Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2014 #61 Skrevet 6. september 2014 (endret) 7/Staver. Masse faglig suksess for tiden. Steik bra!! Det lover godt for en spesielt oppdrag vi leverte tilbud på på fredag. Jeg kan det, kunden bad om å få tilbudet basert på undertegnede. Krysser fingrene for at det er det tilbudet som går inn, - alternativtet dersom det ikke går inn må jo være ennå bedre med den lesingen. Endret 6. september 2014 av Lille-pus
Catlin Skrevet 6. september 2014 #62 Skrevet 6. september 2014 Gjerne. Det du har ønsket deg er nå på vei. Det kommer bare kanskje ikke helt på den måten du hadde trodd. Indre ro, trygghet og lykke - du må bare ha tillit og tro på at det faktisk er mulig.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #63 Skrevet 6. september 2014 Det du har ønsket deg er nå på vei. Det kommer bare kanskje ikke helt på den måten du hadde trodd. Indre ro, trygghet og lykke - du må bare ha tillit og tro på at det faktisk er mulig. Hvilket kort var det her?
Nettinettet Skrevet 6. september 2014 #64 Skrevet 6. september 2014 Narren. Det er ei begynnelse på noe bra i høst. Masse lykke til. Takk kjære!! :D Hvis du har tid, kan du se om dette er en eks eller noe helt nytt? <3 Det er plutselig en del avbrutte flørter og en eks som viser mye interesse igjen, pluss et par nye som gjerne vil ha en date.. tydeligvis er det høst og sommerflørtene førte ikke til noe så da ser vi om frk Nettinettet er tilgjengelig fortsatt.. haha
Catlin Skrevet 6. september 2014 #65 Skrevet 6. september 2014 Hvilket kort var det her? Manifestasjon heter kortet - er et orakelkort. Har et par kortstokker - og har allerede bestemt meg for de neste to jeg vil ha. Er ikke modig nok til å prøve meg på tarot kort enda
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #66 Skrevet 6. september 2014 Takk kjære!! :D Hvis du har tid, kan du se om dette er en eks eller noe helt nytt? <3 Det er plutselig en del avbrutte flørter og en eks som viser mye interesse igjen, pluss et par nye som gjerne vil ha en date.. tydeligvis er det høst og sommerflørtene førte ikke til noe så da ser vi om frk Nettinettet er tilgjengelig fortsatt.. haha Sverdpasjen. Ny fyr som kommer som en frisk pust i livet ditt, bokstavelig talt. Veldig forskjellig fra hva du er vant med ellers. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #67 Skrevet 6. september 2014 Manifestasjon heter kortet - er et orakelkort. Har et par kortstokker - og har allerede bestemt meg for de neste to jeg vil ha. Er ikke modig nok til å prøve meg på tarot kort enda Ok. Takk.
Honey Dew Skrevet 6. september 2014 #68 Skrevet 6. september 2014 Ok, vi skal bruke The Book of Shadows Tarot Volum 2. Siden vi har hatt så mange tråder med tarot lesning den siste tiden så bør vi finne ut av en liten vri den her gangen. Og det absolutte kravet utenom at du må like Carlsberg er at du fremdeles har troen på kjærligheten. Så let i deres djup nå folkens og sjekk etter om det er noe bitterhet der, for da kan du bare glemme å be om kort. Det blir for mye å be om av ei trønderkjerring. Minimum 200 innlegg skader heller ikke for å si det sånn. Ellers er tråden åpen for både samboere, single, gifte og enker, enkemenn og for de som har et komplisert forhold på Facebook. Politiske holdninger er uinteressant, selv om du vet jeg vill heve et øyebryn på at du er en FRP'er. Hvorfor må man like carlsberg?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #69 Skrevet 6. september 2014 Hvorfor må man like carlsberg? For det å sette pris på et glass godt øl er en av livets små lyskespark. Dog er det greit hvis du liker vin eller sterk likør også.
Serafina. Skrevet 6. september 2014 #70 Skrevet 6. september 2014 6/Beger. Det sier bildet ingenting om, men det er litt nostalgiske følelser rundt den her fyren. Takk, Gjest. Da jeg møtte denne mannen tok jeg ikke på alvor at han kunne like meg, men ble samtidig satt ut av hvordan har berørte meg. Spørsmålet er om han har glemt meg og gått videre, og om jeg skal gjøre det samme?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #71 Skrevet 6. september 2014 Takk, Gjest. Da jeg møtte denne mannen tok jeg ikke på alvor at han kunne like meg, men ble samtidig satt ut av hvordan har berørte meg. Spørsmålet er om han har glemt meg og gått videre, og om jeg skal gjøre det samme? Yppersteprestinnen. Hva du skal er ikke kjent for noen pr i dag, men siden det ikke er kjent hva som skal skje så skader det jo ikke å ta kontakt. Om kanskje ikke for nærkontakt av 3 grad, så hvertfall for kaffe.
summerrain Skrevet 6. september 2014 #72 Skrevet 6. september 2014 Den var litt rar! For jeg har tatt kontakt(men ikke helt egentlig) to ganger uten svar! Samtidig så har du skrevet før at det kommer til å føles ut som jeg drar hele lasset med han her! Så nå ble jeg forvirret
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #73 Skrevet 6. september 2014 Den var litt rar! For jeg har tatt kontakt(men ikke helt egentlig) to ganger uten svar! Samtidig så har du skrevet før at det kommer til å føles ut som jeg drar hele lasset med han her! Så nå ble jeg forvirret Hva svarer du på nå?? 1
Serafina. Skrevet 6. september 2014 #74 Skrevet 6. september 2014 Yppersteprestinnen. Hva du skal er ikke kjent for noen pr i dag, men siden det ikke er kjent hva som skal skje så skader det jo ikke å ta kontakt. Om kanskje ikke for nærkontakt av 3 grad, så hvertfall for kaffe. Takker og bukker, det er den samme tanken jeg har lekt litt med.
Nettinettet Skrevet 6. september 2014 #75 Skrevet 6. september 2014 Sverdpasjen. Ny fyr som kommer som en frisk pust i livet ditt, bokstavelig talt. Veldig forskjellig fra hva du er vant med ellers. ohhhhh nice!! Og jaggu meg godt å høre!! :D Forresten så har det tatt av med jobb etter at jeg gjorde som du anbefalte i den siste spåinga! :D Og jeg føler at det kortet du dro da, viser helheten av det som er i ferd med å skje... Du er god!!! :D
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #76 Skrevet 6. september 2014 (endret) ohhhhh nice!! Og jaggu meg godt å høre!! :D Forresten så har det tatt av med jobb etter at jeg gjorde som du anbefalte i den siste spåinga! :D Og jeg føler at det kortet du dro da, viser helheten av det som er i ferd med å skje... Du er god!!! :D Takk, men hva var rådet igjen. Endret 6. september 2014 av Gjest
summerrain Skrevet 6. september 2014 #77 Skrevet 6. september 2014 Hva svarer du på nå?? Beklager! Fikk ikke sitert svarte på svaret jeg fikk av deg.
Sola de Skrevet 6. september 2014 #78 Skrevet 6. september 2014 Nestemann jeg møter er han seriøs eller bare nok en player?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #79 Skrevet 6. september 2014 Beklager! Fikk ikke sitert svarte på svaret jeg fikk av deg. Ok.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #80 Skrevet 6. september 2014 Nestemann jeg møter er han seriøs eller bare nok en player? 8/Staver. Han er player. Bra sex da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå