Gå til innhold

Uspesifisert reise!

lille venn

Anbefalte innlegg

Hvis man bestiller en uspesifisert reise, enten man får vite hvilket sted man skal til(altså nærmere bestemt) eller ikke, eller hva slags rom/leilighet man får, når får man vite hva slags hotell man skal bo på?? Man må jo liksom vite det når man drar, eller så snart man lander et sted, sånn at man kommer seg til rett sted. Kan noen hjelpe meg, skal bestille tur snart, men er usikker på dette. Typen vil ha basseng på hotellet, men dette kan man ikke garanteres når man reiser uspesifisert, tror jeg iallefall ikke.

Hjælp! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Reiser dere uspesifisert kan dere ikke bestemme hotell, men dere kan bestemme til hvilket sted dere vil. Altså de som er ledige da, som for eksempel: Anaya, Rhodos, Marmaris Gran Canaria ol.

Men om dere kan ikke bestemme om hotellet skal ha basseng eller ikke.

Dere får vite hvilket hotel dere skal bo på, når dere kommer på flyplassen på stedet. Men dere kan også risikere å måtte flytte til et annet hotel i løpet av tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste på uspesifiserte reise i 2002 og fikk vite hvilket hotel/leiligheter jeg skulle bo på når vi ankom flyplassen.Så kjørte bussen(tror dere kan bestille med frakt til hotellet,det kunne iallefall vi) oss rundt til de forskjellige hotellene. Vi fikk et kjempefint hotell,rett ved stranden,så det går ann å være heldige,men også uheldige. Det går ikke ann å kreve å få noe på hotellet etter det jeg vet.

Hade en kjempe fin tur iallfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har reist uspesifisert til Tenerife. Det eneste vi var garantert¨på forhånd var at vi ikke måtte dele leilighet/rom med noen (visste ikke om vi fikk leilighet eller hotell). Først på flyplassen på Tenerife fikk vi beskjed om hvilken buss vi skulle på. Verten ved bussen var personen som fortalte oss hvilken by og hvilket hotell vi skulle til..

(Vi ble veldig fornøyde, selv om vi ikke kom til den delen av øya vi opprinnelig helst ville til..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg og noen venninner drar hvert år på "hoppe på tur" som vi kaller det (uspesifisert)

man kan havne dårlig men vii har aldri havnet dårlig. du vet ikke hvilket hotell det blir før dere er på flyplassen.

vi har heller aldri opplevd å bli forflyttet i løpet av oppholdet så jeg anbefaler det. du sparer ganske mange penger på å reise på denne måten.. man må huske at tur opperatørene bruker sine hoteller til de som reiser uspesifisert så skikkelig dårlig havner man jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...