Gå til innhold

Imax skravler

Imax

Anbefalte innlegg

Juhuuuuu, da er han på gli Imax! Kjør på, spør du meg. Kanskje du bare ikke skal snakke så mye om det og heller bare lure han i seng sånn rundt eggløsningstider. Eller lukter han lunta og hopper av i svingen?

Nei, menn er rare... De er nesten rarere enn oss. :roll:

5 retter'n deres hørtes jo helt fantastisk ut! Så kult med såper som bordkort.

Er det såper fra Panduro? Er det morsomt å lage?

Mye klin, eller?

Også svømme på morgenkvisten! Guri, du er flink!! Også så langt da gitt. Tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til det, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsninger jenter. Jeg kommer ikke til å gnåle mer om barn og eggløsning og sånn i hvert fall, det er helt sikkert. Lure ham i seng høres ut som en bra deal! Men fyren vet akkurat når jeg har eggløsning (jeg er alltid dønn ærlig, så fyren har fått det med seg), så hvis han vil hoppe av i svingen så kan han det. Så vi får se. Jeg stresser ikke med at det MÅ bli denne måneden altså.

Når det kommer til tvetydig kommunikasjon - nei F, de fortsetter med det. Men man blir flinkere til å forstå det! :ler:

Å lage såpe er ikke så veldig klinete egentlig, for det størkner ganske fort, så får du noe utenfor, så er det lett å pelle av. Kjøpte såpebase på Panduro ja, og tilsatte lukt og farge (appelsinlukt på flaske, kanel i skapet!).

Ja, jeg er veldig fornøyd med å ha svømt i dag! Jeg har tidligere drevet med synkronsvømming ( :o :ler: ) så jeg er glad i å svømme, så dette er helt vanlig trening for meg (som aerobic osv for andre). Får håpe jeg klarer å gjøre dette mer enn bare i januar! :tunge1:

I kveld har jeg opplevd å bli tettere og tettere i huet. Mannen har vært forkjølet i nesten en uke, så nå er det vel min tur rett og slett. Æsj. Og jeg som skal holde kurs i hele morgen i Skien (laaang biltur og må tidlig opp) og så skal vi til Hemsedal i helgen og London neste uke... Men, men, det passer jo aldri da. Får håpe jeg klarer å fungere og at det ikke tar av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 av 9 stykker møtte på kurs i går. :-( Kjipt, men sånn er det. Egentlig blir jeg mest forbanna for at folk ikke kan si fra at de ikke kommer. :evil: Men kurset ble bra for de 3 som var der, det ble nærmest privatundervisning! Gikk greit med huet også, men jeg måtte stoppe på en rasteplass på vei hjem for å sove i 10 minutter. Blir veldig lang dag å dra hjemmefra klokken halv sju og tilbake 12 timer senere. Men det er ikke så ofte, så det går jo greit.

Har blitt enda tettere i huet i dag, spiser piller til den store gullmedaljen. Er sliten, og i morgen skal vi til Hemsedal. Er ikke supergira, men det blir sikkert hyggelig å komme opp etter hvert. Så får vi se hvor mye jeg orker å stå på ski.

I går dumpet sesong nr. 2 av Six Feet Under i postkassa, og jeg og mannen har allerede klart å se 1 1/2 episode. Man blir så hekta!

Nei, nå skal jeg HJEM! (og lure mannen i senga... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en riktig god og forhåpentligvis "fruktbar" helg!! :sjarmor:

Jeg driver og sprøyter meg selv full av høypotente hormoner i disse dager, så får vi se om det blir :babysmokk: av det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen. Det blir nok ikke mye fruktbarhetsgreier i helgen, vi skal på verdens mest lytte hytte sammen med familien! :ler:

Men nå ser det ut som været er strålende, så dette blir nok en flott tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

God bedring, Imax!!

Og god tur. Kjør pent da. Skummelt med glatte veier, jeg havnet på tvers i veibanen foran et vogntog da jeg besøkte Loverboy i jula :o fikk en oppvekker da ja.

Kos dere!

Klem Fi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde en flott tur til Hemsedal, det er så deilig å komme seg vekk! Vi klarte også å lure oss til en kjapp en lørdag kveld, men jeg vet ikke om det var da jeg hadde eggløsning, så vi får se. Spennende! :sjarmor:

Takk Fiona for tipset med å kjøre forsiktig. Det er et veldig godt poeng. Spesielt veiene opp til Hemsedal er dårlige, svingete og utrolig mye trafikk. Og mørkt og null grader hjelper ikke akkurat. Det var slitsomt å kjøre, men vi bytter på, så det går greit. Har hatt noen sånne skumle opplevelser som deg Fiona, og de skal man gjerne være foruten. Vi får bare prise oss for at det gikk bra...

Og så var det denne mannen min da. Han kjøper aldri roser (selv ikke på bryllupsdagen vår!), tror jeg har fått blomster 2 ganger. Og i går sa han at han hadde en overraskelse til meg. Jeg var veldig spent, kan du tro. Og vet du hva gutten har fikset til meg? EN iPOD SHUFFLE! :hakeslepp::danse::hoppe: Herregud, det er jo helt villt! En fyr på jobben hans har vært på Mac World Expo i San Francisco og kjøpt den der. Tror ikke den har kommet til Norge enda. Uansett, det er jo en helt sinnsvak presang! Gikk helt i bakken jeg. Så i går drev jeg og la inn sanger på PC'en for å overføre. Har ikke fått brukt den enda for den må lades, men den skal helt klart være med til London i ettermiddag! Er det rart jeg er glad i fyren? :hjerter:

I ettermiddag drar vi til London og jeg gleder meg så sinnsvakt! Har skikkelig reisefeber. I går kjøpte jeg en reiseguide og så har vi jo pakket, så da er det bare å få denne jobbdagen unna. Gleder meg! :hoppe: Så jeg er tilbake på mandag jenter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ!! så mye spenning i Imax-hverdagen!! Jeg er nok litt for sjelden til å oppdatere hos andre for tiden...så nå har det jo skjedd masse her!! Jaja..jeg kommer sterkere tilbake!

Ha en kjempefin tur til London!!

Det blir nok helt supert tenker jeg!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ojsann, det har vært en hektisk periode. Sånn er det, jeg er sånn deltids-dagbokskriver. Ser folk skriver flere ganger daglig, det er jo imponerende!

Hadde en flott tur til London, koste oss virkelig. Så når vi vente oss til å overse typen til venninnen min og alt han ikke ville (likte ikke frokosten, ville ikke på museum, teater, sånn og sånn restaurant osv), så ble det veldig bra. Så The Lion King, fantastisk produkjon med flotte kostymer og fin sang. Koste meg virkelig, selv mannen min syntes det var bra (og han hater i utgangspunktet musikaler). Så også et stykke som het Fully Committed, og det var utrolig festlig! Kun en fyr som var på scenen, han jobbet i NYCs hotteste restaurant med bestilling, og det var ikke den ting som ikke skjedde. Fabelaktig forestilling og vidunderlig å se noe helt annerledes (synes jeg stadig ser de samme tingene jeg...).

Nå er vi back to reality, og hverdagen suser av gårde, det samme gjør helgene også. Driver og planlegger 90 års fest for mormor på lørdag, så det er mye styr med det. Men jeg tror det skal bli veldig bra! Mormor gleder seg, selv om hun ikke helt vil innrømme det. Vil ikke ha så mye oppstyr, eller er det nettopp det hun vil? :tunge1:

Tror mannen begynner å komme på gli i forhold til å lage barn. Men vi får se neste uke når EL er på vei, om han leverer varene! Fikk denne fra mamma i dag, mange gode poenger (og hvordan mutter'n har fått med seg åssen dette ligger an er jeg usikker på, men mødre har en sjette sans tror jeg). Så får vi se. Hadde store planer om å begynne å tempe osv, men jeg har ikke kommet i gang. I morgen kanskje... Har El-tester i hvert fall, så vi får se. Ellers så får vi bare satse på Hot Sex hver dag neste uke! :sjarmor: November blir et godt tidspunkt (samtidig som jeg prøver å være fornuftig i forhold til at det kan ta tid før det klaffer).

Klokken 05:15 våknet jeg av et mareritt! Helt sinnsvakt. Og så skulle jeg opp klokken 06:00. Herregud, det er jo et mareritt i seg selv. Så jeg la meg igjen, inntil mannen for trøst, men han er så sinnsvak varm at jeg måtte flytte meg. Sovnet etter hvert og hadde utsatt alarmen til klokken halv sju. Da var jeg dødstrøtt, så kanskje jeg skulle ha stått opp kvart over fem? Hm.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er virkelig på gli'! Jeg tok en EL test i går, som viste svak strek, så det betyr kanskje at jeg har eggløsning i dag? Skal ta test når jeg kommer hjem fra jobb. Uansett så har vi hatt sex søndag, mandag og faktisk i morges ( :sjarmor: ), så da er i hvert fall problemet med mannen på plass tror jeg. Så får vi se hvordan resultatet blir, men da har vi begynt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Da blir det spennende om et par ukers tid!

Det hadde vært morsomt om det klaffet for dere ganske raskt siden mannen din har vært så vanskelig å få på gli... Synes du har ventet veldig tålmodig, jeg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Velkommen inn i prøvergjengen!!! :hoppe:

Ble kjempeglad da jeg så at du har ført deg opp på IKM lista! Krysser fingre og tær for at du slipper å bli noen gjenganger der! Håper det klaffer raskt for dere..kanskje allerede denne mnd? Det ser jo ut til at dere har truffet ganske bra mht EL!! Da er det bare å vente på at naturen ordner resten!

Ha en flott tirsdag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig flott tirsdag! Diskuterte med venninnen min om det å ha sex om morgenen er god nok grunn til å komme for sent på jobben? :hoho::sjarmor::hoho:

Jeg har målt tempen siden fredag (temper ikke helt fra begynnelsen av syklusen, for det er jo egentlig noe herk så jeg har ventet en stund), og den har ligget stabilt på/rett under 36,6. I morges målte den 36, 87! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Det må jo bety at eggløsning var i går! Så kanskje bra vi hadde sex både søndag, mandag og i går morges før jobb... EL-testen i går viste også kun svak strek, kanskje testen ikke slår ut skikkelig fordi jeg tar den på ettermiddagen etter ørten kopper te i løpet av jobbdagen? Neste syklus (hvis det ikke klaffer med en gang da!), så får jeg ha "tefri" etter klokken 12 de dagene jeg skal teste, sånn at jeg får skikkelig utslag og vet med sikkerhet. Hm. Føler meg veldig proff her! Har ikke sagt et pøkk til mannen om at jeg tester og temper, vil ikke skremme ham fullstendig nå som vi er i gang (det er ikke alltid man behøver å si alt!). Glad for at jeg testet tidlig, jeg har rett og slett EL mye tidligere enn jeg har trodd. Har trodd det har vært torsdag eller lørdag jeg, ikke tirsdag. Ja, ja, sånn kan det gå. Jeg krysser fingerene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en flott helg! Fredag jobbet jeg på Nadheim igjen, og det var så få jenter der at det var greit at jeg dro litt tidligere enn vanlig, så det var egentlig litt godt. Har hatt en stressa uke, og fredager er alltid utrolig trøtte. Så i stedet for å komme hjem ni-halv ti, var jeg hjemme kvart over åtte. Deilig.

I går var det århundrets middag! Jeg og en venninne har invitert venner på en femretters, som ble seksretters. Lagde mat i hele går og det var faktisk ikke så slitsomt, bare morsomt! Og menyen var fabelaktig:

Forrett: Ørretmousse med kaviar

Mellomrett: Ertesuppe med sprøstekt spekeskinke, servert i shotglass (genialt, det gikk et sukk gjennom forsamlingen da vi serverte)

Hovedrett: Kalkun med mozarella og urter, servert med mandelpoteter, brekkbønner og cherrytomater

Hvilerett: Basilikumkanelsorbet (var utrolig godt og utrolig grønt!), servert i coctailglass

Mellomrett: Ostesymfoni (har stjålet ordet fra fancye menyer på restauranter). Hadde en brie, en blåmuggost og en chevrè, servert med rennende honning og valnøtter

Dessert: Sjokoladefondant med bringebær- og multecoulis.

Bordet var dekket med hvit linduk og hvite linservietter, og oppå serviettene hadde vi lagt menyen som var trykket på transparent med grønn skrift. Hadde laget såper som bordkort, med navnet inni hver såpe, også trykket på transparent. Grønne og gjennomsiktige stener strødd over bordet matchet både mitt hjemmelagede grønne smykke og den grønne isen! Veldig bra.

Vi var 12 stykker, jeg inviterte 4 og venninnen min 4 (også var mennene med da). Veldig hyggelig, og jeg holdt ut til kvart over ett (jeg som pleier å knele ved halv tolv-tiden vanligvis). Vi satt til bords 3 timer og det var usedvanlig hyggelig. Har også masse flotte bilder, så dette kan vi kose oss lenge med. Kanskje det aller beste var faktisk samspillet med meg og venninnen min, vi funker veldig bra sammen og vi utfyller hverandre og vil det samme. Så da går jo alt som en lek!

Ellers har mannen vært veldig bakfull i dag, jeg har vært forsiktig med alkoholen, begynner å skjønne hvordan det ligger an!

Så er det mandag igjen i morgen, tror jeg skal prøve å komme meg på svømming, flere uker siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag hadde vi samling med avdelingen, jeg orget hele greia (selvsagt) og vi hadde en hyggelig samling oppe i kantinen, hvor vi lagde mat og jeg hadde et par morsomme leker. Så dro vi og så på Kvinner på Randen, og showet var hysterisk morsomt! Absolutt å anbefale (og jeg var passe skeptisk før vi dro). Skikkelig trøkk og mye å kjenne seg igjen i.

I går var jeg på Evita, fikk billetter til jul av en venninne (virkelig en kulturuke dette her), og det var også en veldig bra forestilling. Kan jo musikken ut og inn, men ikke tekstene på norsk da. God oversettelse, og Mia Gundersen var veldig bra. Jeg liker godt Bjarne Hjelmeland, og han fungerte godt, men han er og blir en skuespiller, ikke sanger. Klarte ikke alltid å holde takten og nådde ikke opp på alle de høye tonene. Men en veldig bra forestilling.

Og i dag er det fredag, og jeg er temmelig sliten! Skal på fjellet rett etter jobb (kommer til å dra i ett-to tiden for å komme unna den aller verste køen), og det blir deilig. Dyret ligger under pulten min og sover (vi sitter i åpent landskap, så det er utrolig at han fikser å ligge stille!), så nå er vi klare! Det er bare jeg og kjærsten, det passer veldig bra. Håper på snø og skigåing. Gleder meg!

God helg til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle: Skulle gjerne ha vært med på den middagen der ja!!! Det hørtes kjempegodt ut...og så sosialt da!

Håper du får ei fin helg..og at all denne prøvingen dere har bedrevet disse ukene gir resultater!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Imax!

Må nesten følge litt med her, på denne babyprøvingen. :wink:

Du denne temperaturmålingen, er det på morgenen man gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen i dag, akkurat på klokka! Det var jo for så vidt greit da, så slapp jeg å teste :tunge1: Våknet opp med skikkelige menssmerter, og så var det tomt for paracet i skapet. :evil: Men så rotet jeg litt rundt, og jammen meg så hadde jeg noen liggende i vesken min. Godt er det! Da har jeg ikke blitt gravid i denne omgangen da, men jeg er ganske rolig, ser jo på IKM-lista at jeg er relativt nybegynner. Men jeg er litt påvirket av folket rundt oss, vi har 3 par som er gravide og alle sier "vi klarte det jo på første forsøk). Blæh! :tunge1::tunge1::tunge1: Dem om det. Vi kan prøve litt til før vi begynner å stresse i hvert fall. Nå har jeg passe god kontroll på syklus osv (har syklus på 27 dager jeg nå :roll: ), så vi får bare fortsette å gjøre det vi gjør! :kline: På den annen side er det egentlig greit at jeg ikke er gravid nå, for om en uke skal jeg til Berlin med jobben, og da er det greit å kunne drikke litt øl (og slippe spørsmål). Det eneste som bekymrer meg er at jeg kommer hjem sent søndag kveld og etter mine beregninger er EL mandagen etter. Så jeg får vel bare angripe mannen når jeg kommer hjem da! :sjarmor: Her kaster vi ikke bort noen eggløsninger nei!

Ellers driver jeg, sammen med Siam og lager brudekjolemarked på lørdag. Vi er 9 jenter som skal selge kjolene våre, så vi har gått sammen og skal ha "åpent hus" i Oslo på lørdag. Vi annonserer både her og der, og håper det kommer folk, men jeg aner virkelig ikke. Hadde vært fint å få inn noen ekstra spenn før turen til Berlin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å...ønsker jeg bodde litt nærmere..for da ville jeg også vært med på kjolesalg..jeg har tenkt lenge at jeg skal selge kjolen min..men det har ikke blitt enda!

Ha en flott helg da Imax!! :) :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende i morgen, Imax!

Håper noen av oss får solgt kjolen sin.

Og det blir spennende å møte deg.

Ha en fin helg ellers også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...