Gå til innhold

Familiesagaen de syv søstre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Nei, det gjør det ikke. Kjell Magne var navnet. Oppkalt etter Bondevik.

Han som spilte Kjell-Bjarne (Sven Nordin) vet vi dessverre så altfor godt den videre historien til.

Anonymous poster hash: 25378...d92

Off topic men hva har skjedd med sven nordin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off topic men hva har skjedd med sven nordin?

Ikke annet enn at det er synd det ikke er behov for å minne befolkningen på hvordan det gikk med Sven Nordin etter at han 'slo gjennom' i Mot i Brøstet. Hans karriere burde ha stoppet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ikke annet enn at det er synd det ikke er behov for å minne befolkningen på hvordan det gikk med Sven Nordin etter at han 'slo gjennom' i Mot i Brøstet. Hans karriere burde ha stoppet der.

Han spilte jo råbra rollen som kjell bjarne

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spilte jo råbra rollen som kjell bjarne

Nesj, virket nærmest som om han spilte seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seg selv? Kjenner du han?

Det var ikke mye briljant over den rolletolkningen, for å si det forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Det var ikke mye briljant over den rolletolkningen, for å si det forsiktig.

Var ikke dårlig heller. Hallo hva forventer du av norsk film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Kryssinfo....

Den lenken du har gitt er gammel. Den videoen vi med sumo kommer til når vi trykker på lenken din inneholder et klipp fra serien, og grunnen til at det står "Nå kan du snart se Familiesagaen" er fordi det ble sluppet da de feiret 20 år.... (som er 3 år siden fordi jeg tror TV2 er like gamle som meg :fnise: )

Tror uansett at det står "snart kan du se ..." på alle programsidene til TV2 sumo om du ikke har logget inn...

Endret av grethe91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryssinfo....

Den lenken du har gitt er gammel. Den videoen vi med sumo kommer til når vi trykker på lenken din inneholder et klipp fra serien, og grunnen til at det står "Nå kan du snart se Familiesagaen" er fordi det ble sluppet da de feiret 20 år.... (som er 3 år siden fordi jeg tror TV2 er like gamle som meg :fnise: )

Tror uansett at det står "snart kan du se ..." på alle programsidene til TV2 sumo om du ikke har logget inn...

Så hele serien blir ikke lagt ut? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hele serien blir ikke lagt ut? :(

Nei, den lenken førte til et klipp som ble lagt ut da TV2 fylte tyve år, og det er et par år siden. Kanskje hele serien lå der da, men den ligger ikke der nå og jeg finner ikke noe (oppdatert) at det skal bli lagt ut på nytt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker noen få ting fra serien, husker han ene ble banka av taxi sjåføren fordi han ikke hadde råd til å betale han for turen og noen måneder senere så jeg på og da gikk dem rundt i butikken som kjærester. jeg er bare hva i?

Skulle ønske serien kom på dvd, samme med holms. Liker å ha slike eldre tv 2 serier på dvd for minnene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som husker den? på tv2 for mange år siden...

Handlingen skulle vel foregå i Bærum eller rundt der. Men hva var egentlig grunnen til at det var så vanvittig mange bergensere med i serien? Veldig rart at datteren til Billeba og han tynne mørke mannen pratet bergensk når ingen av foreldrene gjorde det og når de attpåtil det ikke bodde i Bergen :sjokkert:

Anonymous poster hash: de1db...007

do,duru,duru,do, du,dure,dure,duro :laugh:

Anonymous poster hash: fe835...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nei, den lenken førte til et klipp som ble lagt ut da TV2 fylte tyve år, og det er et par år siden. Kanskje hele serien lå der da, men den ligger ikke der nå og jeg finner ikke noe (oppdatert) at det skal bli lagt ut på nytt heller.

Åh :( jeg som ble så glad :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha åh jeg savner den tiden! Ei venninne vokste opp med datteren til han som spilte Bjarte. De fikk visst ofte trusler og hissige beskjeder på telefon og telefonsvareren.. Noen levde seg litt mye inn i den serien :fnise:

Endret av Sofia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha åh jeg savner den tiden! Ei venninne vokste opp med datteren til han som spilte Bjarte. De fikk visst ofte trusler og hissige beskjeder på telefon og telefonsvareren.. Noen levde seg litt mye inn i den serien :fnise:

Hvem var bjarte? Har glemt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hvem var bjarte? Har glemt det

En slemming spilt av Torfinn Nag. Han som voldtok Gry og er faren til barnet. Mener han tente på Bristol også, men husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slemming spilt av Torfinn Nag. Han som voldtok Gry og er faren til barnet. Mener han tente på Bristol også, men husker ikke helt.

Han som forgrep seg på hun ene dama med og så kom dattera hans og busta han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 år senere...

Savner tv-serier  fra 1990 tallet i 2023 :( var tider det først travløp (Atomvinter og Alm Svarten) en stund etter det syv søstre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...