Gå til innhold

Svømmefrua


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Haaploes

Tok en kjapp tur innom bloggen, og av det lille jeg leste er jeg veldig overrasket over hvor dårlig hun er til å skrive!!! Det er barneskole norsk. Ikke klarer hun å bygge opp en setning, ei heller vite når hun skal ende setningen og starte ny. Komma feil på komma feil. Gjentak, gjentak og atter gjentak. Og og Å feil i massevis. Det samme vil jeg si med da og når feil. Rett og slett sjokkert over at hun kan være journalist. Det kan ikke være mye gode karakterer på det vitnemålet der. Vil nesten anta at hun har en svak form for dysleksi.

Anonymous poster hash: feb25...048

Det smalt åpenbart fra riktig tastatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det smalt åpenbart fra riktig tastatur...

jeg skriver fra telefon, regner med hun bruker tastatur til vanlig. Man må kunne elementære ting som Og og å, Da og når.

Anonymous poster hash: feb25...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hun er på husmorferie i Bergen denne helgen.

Datteren er vel 5 mnd nå, tror ikke jeg hadde klart å være borte en helg når min jente var like gammel.

Anonymous poster hash: d543b...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en kjapp tur innom bloggen, og av det lille jeg leste er jeg veldig overrasket over hvor dårlig hun er til å skrive!!! Det er barneskole norsk. Ikke klarer hun å bygge opp en setning, ei heller vite når hun skal ende setningen og starte ny. Komma feil på komma feil. Gjentak, gjentak og atter gjentak. Og og Å feil i massevis. Det samme vil jeg si med da og når feil. Rett og slett sjokkert over at hun kan være journalist. Det kan ikke være mye gode karakterer på det vitnemålet der. Vil nesten anta at hun har en svak form for dysleksi. Anonymous poster hash: feb25...048

Søker en dagmamma som kan ha vår lille jente på 8 mnd hjemme hos seg selv ca 1-2 ganger i uken. Du skal HELST bo på Fornebu/Lysaker for at vi skal vurde seg deg, og viktigs av alt må du kunne ha hun hjemme hos deg selv. Vi ønsker en som har god og lang erfaring med barn, trives med turer, lek og har fult fokus på barnets behov. Noen ganger kan det være at du må være med på tur/jobb, da vi trenger hjelp noen timer iløpet av dagen. Send mail med info, bilde, og evt referanser om du har det.

PS: Kan du ikke ha barnet hjemme hos deg, så vurderer vi deg ikke.

Anonymous poster hash: bc599...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker en dagmamma som kan ha vår lille jente på 8 mnd hjemme hos seg selv ca 1-2 ganger i uken. Du skal HELST bo på Fornebu/Lysaker for at vi skal vurde seg deg, og viktigs av alt må du kunne ha hun hjemme hos deg selv. Vi ønsker en som har god og lang erfaring med barn, trives med turer, lek og har fult fokus på barnets behov. Noen ganger kan det være at du må være med på tur/jobb, da vi trenger hjelp noen timer iløpet av dagen. Send mail med info, bilde, og evt referanser om du har det.

PS: Kan du ikke ha barnet hjemme hos deg, så vurderer vi deg ikke.

Anonymous poster hash: bc599...29f

*vondtiøynene*

Anonymous poster hash: d543b...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skriver fra telefon, regner med hun bruker tastatur til vanlig. Man må kunne elementære ting som Og og å, Da og når. Anonymous poster hash: feb25...048

Ser på orddeling som ganske elementært.

Anonymous poster hash: f1966...39a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på orddeling som ganske elementært.

Anonymous poster hash: f1966...39a

Haha! Ja! Og det er nesten det verste å se på også :-S

Anonymous poster hash: dd5f2...6d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Anja som har skrevet dette? (Ser jo unektelig slik ut på skrivestilen..)

Men hæ? Hva skal hun med dagmamma? Hun skulle ikke jobbe før etter et eller annet mesterskap ganske langt frem i tid? Hun skrev det på bloggen en stund tilbake, om jeg ikke husker heeelt feil da..

Søker en dagmamma som kan ha vår lille jente på 8 mnd hjemme hos seg selv ca 1-2 ganger i uken. Du skal HELST bo på Fornebu/Lysaker for at vi skal vurde seg deg, og viktigs av alt må du kunne ha hun hjemme hos deg selv. Vi ønsker en som har god og lang erfaring med barn, trives med turer, lek og har fult fokus på barnets behov. Noen ganger kan det være at du må være med på tur/jobb, da vi trenger hjelp noen timer iløpet av dagen. Send mail med info, bilde, og evt referanser om du har det.

PS: Kan du ikke ha barnet hjemme hos deg, så vurderer vi deg ikke.

Anonymous poster hash: bc599...29f

Anonymous poster hash: 37d38...96b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Anja som har skrevet dette? (Ser jo unektelig slik ut på skrivestilen..)

Men hæ? Hva skal hun med dagmamma? Hun skulle ikke jobbe før etter et eller annet mesterskap ganske langt frem i tid? Hun skrev det på bloggen en stund tilbake, om jeg ikke husker heeelt feil da..

Anonymous poster hash: 37d38...96b

Hun vil ha tid til PT og bli tynn igjen!

Anonymous poster hash: a58d5...f4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Anja som har skrevet dette? (Ser jo unektelig slik ut på skrivestilen..)

Men hæ? Hva skal hun med dagmamma? Hun skulle ikke jobbe før etter et eller annet mesterskap ganske langt frem i tid? Hun skrev det på bloggen en stund tilbake, om jeg ikke husker heeelt feil da..

Anonymous poster hash: 37d38...96b

Enten det, eller en som har utgitt seg for å være henne? Se selv.

http://www.barnepasseren.no/news/dagmamma-deltid-sokes---barum-fornebu-lysaker-1?tm=uavhengig-rubrikkmarked/barnepass-sokes

Anonymous poster hash: bc599...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Anja som har skrevet dette? (Ser jo unektelig slik ut på skrivestilen..)

Men hæ? Hva skal hun med dagmamma? Hun skulle ikke jobbe før etter et eller annet mesterskap ganske langt frem i tid? Hun skrev det på bloggen en stund tilbake, om jeg ikke husker heeelt feil da..

Anonymous poster hash: 37d38...96b

Det er nok henne, her ligger annonsen:

http://www.barnepasseren.no/news/dagmamma-deltid-sokes---barum-fornebu-lysaker-1?tm=uavhengig-rubrikkmarked/barnepass-sokes

Anonymous poster hash: d543b...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde er jo helt klart noe av det viktigste når det gjelder å finne en dyktig barnevakt...

Anonymous poster hash: 26aa0...23b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en kjapp tur innom bloggen, og av det lille jeg leste er jeg veldig overrasket over hvor dårlig hun er til å skrive!!! Det er barneskole norsk. Ikke klarer hun å bygge opp en setning, ei heller vite når hun skal ende setningen og starte ny. Komma feil på komma feil. Gjentak, gjentak og atter gjentak. Og og Å feil i massevis. Det samme vil jeg si med da og når feil. Rett og slett sjokkert over at hun kan være journalist. Det kan ikke være mye gode karakterer på det vitnemålet der. Vil nesten anta at hun har en svak form for dysleksi.

Anonymous poster hash: feb25...048

Her var det så mange særskrivingsfeil at du bæsja deg selv litt på leggen med det innlegget...

Anonymous poster hash: ca12a...3c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilde er jo helt klart noe av det viktigste når det gjelder å finne en dyktig barnevakt...

Anonymous poster hash: 26aa0...23b

Selvfølgelig, hva om det kommer en veltrent 19 åring med de kanonpuppene og DEN veltrente bakenden? Hun er jo tross alt sammen med en ung herremann som ser bra ut, jeg ville gått for ei på 60 +.

Anonymous poster hash: aa929...bd4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke utdannet journalist. Hun gikk to år på NKH, men tok ikke det siste (tredje) året.



Anonymous poster hash: 456bc...2b3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en kjapp tur innom bloggen, og av det lille jeg leste er jeg veldig overrasket over hvor dårlig hun er til å skrive!!! Det er barneskole norsk. Ikke klarer hun å bygge opp en setning, ei heller vite når hun skal ende setningen og starte ny. Komma feil på komma feil. Gjentak, gjentak og atter gjentak. Og og Å feil i massevis. Det samme vil jeg si med da og når feil. Rett og slett sjokkert over at hun kan være journalist. Det kan ikke være mye gode karakterer på det vitnemålet der. Vil nesten anta at hun har en svak form for dysleksi.

Anonymous poster hash: feb25...048

Det er jo som om jeg antar at du har dysleksi fordi du ikke kan orddeling

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søker en dagmamma som kan ha vår lille jente på 8 mnd hjemme hos seg selv ca 1-2 ganger i uken. Du skal HELST bo på Fornebu/Lysaker for at vi skal vurde seg deg, og viktigs av alt må du kunne ha hun hjemme hos deg selv. Vi ønsker en som har god og lang erfaring med barn, trives med turer, lek og har fult fokus på barnets behov. Noen ganger kan det være at du må være med på tur/jobb, da vi trenger hjelp noen timer iløpet av dagen. Send mail med info, bilde, og evt referanser om du har det.

PS: Kan du ikke ha barnet hjemme hos deg, så vurderer vi deg ikke.

Anonymous poster hash: bc599...29f

Referanse er ikke så farlig men bilde må vi ha :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Referanse er ikke så farlig men bilde må vi ha :fnise:

Nesten imponert over at hun ikke har skrevet dag mamma.

Anonymous poster hash: d543b...fc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...