Gå til innhold

Tynnfeite menn er vi så ille?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min er tynnfeit. Han er to meter høy, har tynne bein og armer, og en tydelig pondus. Minner om magen til ei gravid dame i sjette måned. Ikke det jeg liker aller best med han nei, men hva skal man gjøre, da? Han har alltid vært sånn, og han hadde nok ikke kunnet trene på seg store overarmer uansett stakkar. Kostholdet hans er bra, badevekta viser et helt normalt tall og han er mye i aktivitet, så her er det bare rett og slett slik han er skapt.

Allikevel, han er min mann, vi har masse sex, og han greide da å hale meg i land til tross for at han er "tynnfeit" ;)

Herlig treffende begrep, forresten!

Anonymous poster hash: eef4a...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Kvinner kan fint ha grei kropp uten å løfte på ræva. Spesielt unge kvinner under 40. Menn MÅ bedrive fysisk aktivitet, helst daglig, for å ha en kropp som ligner på noe som helst attraktivt.

Ingen av kjønnene kan gumle godteri hver dag og ha fine kropper.

Unge menn kan da også ha helt ok kropp uten å løfte på rumpa, men de fleste vil vel ha en bedre kropp en bare helt ok :) Og så er det jo også det at man lever lengre når man trener litt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke inntrykk av at damer ser på utseende så altfor mye. De vil gjerne at du ser normalt velstelt ut og at du ikke lukter ond svette, men at du skal tenke på kroppen for mye det er vel ikke så nyttig.



Anonymous poster hash: bec66...848
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen har litt fett på kroppen går helt fint. en liten pondus, helt fint. TYNNE armer + pondus?? Nei... det er noe av det mest usexy som finnes...

Sterke skuldre/armer, samt smale hofter og brede skuldre (altså IKKE pæreform eller timeglass) er viktig.



Anonymous poster hash: beb4f...489
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Min er tynnfeit. Han er to meter høy, har tynne bein og armer, og en tydelig pondus. Minner om magen til ei gravid dame i sjette måned. Ikke det jeg liker aller best med han nei, men hva skal man gjøre, da? Han har alltid vært sånn, og han hadde nok ikke kunnet trene på seg store overarmer uansett stakkar. Kostholdet hans er bra, badevekta viser et helt normalt tall og han er mye i aktivitet, så her er det bare rett og slett slik han er skapt.

Allikevel, han er min mann, vi har masse sex, og han greide da å hale meg i land til tross for at han er "tynnfeit" ;)

Herlig treffende begrep, forresten!

Anonymous poster hash: eef4a...ae4

:fnise::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst hva man kaller tynnfeit, jeg har spinkle armer og being og litt mage. Sikkert sånn flertallet av menn som ikke trener styrke ser ut.

Forstår jo at det ikke er drømmekroppen, men var ute på byen med noen jenter som var litt for ærlige. De mente det var berdre om jeg la på meg et par kilo enn å være tynnfeit.

Anonymous poster hash: 23e33...90e

Hvis du er komfortabel med det selv så er nok damene rundt deg også det.

Hvis ikke så er det vel litt slik at "kropp uttrykker moral..." og dermed blir det som ikke lar seg så lett selge på markedet.

Tror det blir slik at alle har sin sterke og svake sider å spille på. For min egen del hadde det ikke fungert å vært høy, tynnfeit og skalla itillegg. Så det blir å stappe IPODen i ørene man-fre i gymmen - 5dager i uken og løfte tungt, det er verdt det.

Anonymous poster hash: d2e49...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, men tror noen misforstod, jeg lurte på om det å være tynnfeit var verre enn det å være kraftig ikke om det å være tynnfeit var verre enn muskuløs.

Og helt enig med Lillepus, at det var unødvendig sagt av jentene.



Anonymous poster hash: 23e33...90e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg vanker i et miljø med mange muskuløse menn. Samboeren min trener ikke, og har litt pondus. Men jeg syns likevel han er den deiligste i verden! Det er personligheten det kommer an på. Faller man for en person så er det vel ikke pga de svulmende bicepsene, men heller personligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne armer er turnoff. Resten er ikke så nøye med.



Anonymous poster hash: 8b40f...b95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...