AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #21 Del Skrevet 8. september 2014 Det åpnet også utrolig bra. I første episode fikk vi vite at den "slemme" Bjarte Sivertsen hadde mistet restauranten sin, og noen pakistanere hadde overtatt spisestedet: "Jævla pakkisa. D e min restorænng", sa Bjarte før han kastet en "brannbombe" inn i restauranten. Fantastisk. Anonymous poster hash: 25378...d92 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #22 Del Skrevet 8. september 2014 Det åpnet også utrolig bra. I første episode fikk vi vite at den "slemme" Bjarte Sivertsen hadde mistet restauranten sin, og noen pakistanere hadde overtatt spisestedet: "Jævla pakkisa. D e min restorænng", sa Bjarte før han kastet en "brannbombe" inn i restauranten. Fantastisk. Anonymous poster hash: 25378...d92 Og under rettssaken etter drapet på Bjarte kom plutselig Bjartes gode tvillingbror som ingen visste om inn i rettssalen! Alle fikk selvsagt sjokk, samme skuespiller seff. Og den "gode tvillingbroren", som var prest, viste seg selvsagt å ikke være god likevel, men like ond som Bjarte. Flott at drapsmannen, den gode frelsesarmesoldaten Espen, skaffet seg enda et liv på samvittigheten og drepte også Bjarte etter en dytt som fikk fatalt utfall. Legendarisk. Anonymous poster hash: 25378...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #23 Del Skrevet 8. september 2014 Og da Farim vant hopprennet i Holmenkollen, så utrolig LÆTTIS. Anonymous poster hash: 25378...d92 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #24 Del Skrevet 8. september 2014 Men det mest komiske var jo at politimannen som ledet etterforskningen i saken om Bjarte, og alle andre saker i serien, Kjetil Bjerkedal (Hoff opphøgde poteter-mannen), også har vært med som politietterforsker i Hotel Cæsar mange ganger. Han må ha fått sjokk da aktoren i saken mot Hoang som drepte mannen Bjarte viste seg også inneha identiteten Juni Anker-Hansen (Anette Hoff spilte begge rollene, for øvrig ingenting med Hoff opphøgde poteter å gjøre). Anonymous poster hash: 25378...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #25 Del Skrevet 8. september 2014 Herregud, det er så bra! 1. epsisode. Så mye bra skuespill!! https://www.youtube.com/watch?v=fBkw_kkbwO0 Anonymous poster hash: 25378...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. september 2014 #26 Del Skrevet 8. september 2014 Elsket den serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. september 2014 #27 Del Skrevet 8. september 2014 Det beste med serien, er at det bildet de viser som skal være av den bydelen der handlingen foregår, kjørte jeg forbi daglig til og fra skole på den tiden. Hvis noen vil sjekke på kartet, så er det filmet fra Gravdal mot Nipedalen litt utenfor Bergen, mot vest (Sotra, Askøy). Sjøen i forgrunnen er bare et relativt lite vann og de har elegant klart å unngå å filme motorveien som går akkurat i vannkanten, som egentlig delvis er en fyllning mellom to vann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #28 Del Skrevet 8. september 2014 Så introen på Youtube nå...minner! Var vel 11 år da første episode kom...så på det med mamma husker jeg haha. Anonymous poster hash: 5fcfa...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #29 Del Skrevet 8. september 2014 Å gud, skuespillet! Faren til Trygve er så dramatisk haha! "Det er godt! For han trenger deg Silje!" Anonymous poster hash: 5fcfa...aaf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #30 Del Skrevet 8. september 2014 Å gud, skuespillet! Faren til Trygve er så dramatisk haha! "Det er godt! For han trenger deg Silje!"Anonymous poster hash: 5fcfa...aaf Disser du Espen Skjønberg?! Han er en levende legende!Anonymous poster hash: 25378...d92 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #31 Del Skrevet 8. september 2014 Husker fortsatt hvor skrekkelige jeg satt da Bjarte sa til Billeba (imens han lagde skumle saksebevegelser med hånda) "Klippe, klippe sa kjerringa"! :-D Billeba hadde alltid en stram turkis body på seg, husker at jeg syntes den var sååå fin!Anonymous poster hash: 1b5ed...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie23 Skrevet 8. september 2014 #32 Del Skrevet 8. september 2014 finens den ikke å finne en plass? beste serien jeg så på når jeg var 8 år :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 8. september 2014 #33 Del Skrevet 8. september 2014 Herregud i den scenen på skolen med inderne så hører man tydelig *klapp* ACTION..... Hahahah fantastisk dårlig klipping!!! x) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. september 2014 #34 Del Skrevet 8. september 2014 Handlingen skulle foregå i Bergen,og det at dattra prata bergensk tenkte ikke jeg så mye over.Det kan fort bli sånn hvis f.eks et par flytter fra Oslo til Bergen og så får barn,så vil ungen da prate bergensk dialekt fordi det er det de prater i bhg,på skolen osv.men det var veldig få som snakka bergensdialekt i serien. Det var bare han psykopaten og barna til billeba som snakket bergensdialekt. Resten var østlendinger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 8. september 2014 #35 Del Skrevet 8. september 2014 men det var veldig få som snakka bergensdialekt i serien. Det var bare han psykopaten og barna til billeba som snakket bergensdialekt. Resten var østlendinger Det er greit nok,men jeg svarte vel litt på generelt grunnlag.At barn og foreldre ikke nødvendigvis trenger å snakke samme dialekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. september 2014 #36 Del Skrevet 8. september 2014 Det er greit nok,men jeg svarte vel litt på generelt grunnlag.At barn og foreldre ikke nødvendigvis trenger å snakke samme dialekt det er sant. Haha jeg digga han homofile. Når han maste om barn hele tiden. Og så sa han furtent på et tidspunkt: jaja vi får vel heller kjøpe en hamster eller noe.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 8. september 2014 #37 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg glemmer aldri når hun bestemora,Nelly var det vel hun het dukka opp på skjermen men en genser som i hvert fall 3 jenter(meg inkuldert) på ungdomskolen hadde(kjøpt på bikbok)En liten skivebom når det kom til antrekk under akkurat den episoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 8. september 2014 #38 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Er det mulig å få tak i desse på lovlig vis? Episodene altså... Endret 8. september 2014 av Emas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 8. september 2014 #39 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg vil se mer! :sur: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #40 Del Skrevet 8. september 2014 men det var veldig få som snakka bergensdialekt i serien. Det var bare han psykopaten og barna til billeba som snakket bergensdialekt. Resten var østlendinger Psykopaten, Bjarte Sivertsen, snakket Rogalandsdialekt. Og barna til koma-Trygve og Silje snakket også Bergensdialekt.Anonymous poster hash: 25378...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå