Gå til innhold

Parametrene menn måler kvinner etter...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1. Pen å se på?

2. Ikke en bitch?

3. God i senga? Stor sexlyst?

Og evt.

4. Kan hun lage en god sandwich?

Hva skal man egentlig med en mann, når de bare måler kvinner etter disse iskalde kriteriene? Man blir bare som en melkeku for sex og et slags trofé mannen skal fronte sin sosiale status med.

P.S. Ser dere menn her inne som skriver at kvinner kun der etter en tykk lommebok, hvor dumt dette blir? Mennene som søker etter en kvinne som konstant ser ut som en glamourmodell, kan slutte å klage på dette med penger. Klart en slik kvinne er dyr i drift.

Anonymous poster hash: b3fb2...4f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faktisk litt enig. Jeg reagerer også på dette med at kvinner er overfladiske monstre som bare bryr seg om penger, når menn bare bryr seg om vekt, utseende og sex selv.



Anonymous poster hash: 01ca5...456
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hvis du stryker sandwichen og legger på:

Smart

Omsorgsfull

Morsom

Hyggelig

Forførende

Sexy

Engasjert

Så får du en bra liste :P

For å dra tidenes tørreste joke, så kan hun godt stille i stand en sandwitch med meg, sofaen og henne. Det er kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh! Godt å se det finnes steder som aldri forandrer seg.... KG, you are the BESTEST :tommelopp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bare formulerer det litt annerledes;

- Feminint/velholdt ytre og sunn kropp

- Hyggelig og snill

- Glad i sex og seksuelt kompatibel med deg

- Kan lage mat og er villig til det iblant

så synes jeg det er helt ok kriterier. Jeg har selv ganske sterk sexlyst og bare fordi en del kvinner ikke har det eller gir F etter at de ikke lenger er forelsket, betyr ikke det at sex bare faller bort som en mulighet eller at et behov for det ikke er legitimt.

Ellers er jeg enig i at det er tullete når menn går etter kvinners preferanser. Kvinner er ikke mer overfladiske enn menn.



Anonymous poster hash: d85d6...607
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hvis du stryker sandwichen og legger på:

Smart

Omsorgsfull

Morsom

Hyggelig

Forførende

Sexy

Engasjert

Så får du en bra liste :P

DETTE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Pen å se på?

2. Ikke en bitch?

3. God i senga? Stor sexlyst?

Og evt.

4. Kan hun lage en god sandwich?

Hva skal man egentlig med en mann, når de bare måler kvinner etter disse iskalde kriteriene? Man blir bare som en melkeku for sex og et slags trofé mannen skal fronte sin sosiale status med.

P.S. Ser dere menn her inne som skriver at kvinner kun der etter en tykk lommebok, hvor dumt dette blir? Mennene som søker etter en kvinne som konstant ser ut som en glamourmodell, kan slutte å klage på dette med penger. Klart en slik kvinne er dyr i drift.

Anonymous poster hash: b3fb2...4f3

Dårlig dag siden du skjærer alle menn over en kam?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

1. Pen å se på?

2. Ikke en bitch?

3. God i senga? Stor sexlyst?

Og evt.

4. Kan hun lage en god sandwich?

Hva skal man egentlig med en mann, når de bare måler kvinner etter disse iskalde kriteriene? Man blir bare som en melkeku for sex og et slags trofé mannen skal fronte sin sosiale status med.

P.S. Ser dere menn her inne som skriver at kvinner kun der etter en tykk lommebok, hvor dumt dette blir? Mennene som søker etter en kvinne som konstant ser ut som en glamourmodell, kan slutte å klage på dette med penger. Klart en slik kvinne er dyr i drift.

Anonymous poster hash: b3fb2...4f3

Om dette er det du personlig opplever at gjennomsnittsmannen vurderer deg som kvinne etter... så foreslår jeg at du slutter å lete blant gjennomsnittsmenn.

Endre utvalgsgruppen din til å bli mer sammenfallende med hva du som kvinne ønsker deg/trenger i en mann, og så søker du i den gruppen som defineres av dine ønsker/behov som den kvinnen du selv er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du stryker sandwichen og legger på:

Smart

Omsorgsfull

Morsom

Hyggelig

Forførende

Sexy

Engasjert

Så får du en bra liste :P

For å dra tidenes tørreste joke, så kan hun godt stille i stand en sandwitch med meg, sofaen og henne. Det er kos :)

Det er jo meg jo ;) Men allikevel er det ikke lett å finne seg en bra mann. Jeg har ikke så stor selvtillit på dette området :P What a waist...

PS: Jeg har en eks som synes det ble for mye sex :P

Anonymous poster hash: aad55...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så stor selvtillit på dette området :P What a waist...

Anonymous poster hash: aad55...d0f

Du har en flott midje? Det er jo noe.

Anonymous poster hash: d85d6...607

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en flott midje? Det er jo noe.

Anonymous poster hash: d85d6...607

Hehe ja som jeg sa - for en midje. Skal ikke kimse av slikt ;)

Anonymous poster hash: aad55...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så stor selvtillit på dette området :P

Anonymous poster hash: aad55...d0f

På hvilket området?

Anonymous poster hash: d3d93...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg gjerne naiv men jeg har opplevd en kjærlighet så intens at jeg blåste i alle kriterier, jeg nesten lettet og fløy opp i luften.

( vet det høres latterlig ut, men det var min første store kjærlighet ) og historien var veldig spesiell.



Anonymous poster hash: 8bc5f...b70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo meg jo ;) Men allikevel er det ikke lett å finne seg en bra mann. Jeg har ikke så stor selvtillit på dette området :P What a waist...

PS: Jeg har en eks som synes det ble for mye sex :P

Anonymous poster hash: aad55...d0f

Hvorfor fikk jeg følelsen av at dette er den kvinnelige utgaven man prøver å unngå på match.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du stryker sandwichen og legger på:

Smart

Omsorgsfull

Morsom

Hyggelig

Forførende

Sexy

Engasjert

Så får du en bra liste :P

For å dra tidenes tørreste joke, så kan hun godt stille i stand en sandwitch med meg, sofaen og henne. Det er kos :)

Tidenes tørreste joke? Så ikke noe tørt der i hele tatt jeg. Ikke en joke heller.

Anonymous poster hash: d10f3...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Pen å se på?

2. Ikke en bitch?

3. God i senga? Stor sexlyst?

Og evt.

4. Kan hun lage en god sandwich?

Hva skal man egentlig med en mann, når de bare måler kvinner etter disse iskalde kriteriene? Man blir bare som en melkeku for sex og et slags trofé mannen skal fronte sin sosiale status med.

P.S. Ser dere menn her inne som skriver at kvinner kun der etter en tykk lommebok, hvor dumt dette blir? Mennene som søker etter en kvinne som konstant ser ut som en glamourmodell, kan slutte å klage på dette med penger. Klart en slik kvinne er dyr i drift.

Anonymous poster hash: b3fb2...4f3

La meg snu dette: Hva er kvinner ute etter?

Og vær ærlig, for det største problemet med denne typen diskusjoner er at man kommer ut med idealistiske påstander som ikke tåler ytterligere kontroll.

Og så kan du fortelle meg hva kvinner kan tilby. Hva har dere som gruppe vi trenger dere for?

En av de viktigste punktene for hvorfor jeg bor med den kvinnen jeg bor med, er fordi hun er min beste venn. Men det hadde aldri vært ett argument for å ha henne boende i huset, definere grensene for livet mitt, spise av økonomien min og lage parasitter med. Det alene kommer fordi hun er bra i senga.

Det at hun ikke er SÅ pen, ofte er en bitch og ikke kan lage mat om det så sto om livet, sier litt om hvor prioritetene mine er.

Men hva med følelser? Vel jeg har mannlige venner jeg har like sterke følelser for som min kone, jeg ber dem ikke flytte inn og lover dem medbestemmelse på alle punkter av livet mitt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde det vært en mann som skrev hovedinnlegget hadde brukerne på forumet klagd over at forumet kryr av bitterpikker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Pen å se på?

2. Ikke en bitch?

3. God i senga? Stor sexlyst?

Og evt.

4. Kan hun lage en god sandwich?

Anonymous poster hash: b3fb2...4f3

Jeg vil bare si at for mitt vedkommende har slike parametere som du foreslår, bare en innvirkning på meg når jeg er i ferd med å danne meg et førsteinntrykk av en kvinne. Riktignok kan det ta en stund før inntrykket av en person begynner å feste seg, men når jeg først føler at jeg kjenner vedkommende vil jeg også slutte å måle henne opp.

#3 vil det i de fleste tilfeller være helt umulig å si noe om i starten. Det er ofte slik at førsteinntrykket av en dame har alt å si for hvorvidt du som mann er tiltrukket av henne eller ikke som igjen vil påvirke hvordan du opplever at det er å ha sex med henne.

Støtter Minesveiper og hans liste, skjønt det er tiltrekkende ved en kvinne at hun kan lage mat.

Jeg opplever som voksen at jeg stadig oftere forelsker meg i kvinner jeg allerede kjenner, og ikke fullt så ofte i kvinner jeg aldri har møtt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv kvinne, men tror sånn egentlig menn ser etter (usikker på rekkefølge):

- Intelligens

- Egne meninger

- Ærlighet

- Humor/selvironi

- kvinner som tar vare på kroppen sin

- kvinner som spiser

- Omsorgfull

- kvinner som gir frihet og pusterom



Anonymous poster hash: 205ca...1bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv kvinne, men tror sånn egentlig menn ser etter (usikker på rekkefølge):

- Intelligens

- Egne meninger

- Ærlighet

- Humor/selvironi

- kvinner som tar vare på kroppen sin

- kvinner som spiser

- Omsorgfull

- kvinner som gir frihet og pusterom

Anonymous poster hash: 205ca...1bc

"Utseende" mangler i din liste. Menn er veldig opptatt av hvordan kvinner ser ut, på godt og vondt. Det betyr ikke at hun behøver å være pen, så lenge hun ikke er ubehagelig å se på.

Ellers virker din liste riktig, men "utseende" vil gjerne komme høyt opp blant de første tre kvalitetene. Menn som er i forhold med kvinner som oppfyller de fleste av de andre kriteriene, vil ofte også mene at kvinnen er attraktiv og pen. Omsorgsfulle kvinner vil ofte bli oppfattet som vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...