Imax Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #761 Del Skrevet 13. mai 2008 Hei Samba - jeg er utrolig glad for at det ikke skjedde på natten i hvert fall. PUH. Det er jo nok av ting som skjer her, spesielt blir det jo ekstra med oppfølging etter brannen. Begynner med møter i morgen, og har nå fått stagget den forrige styrelederen som gjerne vil ha en finger med i spillet skjønner jeg. Blir sprø av alt jeg hører fra alle mulige; tror man må være litt tilbakeholden med info og ikke bare stå og skravle med naboene om alt mulig. For plutselig tror "alle" at de skal være med på byggteknisk befaring med forsikringsselskapet, og jeg kan ikke skjønne at "alle" tror det hvis ikke det er han som har plapret om det. Har snakket med forsikringsfyren og tydeliggjort at det er jeg som er ansvarlig for sameiet, ikke naboen, og så får evnt. en av styremedlemmene følge opp i perioden jeg er på sykehuset. Denne saken drar jo ut da, så en skarve fødsel i mai blir jo ikke stort i det store og det hele. Dette kan fort ta et år. Så var det tiltakslisten min (har jo fått gjort noe da!): Sy ferdig mei-tai'en Fortsette oppussingen av rommet til lillebror (mye sparkling som må til...) Henge opp persienner på loftet Henge opp sånn glass-greier på vinduet på badet Besøke en tidligere kollega som er hjemme med tvillinger Besøke gamle-jobben (?) Lage kort Blogge Sette inn i fotoalbum/scrappe (tror jeg har et bryllupsalbum som snart må bli ferdig ) Turer med dyret ...og ellers se masse dårlige ting på tv som Dr. phil etc. Male babyseng Invitere til utdrikningslag Planer for styrearbeid i sameiet Ny liste: Sy ferdig mei-tai'en Fortsette oppussingen av rommet til lillebror (mye sparkling som må til...) Henge opp sånn glass-greier på vinduet på badet Besøke gamle-jobben (?) UTGÅR (for mye branngreier) Lage kort Sette inn i fotoalbum/scrappe (tror jeg har et bryllupsalbum som snart må bli ferdig ) Turer med dyret UTGÅR (ingen store planer der heller, kjenner jeg er alt for sliten, så han får det aller nødvendigste) Invitere til utdrikningslag Planer for styrearbeid i sameiet Oppfølging brannsak i sameiet Så det er nok av ting å holde på med forsatt! Ellers har kråka siste uke i barnehagen, neste uke er det ny barnehage. Litt skummelt! Men det skal nok gå. Må bare ta på meg krokodillehuden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #762 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) I går og i dag har jeg vært med tilvenning i ny barnehage for snuppeline. I går gikk det veldig greit, da var jeg der hele tiden, og hun var engasjert både ute og inne. I dag var jeg der en halvtimes tid før jeg gikk, da var de ute. Så var avtalen at jeg skulle komme tilbake etter at de hadde spist, slik at jeg evnt. kunne legge henne der i barnehagen eller ta henne med hjem. Da jeg kom dit, var det tydelig at all leggingen var over, og snuppa lå og sov allerede! Selv om en unge ved siden av lå og gråt... Det hadde visst gått så bra, hun hadde registrert at jeg hadde gått, men ikke grått, og så hadde hun vært med på leken og samlingsstund. Spising og sånt hadde også gått greit. Jeg ble virkelig lettet, for i morges har hun vært sutrete og litt "tung" synes jeg, så jeg lurte litt på hvordan dette skulle gå. Jeg tenkte kanskje at hun nå begynte å skjønne at dette var "the real thing", mer enn at hun bare var på besøk, men det ser jo ut til at hun har tilpasset seg godt. Hun er jo utrolig sosial og det er tydelig at hun stoler fort på voksne (noe å tenke på når hun blir litt eldre? Kanskje litt for lett bytte... ), og at hun trives godt sammen med andre barn. Det er jo flott at det foreløpig har gått så greit. Nå venter jeg på telefon fra barnehagen, for å høre hvordan det går nå. Så henter jeg vel henne i 3-halv 4-tiden, alt etter som. Det har vært deilig å ha henne i barnehagen i dag. Jeg er sliten, har vondt i halsen (tydeligvis en forkjølelse som går), og jeg har rier/kynnere som kommer og går når jeg er oppe. Det er også vanskelig å gå, massivt press nedover. Forrige gang gikk jeg jo 10 dager over, men jeg opplevde ikke overtiden som veldig stressende. Nå stresser jeg mer, og er mye mer sliten og immobil enn jeg var forrige gang. Men, men, jeg får være tålmodig, i løpet av en uke har jeg nok en liten gullunge til i armene Endret 21. mai 2008 av Imax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #763 Del Skrevet 7. juni 2008 Da er jeg tilbake for fullt i denne dagboken, og svangerskap nr. 2 er offisielt over (kanskje mitt siste?). Snuppeline er i barnehagen på dagen, og det er egentlig deilig, selv om jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har henne mer hjemme. Men når helgen kommer er jeg helt utslitt, så jeg tror det er det riktige for meg å gjøre nå. Vi leverer jo henne ikke før etter ni en gang, og henter mellom tre og halv fire, så det er jo ikke dødslenge hun er der (med tanke på at hun fort sover 1 1/2 time til 2 timer midt på dagen). Men så var det denne barnehagen da. Jeg har ikke opplevd noe dumt med snuppa mi, men jeg observerer hvordan de ansatte er mot de andre barna (og overført er de vel sånn mot kråka også). Jeg synes de snakker litt respektløst til dem, og disse er jo små (1-3 år), og mange av dem trenger jo mye kos og støtte. I den forrige barnehagen var det jo veldig mye kos og det var trygt og godt, det er jeg litt mer usikker på om det er her. Bl.a. var det to gutter (3+) som syklet på en trehjulssykkel. Og så veltet den. Oj, de skrek godt! Så var det et blondt nek (typisk enda en ny vikar) som gikk bort, børstet dem litt på hendene og sa at de fikk ta seg noe å drikke! Han ene hadde truffet en annen sykkel på kinnet, og var begynt å hovne opp. Da sa jeg i fra, og da skulle de se om de skulle finne noe is og kjøle ned med. Hm. Og så kom det en annen gammel kjerring som jobber der og ropte til guttene: Hva var det jeg sa, dere skulle ikke sykle så fort, sånt skjer når dere ikke passer på. Er det virkelig noe å si til to hylende gutter som akkurat har slått seg? MAKAN. Det er greit å si det til dem etter på, men de må jo få trøst (og evnt. førstehjelp) først. Men det er jo helt avhengig av de ansatte som er der, og til høsten er det noen nye. Men jeg må innrømme at jeg har tenkt tanken på å be om overflytting. Off, det går seg vel til, kanskje jeg bare er hysterisk mamma (på hormon-trip). Nå har vi besøk fra svigerforeldrene mine fra nord, men de sover på hotell, så det er ikke all verdens slit for oss. I går var vi nede og så på operaen, den var flott! Supervarmt, lillebror svettet seg bort og var sløv. Inntil i går kveld, da kviknet han til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 7. juni 2008 #764 Del Skrevet 7. juni 2008 *abonnere* Vet alt om supervond amming - håper soppen forsvinner med litt behandling! Her i gården var det "bare" såre brystvorter med blemmer og skorper og blod - men det gikk heldigvis over etter halvannen uke. Føder heller om igjen opptil flere ganger enn å ha det så grusomt vondt under amming! Enhver kan bli slått ut i denne varmen, ja - vi har ikke vært utenfor døra i dag, det er mye svalere inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #765 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei Lava, amming er ikke bare-bare. Men man ønsker jo å gi ungen det beste, pluss at jeg ikke kan skjønne hvordan folk kan gå ned i vekt UTEN å amme! Bedre slankekur finnes ikke, så jeg skal nok fortsette litt. I morges da vi sto opp var det vann på kjøkkenbenken. Første tanke var å beskylde kråka, i og med at det var et vannglass der. Så ser vi i taket... Drypp, drypp, drypp fra badet oppe. Herregud. Jeg trodde nesten jeg skulle få sammenbrudd (merker jeg har null fleksibilitet for tiden, alt ekstra blir ekstremt tungt). Vi har funnet ut at det er noe lekasje fra vasken oppe, og ringte til forsikringsselskapet. De skal kontakte meg i morgen, så får vi se. Har faktisk avtale med rørlegger i morgen tidlig uansett (for å montere utekran), så jeg må få han til å se på det også. Skal det virkelig være sånn at vi skal ha vannskade hver vår/sommer? Oj, nå kommer kråka og skal taste sammen med meg, så hvem vet hva som kan skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 9. juni 2008 #766 Del Skrevet 9. juni 2008 *huke av på innlegg igjen* Vannskade? Skjønner godt du blir oppgitt, sånt er pes. Selv som ikke-hormonell synes jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. juni 2008 #767 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei på deg Æsj, så kjipt med lekkasje...er enig med deg i at alt som ikke er planlagt og kommer uforutsett er ekstra tungt å svelge for tiden. Spesielt slik dere opplever det nå. Tulla her har også vært helt hvit på tungen og blir hvit på leppene og litt inne i munnhulen etter amming eller lengre tid med smokk. Jeg har ikke noe vondt så fikk beskjed av legen for en mnd siden om å se det an. Har fått resept på mykostatin (?) for åoss begge, men fikk beskjed om å vente med å bruke det. Virker heller ikke som om snuppa plages . Håper dere koser dere masse, og at vi får til en liten gåtur om ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #768 Del Skrevet 13. juni 2008 Murmel - sopp svir som bare F*@£$$, så svir det ikke, er det kanskje ikke så big deal. Soppen i seg selv er jo ikke farlig, så da hadde jeg ikke giddet å styre med det. Kort status: * Her svir det, og jeg smører og smører. Ser ikke ut til å merke noen forskjell. Prøver å gi lillebror mikstur 4 ganger om dagen, men det er jammen ikke lett. Han sovner jo ofte ved puppen, og når han våkner får han mer mat. Når skal man gi det? En venninne av meg endte opp med å bruke canesten (men måtte vaske puppen før hver amming). Kanskje jeg skal begynne med det med en gang (eller både mycostatin når jeg skal ut og fly og ikke kan vaske puppen, og canesten når jeg er hjemme?) Hva mener den superstrikkende farmasøyten, Murf? * Usikkert hvor mye vannskade det er. Takstmann var her i dag, så må noen andre komme og bryte opp taket. Antakelig må man legge nye takplater, og så male HELE taket (kjøkken og stue i ett). Haleluja. *Foo Fighters konsert i går! Det beste er jo å være på festival med masse gode venner og være småbrisen og stå foran i menget, men hvis alternativet er å sitte hjemme og se fotball er det ti ganger bedre å ha baby i bæresjal og stå langt bak. Konserten var bra, kanskje en firer, og lillebror sov hele tiden med kembostore høreklokker. Fikk masse blikk da, og da mannen hadde ungen på magen og jeg gikk for å kjøpe drikke, hadde flere damer kommet bort for å snakke til ham! Litt av en damemagnet det der. * Humøret er sånn passe. Griner en del hver dag, ikke hver dag da, men noen dager mer enn andre. Trodde det var blitt bedre, men i dag har jeg vært utrolig sliten og grini som bare det. Ja, ja. Hormoner! *På helsestasjonen i dag i samtale med helsesøster. Veide ungen, 4,6 kg. 800 g mer enn da han ble født. så han tar for seg denne karen! Lider ikke noe nød, så soppen er vel mitt problem mer enn hans. *Både og i barnehagen for tiden. En morgen var det to vikarer ute og få unger (hvor var resten?) og kråka (og jeg) var skeptisk til å bli igjen der alene med to fremmede voksne. Jeg ble sint og lei meg, men hva kan man gjøre? Tvi, tvi. Orker ikke å gå fra ungen min med klump i magen. MEN, jeg er jo sensitiv for tiden. I går og i dag gikk det kjempe greit å levere. Så jeg får være tålmodig enda litt til. * Fikk resept på spiral da jeg var hos legen mandag. Tror ikke jeg bestiller time hos legen for å sette den inn før etter sommeren. *Nå må jeg legge meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 14. juni 2008 #769 Del Skrevet 14. juni 2008 Superstrikkerfarmasøyten har sjekket med relis, og sendt mail. Kom på en ting til; Canesten trenger ikke vaskes av før amming, det er lite som blir tatt opp i mage/tarmsystemet hos barnet. Det er artikler som anbefaler Canesten hvis ikke Mycostatin hjelper, og hvis ikke det hjelper, så kan man få Fluconazol /Diflucan tabletter. Murfedamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #770 Del Skrevet 16. juni 2008 Takk for hjelp og mail Merete. Skal hoppe på Canesten, og bestiller time hos legen for tabletter neste uke, hvis det ikke er merkbart bedre. Ungen har ikke hvitt belegg på tunga lenger i hvert fall. Hadde jeg visst om disse pillene, skulle jeg pokker meg ha fått dem med en gang, siden jeg aldri helt ble kvitt det forrige gang. Ja, ja. Mye moro man skal ha det! Det har vært en slitsom helg. Kråka våknet halv fem søndag morgen (eller natt til søndag, som det heter), og sovnet ikke igjen. Mannen har vært i halvveis form den siste tiden (lurer faktisk på om han har migrene...), så jeg måtte la ham få sove litt. Det ble mindre soving på dagen enn vanlig, og i natt har lillebror vært våken i 2-3 timer. Jeg er utslitt. Søvn er jo alfa og omega, så jeg føler jeg bruker hele dagen på å sove/hvile/amme når kråka er i barnehagen. Ikke så veldig produktiv, må jeg innrømme. Er fremdeles veldig følsom, og gråter en hel del. Noen ganger med en logisk årsak (som når jeg og mannen krangler på kjøpesenteret med kråka på armen (gode foreldre som vi er ), andre ganger bare fordi jeg er sliten, sliten, sliten. Jeg blir litt desperat av denne søvnmangelen, og den ligner ingen ting på hvordan det var da snuppeline ble født. For da behøvde jeg ikke være en god mor for en toåring i tillegg. MEN: Jeg har bestemt meg for å være tålmodig (som dere skjønner er tålmodighet en av mine sterke sider ), dette her går seg til og selv om huset ser bomba ut, så har ungene både tørre bleier (stort sett), og vi spiser mat og jeg får til og med gått tur med hunden, lekt med snuppeline og lar ikke lillebror ligge for lenge å gråte. Må trekke frem det positive her! I dag sender vi avgårde skjema og brev til Folkeregisteret med søknad om navn. Blir spennende om de klarer å behandle søknaden før sommerferien. Hadde vært fint om lillebror fikk et navn snart! Jeg er veldig spent om vi får godkjent navnet. Må innrømme at jeg nok blir skuffet hvis ikke. Men, navnet skjemmer ingen (som min mormor sier), så da har vi noen andre gode alternativer på lur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. juni 2008 #771 Del Skrevet 16. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #772 Del Skrevet 19. juni 2008 Da har jeg et stort og vondt, hovent venstre bryst. Brystbetennelse vil jeg tro. Ikke så intenst som jeg hadde det forrige gang, men kanskje jeg har klart å finne ut av det tidligere nå? Ringer til legen nå for å få time sånn at jeg kan få antibiotika. Føler at det er litt usikkert, men jeg orker ikke å la det gå for langt heller. Faens greier. Det er jo akkurat det jeg trenger for soppen også. Så skal jeg be om piller for soppen (den må jeg vel kanskje vente med å behandle til jeg evnt. er ferdig med antibiotika) og oxytocinspray. Herregud, har den lista! Og jeg som ellers aldri pleier å gå til legen... Og needless to say, det ble ikke mye søvn i natt, men denne natta ikke pga gutten (det var forrige natt det, her alternerer vi annen hver natt med søvn og våketid). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 19. juni 2008 #773 Del Skrevet 19. juni 2008 Stakkars deg! Det høres ikke godt ut! Håper du får time raskere enn svint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #774 Del Skrevet 19. juni 2008 Fikk time relativt raskt, men enda ikke hos fastlegen min (han har jeg ikke truffet enda!). Fikk piller for brystbetennelse og ikke noe mer. Han mente det ikke var relevant å behandle meg for sopp, for han mente det ikke var entydig at jeg hadde det fordi jeg ikke har utslett. Men det svir jo som bare f... Ikke vet jeg. Han mente jeg burde først behandle brystbetennelsen, og det har han vel rett i. Men om jeg så skal begynne å behandle soppen etter det, da er jeg jo midt i ferien! Ja, ja. Tydelig at man skal lide litt for denne ammingen. Er ellers trøtt og har vondt i hodet. Vet ikke om det skyldes betennelsen eller rett og slett fordi jeg ikke har sovet noe særlig i natt. Tipper det er det siste. Gjesp. I morgen drar mannen og kråka nordover for helgen, så jeg og lillebror blir hjemme alene. Lurer på hvordan det blir! Sikkert litt roligere, det er jo stort sett kråka som holder liv i oss! Men lillebror begynner sakte, men sikkert å bli mer bestemt. Prøvde å sove litt her mellom 12 og 14, men neida, det skulle vi IKKE! Så det var bare å hyle til mor tok ham ut av det mørke soverommet sånn at han kunne se seg litt rundt. Godt det er litt tak i ham, det trenger han hvis han skal overleve i denne familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #775 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Ellers har jeg kranglet litt med pappa. Vi har jo hytte på Sørlandet, og planen er at vi skal være der mesteparten av juli, sammen med foreldrene mine. Dealen med hytta er at i juli er det fritt frem for alle i familien til å være der, mens man kan "holde av" hytta i juni og august hvis man vil være alene der. Så jeg har ikke bestilt hytta for oss selv, da vi skal være der i juli. Så har pappa prestert og love bort siste uka i juli til broren min med familie, så da kan visst ikke vi være der likevel. For de skal ha noen venner med nedover og de vil uansett ikke være på hytta når noen av oss andre er der. Jeg blir skikkelig sur, og pappa skulle snakke med broren min da, for å oppklare misforståelsen (jeg har jo mitt på det rene). Så svarer broren min at hvis ikke de kan være der i den uken i juli, må han utsette ferien sin og bla bla bla. Så da har jeg to alternativer: a) Finne på noe annet å gjøre den uken b) Stå på min rett og være den som ødelegger ferien for broren min Uansett så taper jo jeg, så det er jeg som må jenke meg. Sånn har det alltid vært, før også. Jeg som må jenke meg, for broren og svigerinnen min er så utrolig lite fleksible (og mamma og pappa ber meg alltid om å gi meg, for da blir det mindre bråk...). Jeg blir forbanna på pappa som setter meg i den situasjonen, for jeg har jo rett til å være der i juli, men da er jeg den som ødelegger for de andre (ikke at det egentlig er pappas feil som har lovet bort den uka uten å høre med meg). Æsj. Men, men. Luksusproblem er det jo. Vi får jo flere uker der uansett, så da blir det vel noe annet da. Endret 19. juni 2008 av Imax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #776 Del Skrevet 21. juni 2008 Da er vi hjemme alene, jeg og mine to gutter (hund og Barn nr. 2). Litt stille uten mannen og kråka, men jeg får tiden til å gå jeg! I går kveld var jeg hos en venninne på middag, og i kveld får jeg besøk av niesen min på 14. Så vi holder nå på her, i går fikk jeg faktisk ryddet i garasjen sånn at vi kan få bilen inn! I denne uka som har gått har jeg levert kråka litt tidligere i barnehagen, før de går ut. Det har vært mye lettere, for da er alle barna samlet på et lite sted, og hun kommer lettere inn i en lek med de andre. Så kanskje det er løsningen, å ikke komme så alt for sent, sånn at hun kan ta en rolig start der. Nå er det jo i utgangspunktet bare en uke igjen for henne i barnehagen før sommerferien, så er det ikke på'n igjen før i august. Og da er jo alt nytt igjen. Så vi får håpe og tro at dette barnehage greiene går seg til. Ellers har jeg laget jordbær- og rabarbrasyltetøy! Tenkte å gi det bort som sommergaver til noen av de ansatte i barnehagen + naboen. Og litt til oss selv da. Det er dødsgodt, og veldig enkelt å lage. Og folk blir så imponerte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. juni 2008 #777 Del Skrevet 25. juni 2008 Innom og oppdaterer meg litt. Brystbetennelse er noe herk, har det gått seg til nå? Imponert over deg som lager syltetøy midt oppi alt sammen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #778 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Brystbetennelsen fikk heldigvis aldri tid til å sette seg, så jeg slapp billig unna denne gangen. Tror jeg skal stole på intuisjonen og meg selv hvis det dukker opp igjen. Soppen, tja, er det sopp? har jeg sluttet å behandle. Det er sårt å sette i gang med amming, det svir skikkelig. Men lillebror er ikke hvit på tunga og jeg har ingen synlige tegn. Kan det være noe annet? Men, men, jeg klarer å leve med det. Men jeg går med BH hele tiden da, orker ikke at noe gnisser mot brystvortene, selv om det bare er et mykt stoff. Men jeg gikk jo/sov jo med BH hele tiden forrige gang også, så det er vel ikke noe nytt. Ellers har jeg ikke gått så mye ned i vekt de siste ukene som jeg hadde håpet. Kanskje ikke så rart når man ser på hvor mye sjokoladekake jeg har spist! Får prøve å være litt tålmodig på det også. Er jo bare 5 uker siden fødsel (selv om det føles ut som et helt år). Har begynt å bruke en vanlig bukse igjen, men det er ikke alle som passer enda. Brukte belte første gang i går! Ikke dårlig. Nå skal jeg på 6 ukers kontroll med lillebror på helsestasjonen. Tipper han nå veier godt over 5 kg! Det blir spennende å se. LT - å lage syltetøy er jo avkobling, ikke jobb! Trenger noen sånne prosjekter jeg. Nå er neste prosjekt utdrikningslag for venninnen min på lørdag. Skal bli godt å få det overstått. Puh. Endret 26. juni 2008 av Imax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #779 Del Skrevet 26. juni 2008 Vitale mål: Lengde: 55, 5 cm (sånn ca) Hodeomkrets: 38,6 cm Vekt: 5270 g Fyren veide 3858 g da han ble født for 5 uker siden! Han ligger over gjennomsnittet på vekt, men gjennomsnittet på lengde. Tror jammen meg han kommer til å bli en tjukkas Kanskje ikke så rart når han får fløte? Så det er tydelig at mine puppeproblemer ikke påvirker ham nevneverdig. I dag har jeg hatt møte med IF vedrørende oppbyggingen av de nedbrente husene her i sameiet. Jeg møtte også et firma som skal stå ansvarlig for oppbyggingen, så jeg kommer nok til å jobbe tett med dem når det starter. Men foreløpig har det jo ikke skjedd noe som helst, siden rivingstillatelsen ikke har kommet gjennom hos kommunen. Og så må det ny tillatelse for å bygge, og entreprenørfirmaet skal innhente anbud fra underleverandører. Så dette tar nok tid. Tror ikke vi har det på plass før til neste år. Men mulig det blir riving i løpet av juli (selv om jeg synes det høres usannsynlig ut). Ellers planlegger vi sommerferie. Jeg og ungene drar på hytta sammen med foreldrene mine til uka, og så kommer mannen nedover uka etter. Vi satser på strålende vær på sørlandet, sånn at vi får en flott ferie! Søkte om barnehageplass for lillebror i dag, med ønsket start 18. mai 2009! Jammen meg litt rart. Jeg skrev inn navnet vi nå har søkt om å få godkjent, det var litt rart. Men det klinger godt, men jeg er liksom redd for å bruke det i tilfelle vi ikke får det godkjent. Nesten litt som å selge skinnet før bjørnen er skutt. Nesten en liten følelse av å jinxe sannsynligheten for at vi får bruke det! Ja, ja. Det tar vel enda litt tid før vi får høre mer om navnet. Tror jeg ringer til folkeregisteret om en uke eller to, bare for å høre hvordan det har gått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. juni 2008 #780 Del Skrevet 26. juni 2008 Nå ble jeg ikke noe særlig nysgjerrig på hva det navnet er da... PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå