Gå til innhold

Tynnfeite menn er vi så ille?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er visst hva man kaller tynnfeit, jeg har spinkle armer og being og litt mage. Sikkert sånn flertallet av menn som ikke trener styrke ser ut.

Forstår jo at det ikke er drømmekroppen, men var ute på byen med noen jenter som var litt for ærlige. De mente det var berdre om jeg la på meg et par kilo enn å være tynnfeit.



Anonymous poster hash: 23e33...90e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke helt tak i spørsmålet ditt. Folk er forskjellige og har ulike preferanser hos en partner. Disse ærlige jentene du møtte på byen snakket ikke på vegne av alle hunkjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på jenta. Er selv jente og gir ganske faen i hvordan kroppen til gutter ser ut. Samboeren min er helt normal/tynn vil jeg si, med litt pondus, og jeg syns han er fin.



Anonymous poster hash: a753d...9b7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hva er det som får slike som dem til å tro de er gitt rett og myndighet til høyt og tydelig å mene så mye og å gi folk 'råd'.

Er de sparsomt møblert i loftsetasjen disse jentene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo smak å behag det da. jeg feks er faktisk ikke fan av mannfolk som ser ut som at de går på steroider. det er stygt rett og slett.



Anonymous poster hash: b0219...c0a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Hva er det som får slike som dem til å tro de er gitt rett og myndighet til høyt og tydelig å mene så mye og å gi folk 'råd'.

Er de sparsomt møblert i loftsetasjen disse jentene?

Ser ikke problemet hvis mannen spurte om meningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Tja, vet ikke noe om sammenhengen ordene ble ytret i, men du kommer ikke bort fra at det er bra for kroppen å trene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle trent armene dine? Å være topp trent er ikke nødvendig, men spinkle armer i tillegg til en liten pondus er turn-off ja. Da er det bedre med større sterkere armer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som får slike som dem til å tro de er gitt rett og myndighet til høyt og tydelig å mene så mye og å gi folk 'råd'.

Er de sparsomt møblert i loftsetasjen disse jentene?

Fylla har skylda? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle trent armene dine? Å være topp trent er ikke nødvendig, men spinkle armer i tillegg til en liten pondus er turn-off ja. Da er det bedre med større sterkere armer.

Du får ikke større og sterkere armer av å bare trene armene dine. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke større og sterkere armer av å bare trene armene dine. :roll:

Haha, nei. Jeg mente vel trening generelt, ikke at han bokstavelig talt bare skulle trene armene sine, men det er ikke så mye som skal til for å få bredere armer, med på kjøpet får TS sikkert en finere eller ikkeeksisterende pondus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Kanskje du skulle trent armene dine? Å være topp trent er ikke nødvendig, men spinkle armer i tillegg til en liten pondus er turn-off ja. Da er det bedre med større sterkere armer.

Her har vi et hint til alle six-pack jagende mannfolk. Det er ikke six-pack som får damene tent. Det er en sterk psyke kombinert med sterke armer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi et hint til alle six-pack jagende mannfolk. Det er ikke six-pack som får damene tent. Det er en sterk psyke kombinert med sterke armer.

Haha! Ikke at jeg har noe i mot six-pack, men jeg foretrekker at mannen har muskler i overarmene ja.

Det har vel kanskje noe med at vi jenter liker menn som kan få oss til å føle oss trygge. Spinkle armer er ikke trygt.

Anonymous poster hash: 485f9...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Ikke at jeg har noe i mot six-pack, men jeg foretrekker at mannen har muskler i overarmene ja.

Det har vel kanskje noe med at vi jenter liker menn som kan få oss til å føle oss trygge. Spinkle armer er ikke trygt. Anonymous poster hash: 485f9...f30

Fordømte nettbrett og anonymous-knapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Personlig liker jeg menn som har litt muskler på armene og litt brede skuldre slik mange får av å trene litt :) Men man kan ha pittelitt mage selv om man trener og det gjør ikke noe :) Kanskje du kan prøve å ta pushups hver dag f.eks og jogge litt osv? :) Det er jo ikke så bra for helsa om du ikke beveger på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi et hint til alle six-pack jagende mannfolk. Det er ikke six-pack som får damene tent. Det er en sterk psyke kombinert med sterke armer.

Det handler jo om at det ser mer velproposjonert ut om man har litt muskler i armene. Ser jo heller ikkebra ut f.eks med en skikkelig trent overkropp og spinkle bein slik som en del av treningsstudiogutta har :P På samme måte synes du vel at det ser best ut med en dame som er velproporsjonert

Anonymous poster hash: 68feb...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Personlig liker jeg menn som har litt muskler på armene og litt brede skuldre slik mange får av å trene litt :) Men man kan ha pittelitt mage selv om man trener og det gjør ikke noe :) Kanskje du kan prøve å ta pushups hver dag f.eks og jogge litt osv? :) Det er jo ikke så bra for helsa om du ikke beveger på deg

Atter et eksempel på at damer har null forståelse for hvor mye arbeid som må legges ned i brede skuldre og sterke armer. En må trene, mer eller mindre hver eneste dag, en time til dagen, for å komme dit damer sier at en mann har trent "litt". Så kan vi legge til reisetid, dusjing og spising som tar tid kombinert med treningen. Klær som må vaskes, og tid som ikke blir brukt av mannen hjemme til å delta i husarbeid og oppdragelse av unger. Så, da er valget, håndtverker eller akademiker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Atter et eksempel på at damer har null forståelse for hvor mye arbeid som må legges ned i brede skuldre og sterke armer. En må trene, mer eller mindre hver eneste dag, en time til dagen, for å komme dit damer sier at en mann har trent "litt". Så kan vi legge til reisetid, dusjing og spising som tar tid kombinert med treningen. Klær som må vaskes, og tid som ikke blir brukt av mannen hjemme til å delta i husarbeid og oppdragelse av unger. Så, da er valget, håndtverker eller akademiker?

Min kjære samboer trener ikke akkurat styrke hver dag og han har flotte sterke armer :-) Der er nok ikke slik at vi kvinner kan ha en fantastisk kropp om vi sitter i sofaen og gomler godteri dagen lang heller :)

Jeg trives med å trene litt og vil gjerne også ha en mann som trener litt. Vi har ikke barn vi da så vi trenger ikke akkurat å tenke så mye på det. Jeg må ta buss i 1 time tilsammen når jeg skal på svømming + at jeg bruker 2 timer på selve svømminga og garderoben. Så ikke kom her å si at det er så jævla hardt å trene litt noen dager i uka, for du er ikke akkurat den eneste som må trene for å ha god helse og en grei kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Min kjære samboer trener ikke akkurat styrke hver dag og han har flotte sterke armer :-) Der er nok ikke slik at vi kvinner kan ha en fantastisk kropp om vi sitter i sofaen og gomler godteri dagen lang heller :)

Jeg trives med å trene litt og vil gjerne også ha en mann som trener litt. Vi har ikke barn vi da så vi trenger ikke akkurat å tenke så mye på det. Jeg må ta buss i 1 time tilsammen når jeg skal på svømming + at jeg bruker 2 timer på selve svømminga og garderoben. Så ikke kom her å si at det er så jævla hardt å trene litt noen dager i uka, for du er ikke akkurat den eneste som må trene for å ha god helse og en grei kropp :)

Kvinner kan fint ha grei kropp uten å løfte på ræva. Spesielt unge kvinner under 40. Menn MÅ bedrive fysisk aktivitet, helst daglig, for å ha en kropp som ligner på noe som helst attraktivt.

Ingen av kjønnene kan gumle godteri hver dag og ha fine kropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...