Gå til innhold

Svømmefrua


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, vet det finnes tråder om henne fra før, men here it goes.

Jeg synes det er så vanskelig å forstå hva hun mener med endel av innleggene sine. Hun er ikke flink med språk og formidling. Jeg lurer på hvorfor hun blogger? Altså, hvorfor velger hun å bruke tid på noe hun ikke mestrer?

Jeg har av en eller annen grunn fulgt bloggen en stund, og har prøvd å like henne. Men (altfor) ofte kommer det innlegg der hun fremstår som usympatisk, og språket er som regel på barneskolenivå.

Da jeg leste innlegget "sex etter fødselen", ble jeg helt svimmel av alle de fjerne formuleringene.

Er det mange her som følger bloggen hennes?

Anonymous poster hash: 37d38...96b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mange her som følger bloggen hennes?

Anonymous poster hash: 37d38...96b

Jeg leser bloggen, og liker den.

Du leser den og liker den ikke. Hvorfor ikke bare slutte å følge den?

Årsakene du ramser opp som gjør at du ikke liker bloggen er gode, og hadde jeg vært deg hadde jeg konkludert med at 'dette er ikke noe for meg', og gått videre.

Men dette var ikke nok for deg. I stedet starter du en tråd med et innlegg som er bygget opp slik at det sier seg selv at andre, som også misliker SF får boltre seg i negative personkarakteristikker av et menneske hvis synd er at hun har valgt å blogge.

Hva er poenget med det?

Anonymous poster hash: 3aacd...4dc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsvart henne mange ganger.

Men jeg lurer oppriktig på hvorfor hun velger å blogge når hun ikke klarer å formidle det hun mener på en god måte?

Det er jo derfor hun blir mislikt av mange. Hun klager jo også på den negative responsen hun får.

Jeg lurer på hvorfor hun velger å blogge, på lik linje som jeg lurer på hvorfor enkelte som ikke liker å forholde seg til andre mennesker velger å jobbe i feks butikk.

Jeg leser bloggen, og liker den.

Du leser den og liker den ikke. Hvorfor ikke bare slutte å følge den?

Årsakene du ramser opp som gjør at du ikke liker bloggen er gode, og hadde jeg vært deg hadde jeg konkludert med at 'dette er ikke noe for meg', og gått videre.

Men dette var ikke nok for deg. I stedet starter du en tråd med et innlegg som er bygget opp slik at det sier seg selv at andre, som også misliker SF får boltre seg i negative personkarakteristikker av et menneske hvis synd er at hun har valgt å blogge.

Hva er poenget med det?

Anonymous poster hash: 3aacd...4dc

Anonymous poster hash: 37d38...96b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er snål, når det ble kjent at hun var gravid skulle verken termin, kjønn, bilde eller navn offentliggjøres.

Så tar hun det superharry bh'bilde rett retterfødselen og kaller seg svømmefrue.

Og så er hun liksom blitt kjendis/forbilde og alle som ikke hyller henne er hatere.



Anonymous poster hash: d543b...fc5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun blogget før på anjajoh.blogg.no før hun byttet helt uten forvarsel. Jeg syns også hun er dårlig til å formidle. Forvirrende og lese. Og undrer meg over at hun har journalist utdanning.

Anonymous poster hash: eeac9...6dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sexinnlegget var utrolig kleint. Hun skriver så dårlig at jeg faktisk sliter med å forstå hva hun prøver å formidle. Noen må lære den jenta forskjellen på DA og NÅR. OG og Å. Ikke minst uttrykket "i forhold til" og enkle ord som FORELDRE OG KJÆRESTE.



Anonymous poster hash: ab727...400
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sexinnlegget var utrolig kleint. Hun skriver så dårlig at jeg faktisk sliter med å forstå hva hun prøver å formidle. Noen må lære den jenta forskjellen på DA og NÅR. OG og Å. Ikke minst uttrykket "i forhold til" og enkle ord som FORELDRE OG KJÆRESTE.

Anonymous poster hash: ab727...400

Jeg forsto heller INGENTING av det sex etter fødsel innlegget. Hun kom aldri til poenget. Og skrev bare masse random som ikke hang sammen på noen måte

Anonymous poster hash: eeac9...6dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blogget før på anjajoh.blogg.no før hun byttet helt uten forvarsel. Jeg syns også hun er dårlig til å formidle. Forvirrende og lese. Og undrer meg over at hun har journalist utdanning.

Anonymous poster hash: eeac9...6dd

Hun er journalist på samme måte som FF, fra NKF. Ikke så mye å skryte av.

Anonymous poster hash: d543b...fc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er journalist på samme måte som FF, fra NKF. Ikke så mye å skryte av.

Anonymous poster hash: d543b...fc5

Jeg kjenner to personer med NKF bak seg og begge har utrolige bra jobber og er respekterte journalister. Det er selvsagt enklere å få jobb om du har bachelor fra HiO, men NKF er ikke det samme som å ikke ha utdannelse.

Når det er sagt hadde det vært interessant å se karakterkortet til Anja.

Anonymous poster hash: ab727...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det ble stille rundt henne. Blogger hun fortsatt?

Jeg ser at hun søker etter dagmamma til babyen sin. Jeg studerer til å bli barnehagelærer, og vurderer å jobbe som dagmamma ved siden av.

Anonymous poster hash: bc599...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble stille rundt henne. Blogger hun fortsatt?

Jeg ser at hun søker etter dagmamma til babyen sin. Jeg studerer til å bli barnehagelærer, og vurderer å jobbe som dagmamma ved siden av.

Anonymous poster hash: bc599...29f

Antagelig ikke så lurt av henne og bytte vekk fra blogg.no. Da hun hørte til der var jeg innom nå og da pga kjedsomhet som jeg bruker på topplista på blogg.no. Etter hun byttet til ny plattform har jeg vel vært innom 2 ganger. Tipper det gjelder flere av oss, ergo færre får med seg hva hun holder på med.

Anonymous poster hash: dd5f2...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en kjapp tur innom bloggen, og av det lille jeg leste er jeg veldig overrasket over hvor dårlig hun er til å skrive!!! Det er barneskole norsk. Ikke klarer hun å bygge opp en setning, ei heller vite når hun skal ende setningen og starte ny. Komma feil på komma feil. Gjentak, gjentak og atter gjentak. Og og Å feil i massevis. Det samme vil jeg si med da og når feil. Rett og slett sjokkert over at hun kan være journalist. Det kan ikke være mye gode karakterer på det vitnemålet der. Vil nesten anta at hun har en svak form for dysleksi.



Anonymous poster hash: feb25...048
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...