AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #41 Skrevet 8. september 2014 Det virke som enkelte brukere svarer i absolutt alle tråder bare for å øke antall innlegg.Anonymous poster hash: fedbd...95c Haha, ja. Eks: Trådstarter: Hvordan takle kjærlighetssorg? Svar: Jeg har aldri opplevd kjærlighetssorg (men fikk i alle fall liret av meg et svar og dermed skrevet nok et innlegg, selv om det er helt uten betydning for TS sitt spørsmål :D) Anonymous poster hash: 81292...828
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #42 Skrevet 8. september 2014 Har ikke noen personlig favoritt, men på freia i Olso har man mulighet til å kjøpe dem hver for seg, og da er det Banan som selger mest. Klarer du å gjette hvorfor?Anonymous poster hash: 76a29...c43 1
Gjest _LilleMy Skrevet 8. september 2014 #43 Skrevet 8. september 2014 (endret) Savner den med sånt rosa fyll i, var enten jordbær eller bringebær. Den var min favoritt. Nå er favoritten nougat crisp Endret 8. september 2014 av _LilleMy 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #45 Skrevet 8. september 2014 Haha, ja. Eks: Trådstarter: Hvordan takle kjærlighetssorg? Svar: Jeg har aldri opplevd kjærlighetssorg (men fikk i alle fall liret av meg et svar og dermed skrevet nok et innlegg, selv om det er helt uten betydning for TS sitt spørsmål :D) Anonymous poster hash: 81292...828 exactly! Anonymous poster hash: fedbd...95c
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. september 2014 #47 Skrevet 8. september 2014 Klarer du å gjette hvorfor?Anonymous poster hash: 76a29...c43 De mente det var fordi de som har den som favoritt har en veldig sterk preferanse for den.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #48 Skrevet 8. september 2014 De mente det var fordi de som har den som favoritt har en veldig sterk preferanse for den. Og fordi det ikke finnes noen lignende sjokolade i annet format. Om folk vil ha japp, daim, lakris, nougat, karamell osv, så trenger man ikke ty til denne spesialbutikken. Anonymous poster hash: 76a29...c43
Schadenfreude Skrevet 9. september 2014 #49 Skrevet 9. september 2014 Min favoritt er fransk nougat. Flaks, for det er alltid den som ligger igjen Chocolate toffee kommer på andre og banan og lakris på delt tredjeplass.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #51 Skrevet 9. september 2014 Og fordi det ikke finnes noen lignende sjokolade i annet format. Om folk vil ha japp, daim, lakris, nougat, karamell osv, så trenger man ikke ty til denne spesialbutikken.Anonymous poster hash: 76a29...c43 Nå finnes den banan sjokolade i butikken,og de små noguatbitene har ikke jeg funnet noen erstatning for i stor form. Anonymous poster hash: fedbd...95c
magicpie Skrevet 10. september 2014 #54 Skrevet 10. september 2014 Nå finnes den banan sjokolade i butikken,og de små noguatbitene har ikke jeg funnet noen erstatning for i stor form. Anonymous poster hash: fedbd...95c Gjør den? Det har jeg aldri sett. Hvor da? Og i hva slags pakning? 2
FantasDick Skrevet 10. september 2014 #55 Skrevet 10. september 2014 Marsipan er best, deretter kokos, deretter lakris. Alt annet er fælt.
Gjest crazycatlady Skrevet 10. september 2014 #56 Skrevet 10. september 2014 Daim, lakris og den med hard karamell. Heter den bare caramel tro? Men liker de fleste bortsett fra nøtti og den med aprikos.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #57 Skrevet 10. september 2014 Gjør den? Det har jeg aldri sett. Hvor da? Og i hva slags pakning? Nå sa jeg ikke at det fantes akkurat den,men at det finnes banansjokolade i butikken. Denne her: Anonymous poster hash: fedbd...95c 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #58 Skrevet 10. september 2014 Nå sa jeg ikke at det fantes akkurat den,men at det finnes banansjokolade i butikken. Denne her: Anonymous poster hash: fedbd...95c Denne er faktisk bedre, mer kremet og smakfullt bananfyll Min favoritt er for øvrig Nøtti <3 Nougat er en god nr. 2. Kokos og marsipan synes jeg er mye tørrere enn annen marsipan og Bounty, ellers ville vel disse også være favoritter. Anonymous poster hash: cd1a2...ba5
Gjest Teora Skrevet 10. september 2014 #60 Skrevet 10. september 2014 Lakris, den som bare er karamell (finnes det fortsatt, fant ikke en slik sist jeg var borti en twistskål) og den sjokoladekaramell-saken er best.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå