Gå til innhold

Beste twist?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter og gomler twist og min favoritt er Chocolate toffee. Den er bare sååååå god! :) Hvilken er din favoritt?



Anonymous poster hash: 96534...c38
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banan og aprikos



Anonymous poster hash: fedbd...95c
Skrevet

Chocolate toffee her også.

  • Liker 1
Skrevet

Banan og aprikos:)

Skrevet

Nougat, den med oransje papir.

  • Liker 2
Skrevet

Hva har det med samliv å gjøre? Twist-venner? :fnise:

Nougat crisp og Kokkos :rodmer:

Skrevet

lakris



Anonymous poster hash: 2b2a5...c4d
Skrevet

Jeg elsker all sjokolade, men må jeg velge en, blir det aprikos eller karamell <3 mmmmm

Skrevet

Nougat crisp og lakris

Skrevet

1355124-10-1326107443660.jpg



Anonymous poster hash: 2af2f...695
  • Liker 3
Skrevet

Banan <3

Banan og aprikos:)

Kokkos

Dere kan få dele en pose twist med meg. Dere liker jo de styggeste bitene :P

Jeg liker best nougat-crispen :)

  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...