Imax Skrevet 29. august 2005 Forfatter #221 Del Skrevet 29. august 2005 Takk for hilsen Marilla. Og ja, det ble sjokolade! Massevis. Vil understreke at jeg ble tilbudt sjokolade på jobben i dag og sa NEI! Kollegaen min ble helt , for jeg er jo sjokolademons (og hennes partner in crime når det gjelder sjokoladespising). Så jo, det hjelper med godteløfte, det er helt klart Marilla! Takk for hyggelig klem fra deg Bridie! Du har helt rett, de mener godt (eller mener i hvert fall ikke noe vondt), men det er klart man kan bli litt paff innimellom. Selv om vi har "bestemt" at adopsjon blir løsningen for oss hvis det ikke funker på "vanlig vis", så betyr jo ikke det at vi ikke ønsker egne barn. Tror kanskje spesielt folk som selv er svært oppsatt på prøverørsforsøk osv. tror at vi har et mindre ønske om egne barn fordi vi ikke vurderer prøverør. Men, håpet er ikke ute, det kan fremdeles klaffe (selv om jeg er så sint for tiden at det er helt klart at PMSen er på plass...). Men deilig å tenke på alternativer også synes jeg, så man ikke drukner helt i PMStåka Så er det mandag igjen, og fullt kjør både på jobb og hjemme. Skal til frisøren i dag, det blir digg. Vet ikke helt farge/frisyre denne gangen, så det blir nok spennende! Kanskje jeg skal prøve grønt hår denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2005 #222 Del Skrevet 29. august 2005 Så flink du er da, dette går jo som smurt Jeg selv jobber sammen med kun menn, og de bryr seg ikke så mye om sjokolade (heldigvis for meg) Så på jobb går det i grunnen greit. Jeg skal også til frisøren, har bestilt time til fredag. Jeg skal på fest om kvelden, og skal for engangs skyld ha full pakke med klipp, striper, farging, føning og styling. (skal på fest om kvelden) Må vel avsette halve dagen, tenker jeg. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre, men har lyst på litt forandring. Og nei, grønt hår er ikke pent, tro meg jeg har prøvd (dvs frisøren) Nå jeg tenker meg om så har jeg vel hatt alle farger bortsett fra svart og blått, men ender stort sett opp med relativt lyst hår gang på gang... Ha fortsatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 30. august 2005 #223 Del Skrevet 30. august 2005 Du er herved invitert til "navnefest" i dagboken min i anledning av at jeg har skiftet nick fra The Bride til Martha Stewart! Har også flyttet fra generell dagbok til graviditetsdagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 1. september 2005 Forfatter #224 Del Skrevet 1. september 2005 Takk for hilsen jenter! Håret ble spesst denne gangen også, nå blondt med SORTE striper og sort i kantene. Spesielt og morsomt, ser litt heksete ut (men så er jeg en heks også da! ) Vet ikke helt om jeg liker det, men har fått en del komplimenter, så da er det vel bra. Liker jo forandring, og det har jeg fått! Kort i nakken og lenger foran (bob), så det er kult. Mye å gjøre på jobb, men klarer liksom ikke å komme skikkelig i gang. Er nesten sånn at jeg blir litt overwhelmed når det er mye å gjøre. Hm. Ikke bra! Får komme meg vekk fra KG og begynne å jobbe... Møte igjen kl. 13:00 I dag skal jeg holde norskkurs nummer tre. Det begynner å bli vanskelig, skal forklare presens partisipp og futurum Får håpe de ikke spør så mye, for jeg har ikke så mange svar egentlig... Har også sendt søknad på en tilsvarende stilling i et annet selskap. Litt for moro, kanskje jeg ikke er interessant i det hele tatt, kanskje jeg får et luksusproblem og må velge mellom to jobber. Ja, ja. Vi får se! Marilla, jeg må innrømme at jeg spiste 3 bamsemoms på tirsdag Hadde besøk da, og venninnen min spiste flere enn meg! Men ellers har jeg holdt meg i skinnet. Det hjelper faktisk litt å ha godteløfte! Men bare litt tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2005 #225 Del Skrevet 1. september 2005 Du er tilgitt! Dessuten så har jeg fått i meg to kopper cafè latte, og de inneholder sikkert 0,5 dl med caramellsirup... Så jeg har mine svinn på skogen, jeg også Du ble sikkert kjempetøff på håret! *det minner meg på min egen frisørtime* Ha fortsatt en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 9. september 2005 Forfatter #226 Del Skrevet 9. september 2005 Det har vært sinnsykt hektisk på jobben, utrolig mye å gjøre, samtidig som hver kveld har vært busy. Nå er det endelig helg og jeg skal på fjellet med fattern. Så det skal bli hyggelig. Mannen blir igjen hjemme, fyren har meldt seg på nok et sykkelløp I dag på jobben har jeg fått høre en interessant historie om en dame her på jobben som har et forhold til sin gifte sjef Herregud, det er mye rart. Hvorfor er kvinner så dumme? Hun kommer jo til å tape, før eller senere, når hun som ung og singel innleder et forhold til sjefen. Hvem må bytte jobb når forholdet ryker? Det er nok ikke psykopat-sjefen.... Synes mest synd på henne, og når det gjelder ham, så skjønner jeg ingen ting, for han er verken kjekk, sjarmerende eller tiltrekkende. Men, men. Vil anbefale kvinner å holde seg unna gifte menn med barn, spesielt hvis de er sjefen din... HERREGUD. Ha en god helg jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 9. september 2005 #227 Del Skrevet 9. september 2005 Vil anbefale kvinner å holde seg unna gifte menn med barn, spesielt hvis de er sjefen din... HERREGUD. Har alltid vært en av mine ufravikelige leveregler... Som Dr. Phil sier: "If he can do it with you, he can do it to you!" (Ja, det blir god tid til å se på Dr. Phil om dagen. Snapper opp mye "visdom" der...) GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. september 2005 #228 Del Skrevet 13. september 2005 Ingen sjanse for affære med gift sjef på min arbeidsplass iallefall, hun er en middelaldrende fembarnsmor som ikke har sett innsiden av en frisørsalong eller klesbutikk på minst 15 år! Ikke helt opp min gate! Seriøst... Jeg har bakt boller! Lyst på?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 13. september 2005 #229 Del Skrevet 13. september 2005 Hei Imax! Hvordan har fjellturen vært? Det høres i hvert fall helt skjønt ut, det å være på fjellet. Fint vær hadde dere kanskje også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #230 Del Skrevet 16. september 2005 Hei Imax! Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 20. september 2005 Forfatter #231 Del Skrevet 20. september 2005 Har en litt sånn fravær fra KG-periode igjen, men det er som det skal være! Har hat nok en tur på fjellet i helgen, det er vidunderlig nå som det er høst! Forrige helg var jeg der sammen med pappa, denne helgen sammen med mannen og en venninne (mannen hennes kunne ikke likevel). Det gikk veldig greit å ha med venninnen, hun og mannen min kommer godt overens og hun er enig med oss i hvor mye vi skal gå turer og hvor viktig det er med mye vin og ost&kjeks på kveldene Ikke minst betydde det at vi fikk spilt masse Settlers igjen! I dag har jeg kokt tyttebærsyltetøy av tyttebærene vi plukket i helgen. Det ble 2 1/2 glass! Har aldri laget det før, men det ble kjempe godt. Så nå er jeg stolt! Blir flott å ha utover kalde høstkvelder. Nå er det full planlegging med årets rebusløp på jobben (og som vanlig er jeg primus motor). Det kommer til å bli dødsgøy! Vi har laget mange morsomme rebuser, f.eks. en oppgave der vi har 10 hint i 10 ballonger, og så må du knerte dem for å få hintene, og finne frem til kjendis. Prøv selv: 1. Hun har to barn med to forskjellige fedre 2. Personen har en alkoholisert far 3. Personen har innrømmet å ha brukt stoff 4. Personen har ikke fullført noen høyere utdannelse 5. Personens bror er dømt for mishandling av sin samboer 6. Personen har bodd i Australia 7. Faren til ett av barna hennes er tidligere straffedømt 8. Personen har vært hospitant hos Norad pga av sin ”forundringskompetanse” 9. Personen fikk brannskader i ansiktet etter et TV- intervju 10. Personens eks-kjæreste har innrømmet å ha nakenbilder av personen, men de er ikke blitt publisert. Du gjettet vel riktig? Vår kjære kronprinsesse har gjort mer galskap enn mange av oss andre kan skryte på oss! Rebusene er sånn passe vanskelige og så har vi noen teoretiske oppgaver (bilmerker, faktaspørsmål, sett riktig navn på konsernledelsen osv) og så har vi noen praktiske der vi står med oppgave (sett opp telt med to som har bind for øynene og to som har hendene på ryggen...) og deler ut shots (og drikker noen selv). I fjor kjørte jeg bil, i år har jeg sagt fra til mannen at jeg har ingen andre planer på lørdag enn å være fyllesjuk! Det blir konge! Jepp, mye som skjer jenter! Rebusløp er dødsgøy, skulle du trenge noen oppgaver så bare rop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2005 #232 Del Skrevet 20. september 2005 Tok det på andre hintet Det blir sikkert en kjempeartig fest på jobben! Jeg skal også på fest på lørdag, men skal kjøre... Får en bedre søndag enn deg da med andre ord Det blir ikke hyttetur uten vin, ost, kjeks og spill. Har mange spill på hytta (og hjemme) men Settlers har jeg ikke hørt om en gang. Så flink du er som koker tyttebærsyltetøy da, det har jeg ikke gjort før. Bruker å lage rørt tyttebær og fryse ned i bokser. (et must til viltgryte eller hjortestek) Ha det så bra så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 21. september 