg og, at EL har kommet før, i og med at jeg allerede i mange dager har hatt murringer, masse kviser, ømme bryster og stikkninger nedentil. Har så lyst å ta en test...blir galAnonymous poster hash: b9ddd...e94
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Det fikk jeg. Eggløsningen min ble bekreftet med både blodprøver og ultralyd og akkurat på 8 DPO testet jeg veeeldig svakt positivt. Nå sitter jeg med en liten en på litt over 1 mnd på fanget :-)Anonymous poster hash: cc68d...5a6 1
blomst12 Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Jeg fikk positiv 8 dpo, men daetter tidsfrist! Ble positiv innenfor tidsfristen 10 dpo tror jeg det var Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Jeg fikk positiv 8 dpo, men daetter tidsfrist! Ble positiv innenfor tidsfristen 10 dpo tror jeg det var Lykke til! Hva mener du med etter tidsfrist? Anonymous poster hash: b9ddd...e94
lillemeg90 Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Hva mener du med etter tidsfrist? Anonymous poster hash: b9ddd...e94 På testene står det at de eks. Ikke kan avleses etter 5 min eller lignende:) Jeg hadde negativ tets 10 dpo. Men positiv på kvelden 13 dpo. Tror ikke jeg ville tatt en dyr apotektest så tidlig som 8 dpo, da måtte det i såfall vert en billigtest:) men det ser du jo selv hva du ønsker:) 1
Thinkerbelle Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Fikk ultrasvak positiv 9 dpo, allerede 10 dpo var det en helt klar strek:) 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Fikk tydelig positiv 7 dpo.Anonymous poster hash: 63e9a...e1e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Ja, det er fullt mulig. Fikk positiv på 9 dpo selv, den var helt tydelig selv om den var svak. Ikke i nærheten av å være bare skyggestrek. Men jeg hadde nok ikke kastet bort tester dersom jeg ikke 1) hadde mange symptomer, som jeg hadde eller 2) hadde flere billige tester å bruke. Og selv om det blir negativt 9 dpo så må man ikke fortvile, for det er vel ikke så uvanligvil jeg tro. Anonymous poster hash: b350a...e37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå