Gå til innhold

Å friendzone venner.........


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det er akkurat så idiotisk som det høres ut som...

Har hatt en mannlig venn i mange, mange år. Vi har aldri datet, vi har snakket sammen jevnlig, aldri noe flørting slik jeg har tolket det. Alltid sett på ham som en god venn...

Fikk plutselig spørsmål om hvem som hadde sneket seg inn på topplisten min på snapchat i den siste tiden, og jeg fortalte som sant var at dette er en mann som tar opp en del av min tid akkurat nå. Fikk beskjed om at da kunne ikke vi treffes mer, hvorpå jeg svarer at det ikke er noe problem for han har jentevenner, og jeg har guttevenner.

Og HOLY jeezes for en reaksjon jeg fikk. Jeg er Iallefall den største drittkjærringa på to ben kjære KG-folk. For han hadde IKKE sett for seg at jeg skulle sende ham rett inn i vennesona.... der han har vært hele tiden altså...

Skyt meg a.

Har inntrykk av at altfor mange menn har vanskelig for å forstå at jenter også kan fungere som venner...?



Anonymous poster hash: 8db80...e43
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn sett er man heldig som kvinne. Kvinner kan ikke bli friend-zonet, det er det bare menn som kan bli. Når synes du det ville vært passende av han å flørte med deg da?



Anonymous poster hash: 518d8...8b0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er at det er greit å gi ham falske forhåpninger, for så å bli bitter når du slipper katta ut av sekken?

Drøyt, TS. Drøyt.



Anonymous poster hash: a1a9a...783
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er at det er greit å gi ham falske forhåpninger, for så å bli bitter når du slipper katta ut av sekken? Drøyt, TS. Drøyt. Anonymous poster hash: a1a9a...783

Hvis det tar mange år og mannen har ennå ikke tatt initiativet så har han ikke noe å si,annet enn at han er en taper.

Anonymous poster hash: 421a1...fc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det tar mange år og mannen har ennå ikke tatt initiativet så har han ikke noe å si,annet enn at han er en taper.

Anonymous poster hash: 421a1...fc3

Taper, faktisk.

Hurra for likhet mellom kjønnene (når det passer)....

Anonymous poster hash: a1a9a...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det tar mange år og mannen har ennå ikke tatt initiativet så har han ikke noe å si,annet enn at han er en taper.

Anonymous poster hash: 421a1...fc3

"Si meg hvem du kjenner og jeg skal si deg hvem du er"

Anonymous poster hash: 518d8...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Si meg hvem du kjenner og jeg skal si deg hvem du er" Anonymous poster hash: 518d8...8b0

Åge Kristiansen

Anonymous poster hash: 421a1...fc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett er man heldig som kvinne. Kvinner kan ikke bli friend-zonet, det er det bare menn som kan bli. Når synes du det ville vært passende av han å flørte med deg da?

Anonymous poster hash: 518d8...8b0

Åjoda, jeg har blitt friendzonet før jeg og :-) Eller, kan kalle det friendswithbenefitszoned. Vet det er dritt.

Så det du sier er at det er greit å gi ham falske forhåpninger, for så å bli bitter når du slipper katta ut av sekken?

Drøyt, TS. Drøyt.

Anonymous poster hash: a1a9a...783

Feil. Jeg har på ingen måte gitt ham noe forhåpninger.... Vi har i mine øyne vært venner hele tiden, vi har kontakt de siste 12 årene, også i de 5 årene jeg hadde kjæreste, da var det ikke noe problem. At det plutselig var helt feil nå kan ikke jeg begripe årsaken til.

Har i tillegg flyttet 3(!!) timer fra hjemstedet vårt, og han vet godt at jeg ikke kommer til å flytte tilbake dit.

Anonymous poster hash: 8db80...e43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det tar mange år og mannen har ennå ikke tatt initiativet så har han ikke noe å si,annet enn at han er en taper.

Anonymous poster hash: 421a1...fc3

12 år tenker jeg vi sier.

Anonymous poster hash: 8db80...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har i mine øyne vært venner hele tiden

Anonymous poster hash: 8db80...e43

Nettopp...

Anonymous poster hash: a1a9a...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett er man heldig som kvinne. Kvinner kan ikke bli friend-zonet, det er det bare menn som kan bli. Når synes du det ville vært passende av han å flørte med deg da?

Anonymous poster hash: 518d8...8b0

For å si det litt stygt, det finnes noen kvnner som kan bli friendzonet, de som ikke er attraktive.

Anonymous poster hash: 6fc15...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 06 Sept 2014 - 00:09, said:

Nettopp...

Anonymous poster hash: a1a9a...783

HVORDAN FAEN kunne jeg vite at HAN så helt annerledes på det...? åh grrr.

Ikke la det går ut over meg at noen har gitt deg falske forhåpninger for så å friendzone deg, vær så snill.

Anonymous poster hash: 8db80...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVORDAN FAEN kunne jeg vite at HAN så helt annerledes på det...? åh grrr.

Ikke la det går ut over meg at noen har gitt deg falske forhåpninger for så å friendzone deg, vær så snill.

Anonymous poster hash: 8db80...e43

Høres ikke ut som du synes dette var noe tap. Du høres ganske bitter ut faktisk. Høres ut som det var til det beste for han (og deg) at det endte som det gjorde.

Anonymous poster hash: 518d8...8b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORDAN FAEN kunne jeg vite at HAN så helt annerledes på det...? åh grrr.

Ikke la det går ut over meg at noen har gitt deg falske forhåpninger for så å friendzone deg, vær så snill.

Anonymous poster hash: 8db80...e43

Hæ? Vrir du dette over på meg? Jeg er 37, og har vært gift i 14 år. Har tre flotte barn, og er sammen med verdens vakreste kvinne. Friendzone er ikke et tema i min verden.

Om noe er det empati som får meg til å reagere når kvinner snur på problemstillingen, og kaster blår i øynene på velmenende menn.

Anonymous poster hash: a1a9a...783

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som du synes dette var noe tap. Du høres ganske bitter ut faktisk. Høres ut som det var til det beste for han (og deg) at det endte som det gjorde.

Anonymous poster hash: 518d8...8b0

Jeg er sint, og frustrert. Jeg har mistet en venn jeg har hatt de siste 12 årene, uten at jeg har gjort noe galt.

Med det sagt - ja, det var selvsagt til det beste. Jeg håper han kan komme seg videre nå, og finne seg noen som vil gi ham den oppmerksomheten han fortjener...

Anonymous poster hash: 8db80...e43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ikke ut som du synes dette var noe tap. Du høres ganske bitter ut faktisk. Høres ut som det var til det beste for han (og deg) at det endte som det gjorde. Anonymous poster hash: 518d8...8b0

Hvis han lengtet etter henne i hele 12 år uten et lite kyss engang så er det hans feil, makan til tullinger her.

Er en mann selv, og syntes det er flaut når fisker som dere driver å klage som små drittunger...

Anonymous poster hash: 421a1...fc3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er akkurat så idiotisk som det høres ut som...

Har hatt en mannlig venn i mange, mange år. Vi har aldri datet, vi har snakket sammen jevnlig, aldri noe flørting slik jeg har tolket det. Alltid sett på ham som en god venn...

Fikk plutselig spørsmål om hvem som hadde sneket seg inn på topplisten min på snapchat i den siste tiden, og jeg fortalte som sant var at dette er en mann som tar opp en del av min tid akkurat nå. Fikk beskjed om at da kunne ikke vi treffes mer, hvorpå jeg svarer at det ikke er noe problem for han har jentevenner, og jeg har guttevenner.

Og HOLY jeezes for en reaksjon jeg fikk. Jeg er Iallefall den største drittkjærringa på to ben kjære KG-folk. For han hadde IKKE sett for seg at jeg skulle sende ham rett inn i vennesona.... der han har vært hele tiden altså...

Skyt meg a.

Har inntrykk av at altfor mange menn har vanskelig for å forstå at jenter også kan fungere som venner...?

Anonymous poster hash: 8db80...e43

Herlig med sosialt dumme kvinner som ikke plukker opp signaler om at den mannlige vennen hennes egentlig er forelsket i henne. :)

Anonymous poster hash: 6fc15...c86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en mann selv, og syntes det er flaut når fisker som dere driver å klage som små drittunger...

Anonymous poster hash: 421a1...fc3

.. og DER kom wannabe-alfa-mannen, som alltid dukker opp i denne typen tråder.

Fyren som VIRKELIG har forstått problemstillingen, og som kan oppsummere alt i et par enkle, generaliserande setninger.

Velkommen.

Anonymous poster hash: a1a9a...783

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med sosialt dumme kvinner som ikke plukker opp signaler om at den mannlige vennen hennes egentlig er forelsket i henne. :)

Anonymous poster hash: 6fc15...c86

Hva er signalene?

Anonymous poster hash: 31271...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...