2005 Forfatter #233 Del Skrevet 21. september 2005 Ikke hørt om settlers? Det er dødsgøy! Det bør du virkelig sjekke ut M. Tyttebærsyltetøy er lettere enn rørte tyttenbær, for når du varmer opp bærene "sprekker" de så du slipper å stå og mose... Jeg får nok en mer slitsom helg enn deg M! Og ja, det er hint nr. 2 som virkelig gives it away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #234 Del Skrevet 21. september 2005 Det blir vel ramaskrik om jeg kjøper enda et spill til å ha på hytta, har en hel skjenk full av spill og pusslespill Skal innom en bokhandel i ettermiddag, så da kan jeg jo bare smugkikke på Settler da *noterer bak øret ang tyttebærsyltetøy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. september 2005 #235 Del Skrevet 21. september 2005 Settlers på hyttetur er et must! Vi har et par påbygningspakker og jeg kunne tenke meg ett til... Det er så lenge siden jeg har spilt det nå, men spill sesongen kommer for fullt. Gleder meg! Jeg skulle ønske jeg kunne være med på rebusløpet ditt, det høres kjempemorsomt ut. Men det blir nok en "hjemmesitterhelg" på meg. Sånn er det å være spebarnsmor. Kanskje jeg kan unne meg et rødvinsglass eller to? Jeg tør nesten ikke å innrømme at jeg ikke klarte å gjette hvem kjendisen var... Sånn er det å være innhyllet i ammetåke. Herregud! Vel, vel. Jeg hadde satt pris på om du ikke sa det til noen. Ha en riktig så fin onsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 22. september 2005 #236 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har vært på Skøyen i dag, og så en "Imax hund". Hadde litt lyst til å rope IMAAAAAX... For å se om det var din. Turte selfølgelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #237 Del Skrevet 25. september 2005 Hei Glemte å si at jeg har spist mye gotteri i helgen, så den selvpålagte vin og sjokoladestreiken varte ikke lenge Så mye for det løftet. Tror dessuten at kroppen min virkelig trenger sjokolade Men det er jo mandag i morgen da Har du vondt i hodet i dag da? M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #238 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Visste ikke at du også lagde smykker! Har hatt dilla lenge, men har ikke laget noe siden før sommerferien. Tror jeg må ta opp igjen den hobbien nå som høsten kommer! Fint å lage noen julegaver også Ps: Fant Settlers på nettet, men det er jo så mange varianter! Noen tips? Endret 27. september 2005 av Marillia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. september 2005 #239 Del Skrevet 26. september 2005 Det var jammen litt av en merittliste du hadde på kronprinsessa da gitt!! Jeg tok det også på hint nummer to...men det forbløffer meg litt når jeg ser hele den lista da...vi har jo fått infoen spredt over såpass mange år at en glemmer litt etterhvert! Det er jammen litt av ei dame du! Jeg elsker rebusløp...er et skikkelig spill-menneske! Men desverre så er det altfor få av mine venner som deler interessen for brettspill med meg da...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #240 Del Skrevet 9. oktober 2005 Mye å gjøre på jobb og fritid for tiden, men dere kjenner jo meg, periode-KG-dranker Men takk for hilsner jenter! Rebusløpet var sinnsykt vellykket. Var hjemme halv fire, og utslitt dagen etter på! Fikk utrolig mange positive tilbakemeldinger, så jeg var rusa hele uka etter på. Var egentlig litt nervøs siden fjoråret var så bra, men det var uten grunn. Ingen store katastrofer skjedde, selv om jeg hele dagen spurte hun ene kollegaen min: Hva har jeg glemt? Jeg er jo notorisk til å glemme, ergo litt kontrollfreak for å kompensere... Har akkurat kastet ut svigerforeldrene mine og nevøen min som har vært på besøk. Det har vært hyggelig med besøk, men greit når de drar igjen også! Gutta var på landskamp mens jeg dro med svigermor på Det folk vil ha på Norske teatret. Den var morsom. Men jeg synes svigermor er litt kjedelig... Men det går bra. I dag har vi bowlet (jeg knuste gutta ) og spist middag hos mine foreldre. Så nå sitter jeg foran tvn og taster litt. Fikk ny PC på jobben fredag. Super digg! Så nå sitter jeg og laster inn musikk på iTunes, så jeg kan spille litt på jobben. Tar litt tid, så jeg begynner med Madrugada (kjøpte konsertbilletter i går til 3. desember) og Depeche, så skal jeg greie meg. Så er det jammen meg søndag og mandag i morgen. Om en uke er vi i Roma! Alt for mye å gjøre denne uka, så jeg har ikke hatt tid til å glede meg så alt for mye (men jeg følger med på værmeldingen, det er 23 grader i Roma denne uka. Det skal bli digg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå