Gjest EnFyr Skrevet 8. september 2014 #21 Skrevet 8. september 2014 Who cares. Jeg står på krava mine. Vil ha ei puledukke, som er grei å være med og som kan lage mat til meg. Live with it.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #22 Skrevet 8. september 2014 Er selv kvinne, men tror sånn egentlig menn ser etter (usikker på rekkefølge): - Intelligens - Egne meninger - Ærlighet - Humor/selvironi - kvinner som tar vare på kroppen sin - kvinner som spiser - Omsorgfull - kvinner som gir frihet og pusterom Anonymous poster hash: 205ca...1bc Enig. Jeg er også kvinne. Anonymous poster hash: d604e...9b6
Trygve81 Skrevet 8. september 2014 #23 Skrevet 8. september 2014 For ordens skyld tror jeg min egen liste vil se omtrent slik ut: Primære kvaliteter: Utseende, hennes personlige smak og livsstil Intelligens, ambisjoner og utdannelse Omsorgsfull Sekundære kvaliteter: Humor Selvstendig og engasjert Moden og ansvarlig Jeg vil i de fleste tilfellene vekte hver av de første tre som viktigere enn egenskapene i den andre gruppen, men alle egenskapene er sentrale. Rekkefølgen er tilfeldig i begge grupper og prioriteringen vil avhenge av kvinnen det er tale om.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #24 Skrevet 8. september 2014 "Utseende" mangler i din liste. Menn er veldig opptatt av hvordan kvinner ser ut, på godt og vondt. Det betyr ikke at hun behøver å være pen, så lenge hun ikke er ubehagelig å se på. Ellers virker din liste riktig, men "utseende" vil gjerne komme høyt opp blant de første tre kvalitetene. Menn som er i forhold med kvinner som oppfyller de fleste av de andre kriteriene, vil ofte også mene at kvinnen er attraktiv og pen. Omsorgsfulle kvinner vil ofte bli oppfattet som vakre. "Ta vare på kroppen sin" er bare en finere måte å si "utseende" på Anonymous poster hash: 205ca...1bc
Ungoliant Skrevet 8. september 2014 #25 Skrevet 8. september 2014 Hvis man bare formulerer det litt annerledes; - Feminint/velholdt ytre og sunn kropp - Hyggelig og snill - Glad i sex og seksuelt kompatibel med deg - Kan lage mat og er villig til det iblant så synes jeg det er helt ok kriterier. Jeg har selv ganske sterk sexlyst og bare fordi en del kvinner ikke har det eller gir F etter at de ikke lenger er forelsket, betyr ikke det at sex bare faller bort som en mulighet eller at et behov for det ikke er legitimt. Ellers er jeg enig i at det er tullete når menn går etter kvinners preferanser. Kvinner er ikke mer overfladiske enn menn. Anonymous poster hash: d85d6...607 så det er greit at hun er stokk dum så lenge hun fyller disse kriteriene?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #26 Skrevet 8. september 2014 Hvis du stryker sandwichen og legger på: Smart Omsorgsfull Morsom Hyggelig Forførende Sexy Engasjert Så får du en bra liste For å dra tidenes tørreste joke, så kan hun godt stille i stand en sandwitch med meg, sofaen og henne. Det er kos Men utseendet er fortsatt det aller viktigste? Og det er bedre med en slem og dum skjønnhetsgudinne enn en jente med normakt utseende, vett, humor og omsorgsfølelse? ....Det er ikke rart at jenter felst leser om sminke og slanking i stedet for politikk og nyheter....De vet jo at kunnskap ikke gir dem noe tilbake som utseende ikke kan gi dem tredobbelt av! Anonymous poster hash: 2d2c5...ac0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #27 Skrevet 8. september 2014 Hadde det vært en mann som skrev hovedinnlegget hadde brukerne på forumet klagd over at forumet kryr av bitterpikker. Det er nok av bitterfitter her inne til å matche bitterpikkene. Halvparten av trådene her inne hadde ikke eksistert uten. Anonymous poster hash: 2d2c5...ac0
Summers Skrevet 8. september 2014 #28 Skrevet 8. september 2014 så det er greit at hun er stokk dum så lenge hun fyller disse kriteriene? Ikke jeg som skrev innlegget, men jeg er "stokk dum" da er det helt greit og kanskje en fordel med tanke på kompatibilitet at jenta også er det.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #29 Skrevet 8. september 2014 Who cares. Jeg står på krava mine. Vil ha ei puledukke, som er grei å være med og som kan lage mat til meg. Live with it. Hva gjør du når du ikke har kjæreste? Sulter? Anonymous poster hash: 23e3f...0e0
Gjest Minesveiper Skrevet 8. september 2014 #30 Skrevet 8. september 2014 (endret) Men utseendet er fortsatt det aller viktigste? Og det er bedre med en slem og dum skjønnhetsgudinne enn en jente med normakt utseende, vett, humor og omsorgsfølelse? ....Det er ikke rart at jenter felst leser om sminke og slanking i stedet for politikk og nyheter....De vet jo at kunnskap ikke gir dem noe tilbake som utseende ikke kan gi dem tredobbelt av! Anonymous poster hash: 2d2c5...ac0 Jeg vet ikke hva du vil høre, men i mine øyene er det ingen tvil om at et pent utseende åpner dører og gir damer muligheter som "normale" ikke får. En veldig vakker dame med fin personlighet har ofte mange menn etter seg hvor halvparten stiller opp og tilbyr diverse vennetjenester. Hun får mye gratis når det kommer til utelivet. Gratis inngang, drikke og diverse andre fordeler. Får lett kontakt med "viktige" folk og får derfor tilgang på konserter, backstage osv Det er urettferdig, men det er slik det funker. Det er mye litteratur som tilsier at folk er hyggeligere mot de som er pene. Til det andre du spør om. Nei jeg synes ikke en dum kjønnhetsgudinne er bedre enn en normal, søt og oppegående jente. Jeg synes heller ikke det er rart at kvinner invisterer i utseende sitt. Det er det som vil gi raskest effekt. Jeg tror forresten at kvinner som vil ha en smart fyr gjerne følger med på og leser om andre ting enn bare sminking og slanking. Endret 8. september 2014 av Minesveiper
Gjest EnFyr Skrevet 8. september 2014 #31 Skrevet 8. september 2014 Hva gjør du når du ikke har kjæreste? Sulter? Anonymous poster hash: 23e3f...0e0 Da eter jeg epler, boller, brød, gulerøtter, kjeks og annet som ikke krever matlaging.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #32 Skrevet 8. september 2014 Hvorfor sandwich?? Skulle tro (ut fra min kunnskap om menn) at en skikkelig biff var mye viktigere? Anonymous poster hash: 974c4...262 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #33 Skrevet 8. september 2014 Hvorfor fikk jeg følelsen av at dette er den kvinnelige utgaven man prøver å unngå på match. Si det. Ikke vet jeg. Men så er jeg ikke på Match heller. Jeg er nok for snill og det er feil av meg. Jeg er ingen bimbo, men bare en vanlig og sporty jente (du vet en sånn som liker å gå i fjellet og sånt). Fortrekker jeans og joggesko fremfor skyhøye heler (men fikser fint å gå i heler også). Normal og kjedelig jobb. Og jeg har humor. Men jeg er skadeskutt og holder meg unna sjekkemarkedet. Og foretrekker sjenerte og og rolige gutter som ikke aner hvordan man sjekker damer Anonymous poster hash: aad55...d0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå