Gå til innhold

Å friendzone venner.........


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er signalene?Anonymous poster hash: 31271...534

Signalene er at han snakker med deg.

Anonymous poster hash: 2de4b...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det litt stygt, det finnes noen kvnner som kan bli friendzonet, de som ikke er attraktive.

Anonymous poster hash: 6fc15...c86

Pene kvinner kan da det de og. Selv har jeg nå kompisen min sovende på sofaen, jeg har følelser, han har ikke, og han er bare på feil sted og, nylig gått ut av et dårlig forhold. Sex med meg kan han ha, fordi jeg er fin. Men for meg er vi enten bare venner eller kjærester. Ikke noe midt i mellom.

Anonymous poster hash: 138ab...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner frustrasjonen din. Venn er venn og kjæreste er kjæreste. Man kan ikke "friendzone" noen som allerede er en venn. Fyren har åpenbart misforstått både begrep og vennskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Sånn sett er man heldig som kvinne. Kvinner kan ikke bli friend-zonet, det er det bare menn som kan bli. Når synes du det ville vært passende av han å flørte med deg da?

Anonymous poster hash: 518d8...8b0

Kvinner kan også havne i vennesonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med sosialt dumme kvinner som ikke plukker opp signaler om at den mannlige vennen hennes egentlig er forelsket i henne. :)

Anonymous poster hash: 6fc15...c86

Tror de fleste plukker opp signalene egentlig, men greien er vel at en del kvinner har behov som disse mennene forfyller på en ypperlig måte. Sant, det er kjekt for damene å ha en man har dype samtaler med, en man kan snakke om ulike følelser eller ting som skjer i hverdagen, en som beundrer henne osv.

Problemet man ser i vestelige kulturer er at menn ikke vet hvordan de skal signalisere interesse på en slik måte at de unngår vennefellen. Mange menn later som de vil være venner når de egentlig er interessert. Plutselig slipper de bomben..

Anonymous poster hash: ed644...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir man som mann friendzonet så er det mannens skyld. Oppfører man seg som en venn, så blir man oppfattet som en venn. Er man seksuell rundt henne, så får man ofte enten pult henne eller blir avvist.

For hvordan skal en kvinne vite at en mann er seksuelt interessert når mannen ikke viser noe særlig form for slik interesse etter flere års "vennskap"?

Du kan sikkert fortsette å klage og si at "hun burde ha skjønt det". Eller så kan man bare være mer flørtete fra første stund og ha mye mer suksess.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn sett er man heldig som kvinne. Kvinner kan ikke bli friend-zonet, det er det bare menn som kan bli. Når synes du det ville vært passende av han å flørte med deg da?

Anonymous poster hash: 518d8...8b0

I call bullshit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste plukker opp signalene egentlig, men greien er vel at en del kvinner har behov som disse mennene forfyller på en ypperlig måte. Sant, det er kjekt for damene å ha en man har dype samtaler med, en man kan snakke om ulike følelser eller ting som skjer i hverdagen, en som beundrer henne osv.

Anonymous poster hash: ed644...8cf

Jeg har en slik venn. Vi deler mye med hverandre som vi ikke deler med noen andre. Det føles godt å ha en slik venn jeg kan fortelle 'alt' til, og ikke føle at jeg må holde fasade. Tror han også synes det er fint å ha en å snakke litt 'dypere' med.

Men betyr det at han er interessert i 'noe mer'? Er det sånn at han ikke ville hatt dette nære vennskapet til meg om han ikke også var romantisk interessert?

Anonymous poster hash: 31271...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kan også havne i vennesonen.

Nei, de kan havne i pulevenn-sonen.

Anonymous poster hash: 2de4b...8f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Nei, de kan havne i pulevenn-sonen.

Anonymous poster hash: 2de4b...8f9

Jeg har en vennesone der det bor jenter jeg ikke har hatt sex med. Og de er ikke spesielt stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik venn. Vi deler mye med hverandre som vi ikke deler med noen andre. Det føles godt å ha en slik venn jeg kan fortelle 'alt' til, og ikke føle at jeg må holde fasade. Tror han også synes det er fint å ha en å snakke litt 'dypere' med.

Men betyr det at han er interessert i 'noe mer'? Er det sånn at han ikke ville hatt dette nære vennskapet til meg om han ikke også var romantisk interessert?

Anonymous poster hash: 31271...534

Sier ikke at alle menn er hemmelig forelsket, men det skjer ofte.

Det er godt mulig vennen din ønsker et nært vennskap. Menn er forskjellige og har forskjellige behov også :)

Anonymous poster hash: ed644...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en vennesone der det bor jenter jeg ikke har hatt sex med. Og de er ikke spesielt stygge.

Og de er interessert i å ha sex med deg?

Anonymous poster hash: 2de4b...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har ikke så mye som prøvd å kysse meg en gang, skjønner ikke hvilke signaler jeg burde fanget opp...?

Anonymous poster hash: 8db80...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke signaler skal man se etter da? Kan ikke en mann starte en samtale uten å ville noe mer enn å bare være vennskapelig?

Anonymous poster hash: e3fca...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...