Faina Skrevet 6. september 2014 #82 Skrevet 6. september 2014 Åh, endelig får jeg med meg en tarottråd igjen :D Ja, jeg har fortsatt troen på kjærligheten. Så mitt spørsmål må vel bli noe sånt som: Er dette riktig, eller er det meningen jeg skal møte noen andre?
Sola de Skrevet 6. september 2014 #83 Skrevet 6. september 2014 8/Staver. Han er player. Bra sex da. Typisk.. Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #84 Skrevet 6. september 2014 Åh, endelig får jeg med meg en tarottråd igjen :D Ja, jeg har fortsatt troen på kjærligheten. Så mitt spørsmål må vel bli noe sånt som: Er dette riktig, eller er det meningen jeg skal møte noen andre? Stavkongen. Du vil treffe en fyr, en karismatisk type som snakker buksene dine av. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #85 Skrevet 6. september 2014 Generaliser meg Tårnet. Du får deg ganske snart en AHA-opplevelse. Ikke la det vippe deg av pinnen.
Faina Skrevet 6. september 2014 #86 Skrevet 6. september 2014 Stavkongen. Du vil treffe en fyr, en karismatisk type som snakker buksene dine av. Takk Det gjør jo forsåvidt han her fyren, men det er altså ikke han? Ser du noe mer om han?
Catlin Skrevet 6. september 2014 #87 Skrevet 6. september 2014 Hvis du får tid til et kort til - Generaliser meg. Hvis ikke, så takk for det første kortet jeg fikk.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #88 Skrevet 6. september 2014 Hvis du får tid til et kort til - Generaliser meg. Hvis ikke, så takk for det første kortet jeg fikk. 2/Mynter. Behold balansen, ikke for mange prosjekter på samme tid.
Nettinettet Skrevet 6. september 2014 #89 Skrevet 6. september 2014 Takk, men hva var rådet igjen. Du rådet meg til å være mer kalkulerende i det jeg gjør.. og det gjorde jeg og gjør jeg, og vips så skjer det mer enn på lenge.. og så angående økonomi sa du at jeg måtte se om det var noen utgiftsposter jeg kunne kvitte meg med, og det har jeg også gjort, noe som førte til mange endringer også for jobb! :D
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #90 Skrevet 6. september 2014 Du rådet meg til å være mer kalkulerende i det jeg gjør.. og det gjorde jeg og gjør jeg, og vips så skjer det mer enn på lenge.. og så angående økonomi sa du at jeg måtte se om det var noen utgiftsposter jeg kunne kvitte meg med, og det har jeg også gjort, noe som førte til mange endringer også for jobb! :D Så bra. 1
Catlin Skrevet 6. september 2014 #91 Skrevet 6. september 2014 2/Mynter. Behold balansen, ikke for mange prosjekter på samme tid. Godt råd. Er ikke så enkelt alltid å få det til når man er alene med 3 barn på nesten full tid og full jobb ved siden av. Døgnet får for få timer. Definitivt noe jeg må bli flinkere. Takk for kortene!
Gjest crem Skrevet 6. september 2014 #94 Skrevet 6. september 2014 vil det ta lang tid før jeg blir gravid?
___ Skrevet 6. september 2014 #95 Skrevet 6. september 2014 Hei Gjest Kan du si noen ord om en for meg svært viktig relasjon?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #96 Skrevet 6. september 2014 vil det ta lang tid før jeg blir gravid? Stavpasjen. Når moder tenner alle lys.... Desember er en grei måned å oppdage at man er gravid. Lykke til. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2014 #97 Skrevet 6. september 2014 Tja.... jeg tør egentlig ikke, men er mer nysgjerrig enn redd, så here we go: Hvordan ser kjærlighetslivet ut fremover? Skylder deg noen øl nå. 1
Snøvott Skrevet 6. september 2014 #100 Skrevet 6. september 2014 Hvordan er utsiktene mtp å skaffe meg en deltidsjobb?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå