Gå til innhold

Hoppe av i svingen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hopper av i svingen. Har gått på pilla, men slutta da jeg plutselig fikk blødningeer utenom mensen hele tiden.

Har vel holdt på med dette i et halvt år nå. Skal sette inn kobberspiral tenkte jeg, men kommer liksom ikke så langt. Blir jeg gravid, så får jeg ta den støyten om det eventuelt skulle skje.

Det eneste dumme er at han ikke kommer inni meg, det savner jeg skikkelig. Har skjedd av og til, men da har jeg tatt angrepille. Ellers er jeg ikke sikker på når jeg har en "trygg" periode eller ei, vi har oss når vi vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppe av i svingen, ja. Funker så fint så. Jeg og eksen gjorde det da vi skulle ringe inn julen '95 med litt sengekos. Han hoppet av, og resultatet av det har nå flyttet inn på hybel med sin kjære.

Hopp i vei!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det ja, det hadde akkurat blitt slutt mellom meg og eksen. Men vi hadde litt "trøste sex" en siste gang. Der hvor jeg endte opp gravid..

Dersom du ikke vil ha barn enda oppfordrer jeg deg på det sterkeste å bruke prevensjon. Å gå gjennom en abort er vanskelig på mange måter.

men da kom han vel i deg? det er vel minimal me sjangs aa bli gravid hvis mannen trekker seg ut i tide, eller?

Vi har brukt denne "metoden" i 2 aar og jeg har enda ikke blitt gravid (det hadde saaklart ikke gjort noe om jeg ble det)

Anonymous poster hash: 249cd...76d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre sikker metode? Hoppe av i svingen kan vel knapt kalles en metode, men ren gambling. Håper det er stabilt nok mellom dere til at dere takler det om en unge skulle dukke opp ;)

Hos dem med stabile sykluser er hoppe av i svingen en metode som faktisk har overraskende høy sikkerhet.

Anonymous poster hash: 06248...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et resultat av å hoppe av i svingen. Mamma sier at jeg skulle vært en liten flekk på lakenet :P

Det var egentlig ganske stygt av moren din å si...

Anonymous poster hash: 9dcac...268

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var egentlig ganske stygt av moren din å si...

Anonymous poster hash: 9dcac...268

Nja, jeg er ikke så tander. Synes det var morsomt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Vi brukte den metoden i ca 6 år eller noe uten å bli gravide, da hadde vi vært sammen lenge og det var ingen krise om det ble baby ut av det.

Brukte endel tid på å bli gravide -- men nå som vi ikke ønsker tette barn er det ikke snakk om å tenke på å hoppe av i svingen.

Jeg anser all sex som kan lage barn som potensiell mulighet - så med mindre jeg er klar for en ny unge så gjør jeg det ikke.

Det er ingenting som heter trygg periode, man kan ha eggløsning flere ganger i måneden.

Endret av AllisHagtorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg er et resultat av å hoppe av i svingen. Mamma sier at jeg skulle vært en liten flekk på lakenet :P

:fnise: ...jeg syntes det var litt morsomt sagt...beklager!

Litt som en kompis sa til meg en gang..... "Jamen det er jo jævlig lenge siden da...det var den gangen du svømte i pungen til faren din!"

:skratte::fnise:

Uffda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...