AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Jeg sitter og gomler twist og min favoritt er Chocolate toffee. Den er bare sååååå god! Hvilken er din favoritt? Anonymous poster hash: 96534...c38 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Banan og aprikos Anonymous poster hash: fedbd...95c
Gjest Tekola Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Hva har det med samliv å gjøre? Twist-venner? Nougat crisp og Kokkos
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 lakris Anonymous poster hash: 2b2a5...c4d
Avokado Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Jeg elsker all sjokolade, men må jeg velge en, blir det aprikos eller karamell <3 mmmmm
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #18 Skrevet 7. september 2014 Anonymous poster hash: 2af2f...695 3
mandel92 Skrevet 7. september 2014 #19 Skrevet 7. september 2014 Banan <3 Banan og aprikos:) Kokkos Dere kan få dele en pose twist med meg. Dere liker jo de styggeste bitene Jeg liker best nougat-crispen 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå